Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Úristen. Most látom, hogy nem tudok egy oldalt se kinyomtatni az új menetrendből! Mi a fenének kellet lezárni? Miért? Tud valaki értelmes választ adni?
Most nemtudok még egy oldalt se kinyomtatni. A k***a életbe, ezek teljesen h***k...
Miért? Hogymindenki megvegye az új menetrendet? Úgyis megveszi mindenki, senkisem fogja kinyomtatni ennyi oldalt. Ha én most kinyomtatom az egyik oldalt akkor is megveszem a menetrendet! Mit akarnak 150 Forinton? Ekkora hülye*éget...
Szombattal kapcsolatban nincs gyakorlati tapasztalatom, de a szombat és a Budapest-Győr-Budapest reláció eléggé belövi a lehetőségeket, mivel Pestről a Kisalföld 10.30, 16.30, 18.30 és 20.30-kor indít buszokat, Pestre pedig 5.30, 10.00, 12.00 és 14.00-kor mennek. Szóval ha Kisalfölddel akarsz menni ugyanazon a napon, akkor 10.30-14.00 az egyetlen megoldás. De hogy ezeken mi megy szombaton, azt passzolom...hétközben többnyire E99 (akár ugyanaz is lehet, ha visszafordítják még egy körre).
Ha nem ragaszkodsz a kisalföldes E99-hez, akkor jó lehet a Pestről 8.30-kor, vissza pedig Győrből 16.00-kor induló (egyébként soproni) Volánbuszos járat, mivel azon is többnyire E99 van hétközben (kivéve amikor szar..ami elég gyakran van).
(Mindhárom Budapesten és környékén látható mostanság, de nem hiszem hogy közös tulajnál)
JOY-391, Ikarus 280 (Ő ha jól tudom az ex AFF-698), szinte naponta belebotlok, kb mindenhol a városban FKF-545, Ikarus 350 (Elmű járaton jár, munkanapokon 15:20 és 16:20 körül érdemes lesni az Árpád-hídnál FKC-888 Ikarus 250, ő Camponánál szokott néha felbukkanni.
Van még egy román rendszámú 256 is amit viszonylag rendszeresen látok, szintén eredeti festésben rohangál
Tanúsíthatom én is, a Külső Kolitól rendesen ki volt használva........ Végülis lehet pótolni 23-assal, csak ugye az ISK6 lényegesen rövidebb úton vitt az Egyetemre, így később kellett elindulni (jó, 10 perc, de akkor is:) )
Jövő szombaton mennék Győrbe, és szeretném kipróbálni a Kisalföld E99-esét (illetve visszafelé a M.A.N. Lion's Coach-ot)! Valaki meg tudná esetleg írni, hogy Budapest Népligetről, illetve Győrből Budapest felé mely időpontokban indulnak ilyen buszok?!
Az előbb láttam Mészáros Lőrinc úton itt kolinál EZY-621-t, mint 7-es busz utasokkal kifordulni a Pálffy-híd fele! :-O Ha az az Ipar út fele megy, akkor értem, de így?
Jegy- (és bérlet-) kiadó automaták szerepelnek a nemrég megnyert pályázatban (20 db), így legfeljebb 1-2 éven belül lehet számítani ezek megjelenésére a város forgalmasabb megállóiban, illetve a nagyobb városrészek központjában.
Köszönöm, hogy szóltál: nagy baj szerencsére nincs, mert az említett járatnak van párja, méghozzá a 31Z, az viszont igaz, hogy a visszaindulási időpontot kicsit későbbre kellett volna tolni (eredetileg valóban 30A volt tervezve kifelé is). De ebből max. néhány perces késés adódhat a visszaindulásnál, amely legközelebb a menetrendben is átvezetésre kerül a tapasztalatok alapján (a 30A úgyis várna 6 percet kint, ami viszont az ipari parki betérő nagyobb részét fedezi is).
Freehill.: 30A-s menetrendjében esett egy-kis baki,tegnap hivta fel a figyelmemetrá a forgalmista.Hétköznap 14:35-kor indul vissza járat Szentivánrol,de ki nem megy semmi,nincs meg a "párja".Valoszinű a Révai utcábol 14:01-es indulás maradhatott le menetrendböl.
ISK 6-ost mi csináltuk és vizsgaidőszakon kivül fullon,110%-os kihasználtsággal közlekedtünk.Másik Iskola járat pedig az ISK3-as volt,mert azzal is sokan eljutottak a város egyik végéböl a másik végébe.Marcalbol-kisbácsa széléig.Ha jol tudom az is kivolt használva.
Az ISK6 a jelenlegi forgalmi helyzeteket figyelembe véve egy jó és gyors eljutási lehetőség volt. (Persze ha nem késett 5 évet...)
A gond az, hogy a 23-ason a reggeli indulások átalában szóló buszok, és mivel most is szólókat vettek (többségében) nem hiszem hogy csuklós jutna ide. Az ISK6 meg a Kolitól eléggé fullosan szokott lenni, tehát egy egész busznyi embert kell felpréselni, a már amúgy is teli 23-asra... Mondjuk ha a 23-ason maradt volna a 7:05-ös sűrítés, kicsit észszerűsítve 7:12-kor akkor eviselhető lett volna a dolog.
De ahogy Hornyi88 mondta, majd meglátjuk 3 hét múlva reggel...
Más: a 22-esen mióta lett plusz végállomási tartózkodási idő beépítve a Révai Miklós utcánál?? Ezen a héten tapasztaltam, hogy csúcsidőben a Marcalvárosi indulás után nem 17 hanem 22 perc múlva indulnak vissza a buszok. Meg úgy rendezettnek is tűntek a 22-esek, a korábbi egymást előzős káoszhoz képest. Szóval ez is egy pozitív intézkedés volt!! :)
Annyi hozzáfűzni valóm van a menetrendhez, hogy a 2-es és a 19-es egybeolvasztását' nem értem...
A Korányi térről fognak indulni a buszok? Tehát azt nem értem, hogy ott fog állni 6 darab busz egész nap, és egymást váltogatják a 2-es vonalán? Ez ilyen körjárat lett? Vagy mi? Nem értem az összefüggést! Nem Adyvárosból indul majd a 2-es?
Ekkora húzást... Legalább vehetek a tömegközlekeds napján 2-es táblát.:)
Amúgy - szerintem - azért lesz felháborodás, főleg azért, mert többségében csak ilyen 5-10 perces bővítések lettek. Tehát sokan ha nem tájékozódnak az új menetrendről akkor lekésik a buszokat. Pedig ez így lesz, majd megyek fényképezni ledöbbent arcokat...:) Szóval kár volt például egy 7.35-ös járatot 7.30-ra áttenni... Biztos volt rá ok, talán forda miatt, de ezek az 5 perces alrébbrakások' nem a legjobbak.
Gondoltam, hogy itt a fórumon emiatt lesz a legnagyobb felháborodás... A rendelkezésre álló utasszámok alapján elég a 23-as, de ha a tapasztalatok szerint mégsem lesz elég a kapacitás, természetesen lesz lehetőség módosítani. Ha megépül az új híd (jó, persze az legalább másfél év), akkor az a probléma is megoldódhat, hogy a busz nem az egyetem kapujában áll meg. Hiszen alapvetően mégis a 23-as biztosítja az egyetem-kollégium kapcsolatot, az ISK6 napi egyetlen indulással csak egy kezdeti lépés volt, még mielőtt a 23-ast meghosszabbították a Virágpiacról a Korányi térre... csak aztán az ISK6 is megmaradt.
Ha a menetrendváltozás miatt úgy is frissítik az utastájékoztatókat, akkor remélem a GAT-377 se marad már ki. Ezen ugyanis még mindig a régi rendszerű, mindkét végállomást kiíró módi van...!!!