Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zgi521 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145059

áhh, dehogy :)

Előzmény: mcI_2.0 (145058)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145058

Az fincsi... És a villáskulcs pl.: nem zörgött, csörömpölt?

Előzmény: zgi521 (145057)
zgi521 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145057

sztem volt olyan, ami között egy-egy éves revizíó is eltelt.. a bravo motorterét sztem tavaly novemberben láttam, mikor ablakmosó került bele. (de ez sztem bőven jót jelent inkább, mint rosszat :)) a gp sztem tavaly nyáron volt nyitva, akksicserekor.. :)

 

 

Előzmény: mcI_2.0 (145056)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145056

???

És ezekkel mennyit közlekedtél, mikor vetted észre őket?

Előzmény: zgi521 (145054)
bajan122 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145055

Az egér tetem általános még például.

Előzmény: zgi521 (145054)
zgi521 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145054

én az alábbi, nem általam otthagyott dolgokkal találkoztam már a motortérben :-) (nem bravo, az elmúlt x évtized termése)

 

13-as villáskulcs, akksi pólus takaró (nem a helyén), kakaóscsiga_szalvétával keményen, fanyelű nem kicsi csavarhúzó, a motortér kitámasztó pálca átlósan feküdve (nem a helyére pattintva) , kiszáradt verébtetem  -hirtelen ennyi jutott eszembe

Előzmény: mcI_2.0 (145053)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145053

Alapvetően én is ezzel nyugtattam magam rögtön, hogy főegységekbe nem kerülhet be, forgó alkatrészhez is csak hatalmas "mázlival" juthat el, egyébként valószínűleg kiesik valahol. De nem mondom, hogy megnyugodtam, ezért is írtam be ide... :-)

 

Nem hallottam koppanni sehol, de amilyen területet ott beláttam, nem volt fellelhető (bár a környéken lévő hővédő lemezektől nem sokat látni). Akár az olajszűrő puha borításába is beeshetett... Ha a blokk felé mozdult el, akkor meg úgyis annyit kellett volna bontani, hogy eleve felejtős volt a keresése. A hővédő lemezek leszedésén morfondíroztam egy ideig, de aztán azt is hagytam. Mert addigra felidegeltem magam azon, hogy már a szétszedésnél is majdnem elhagytam, mégsem mentem be a házba egy olyan szerszámért, mely jobban tartja a bitfejet... Megérdemeltem. :-)

Előzmény: bajan122 (145051)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145052

És mit lehet kapni cserébe? Ár-érték arány kedvezőnek mondható?

:-)

Előzmény: dirige (145048)
bajan122 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145051

A motorba nem kerülhet (turbóba sem) és jó eséllyel már az első méteren leesik minimum az alsó burkolatig. Viszont a nyugalmam érdekében én nem nyugodtam volna amíg meg nincs. Meg amúgy is drága egy ilyen bitfej és nem pazarolunk :-)

 

Nekem egyszer a motoromon eset be egy csavar (ráadásul spéci így muszáj volt megkeresni). Egy órát kerestem mire meglett pedig egy motoron nincs olyan sok hely. Pont úgy feküdt be a váz és a blokk közé hogy bárhonnan is nézted mindig takarta valami.

Előzmény: mcI_2.0 (145032)
bajan122 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145050

Mézesmadzagot húzogatni konkrétumok nélkül nem szép dolog!

Előzmény: dirige (145048)
dirige Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145049

Bocs, kifelejtettem: érzésem szerint egy hfej 100-200k,-Ft. Több heti kísérletezés, mert minden torok egyedileg készül.

Előzmény: mcI_2.0 (145047)
dirige Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145048

Inkább az utóbbi, azért is nem részleteztem. A kérdés az, hogy találsz-e egy ilyen embert, a felszerelésével együtt. Azt mondja, olyan felszerelés Magyarországon még egy van. A cucc természetesen amerikai.....

De a lényeg, hogy ő csak egy márkával foglalkozik...

Előzmény: mcI_2.0 (145047)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145047
De ettől függetlenül, ez a megoldás hétköznapi ember számára is elérhető? Esetleg túl drága, és / vagy szakmai titok?
Előzmény: dirige (145046)
dirige Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145046

Off: Ma voltam egy autós/motoros varázsműhelyben (tuning). És olyat láttam, ami egyszerűen fantasztikus volt! Hogyan kell gyorsítani és a légmennyiséget növelni a szívótorokban? Bexartam! Még hasonlóra sem tudtam soha gondolni. Sajnos az ember nem vállal utcáról munkát. .-(

cartmenn2 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145045

Csak azért kérdeztem,mivel vannak gyári mélynyomósok hátha be is van vezetékelve.Opcióként csak beépítik.Nem akarom hasonlítani megint a régi bravo-val nekem annál nem voltak hátsó hangszórók gyárilag de a vezetékelés az meg volt.köszi

Előzmény: Mewo (145033)
Mewo Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145044

A régi jel van rajta, nem tudom miért, karácsonyra kaptam és nem használtam el.Ezt múltkor írtam is, hogy valószínűleg nem gyári (úgy emlékeztem, hogy a pattintós szövet van otthon, de ezt találtam meg), hanem csak méretpontos.A csúszásgátló az alján van, nincs fényképem róla, természetesen 4db.

 

 

Előzmény: Spiggy1 (145042)
Mewo Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145043

Nincs annyi pénzed!:))

Előzmény: bajan122 (145040)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145042

Holnap hívlak. Van egy pesti kollégám (Valahol az Astoria környékén lakik), őt akarom megkérdezni, hogy el tudná-e hozni...ami a képből nem egyértelmű, hogy a garnitúra az 2db vagy 4db? A vezetőoldali szőnyegen nem kellene lennie egy "nyúlványnak", amin a bal lábat pihenteted? Az enyém olyan... a Fiat jel ezen is mintha a régi konstrukció lenne...vagy ilyen a gyári? :-) Miben nyílvánúl meg a csúszásmentesség egyébként?

 

Köszi, ha tényleg passzol a kocsimba, akkor kell nekem...

Előzmény: Mewo (145039)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145041

Remélem, így fog történni...

Előzmény: Mewo (145035)
bajan122 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145040

A rekesz mennyi?

Előzmény: Mewo (145037)
Mewo Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145039

5000 forint, ez nem fog csúszkálni.Posta elég nehézkes, ha minden kötél szakad, akkor elküldöm. Egyébként budapesti vagyok.Hívj fel és megbeszéljük.

Előzmény: Spiggy1 (145034)
Mewo Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145038

Phoenixgold 4075-ös 4 csatornás erősítő:

Előzmény: Mewo (145036)
Mewo Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145037

Hertz 25 centis mélynyomó:

Előzmény: Mewo (145036)
Mewo Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145036

Szőnyeg:

Előzmény: Mewo (145020)
Mewo Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145035

Az első huligánkodásnál el fogod hagyni, ne aggódj szerintem.

Előzmény: mcI_2.0 (145032)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145034

Szia!

 

A szőnyegért mennyit kérsz? Az enyémbe szerintem nem a belevaló van ( gondolom, mivel kék Fiat jel van rajta)...jó állapotú, de tök idegesítő, hogy elcsúszkál... fotót tegyél fel kérlek...

 

helyileg hol vagy, esetleg posta?

Előzmény: Mewo (145020)
Mewo Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145033

Természetesen vezetékezni kellett, nem világos, hogy miként gondolod másként bekötni az erősítőt és a mélynyomót.

Előzmény: cartmenn2 (145021)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145032

Ma megejtettem itthon a 90 ezres gyertyacserét. Aránylag minden rendben ment (egy gyorscsatlakozó rögzítőt törtem el, meg az egyik gyertyához vezető kábel burkolatát, mert kicsit megtörtem...). Viszont, ami némileg aggaszt, hogy a motortérben maradt egy bitfej. Kb. a turbó környékén eshetett le, de nem érte el az alsó burkolatot... Vajon okozhat az bármi galibát? Elméletileg, ha ott szépen leesik, nem, de azért érdekel, ki hogy látja, érdemes-e valahogy mégis megkeresni? (és ha igen, akkor hogy? :-))

 

Köszönöm.

gyanta ati Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145031

Köszönöm a választ, én is erre tippeltem, mert hallottam már ilyenről. Nevetséges, hogy a direktívák oltárán lassan mindent fel kell áldozni a motorgyártóknak. Nem probléma, hogy eldugul az EGR, beszarik a DPF, hígul az olaj, lassan már annyit fut egy "korszerű" motor, mint anno a Lada, csak meglegyen a g/km. Kíváncsi lennék, mi történne, ha betartanám a 35ekm-es intervallumot. 14 ezer alatt belement kb. 1 liter gázolaj, azaz a teljes töltésu mennyiség 20-25%-a. 35 ezer alatt 60-70% gázolaj keni a motort??? Olvastam, hogy a Mazda a nívópálcán még egy jelölést alkalmaz a maximum felett 3 cm-rel. teljesen mindegy, mennyit futott a motor, ha azt eléri, azonnal cserélni kell az olajat. Ez miért nincs benne a mi kezelési útmutatónkban?

Nem vagyok bigott konteó hívő, de ez szerintem tervezett avultatás. Na nehogymá 200 ezret akarjon autózni egy motorral a paraszt...

 

Előzmény: Ludovicus (145023)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145030

életbe nem kellene új már ! csak ha ingyér adják ;)

Előzmény: MacroCenturio (145024)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!