Holnap hívlak. Van egy pesti kollégám (Valahol az Astoria környékén lakik), őt akarom megkérdezni, hogy el tudná-e hozni...ami a képből nem egyértelmű, hogy a garnitúra az 2db vagy 4db? A vezetőoldali szőnyegen nem kellene lennie egy "nyúlványnak", amin a bal lábat pihenteted? Az enyém olyan... a Fiat jel ezen is mintha a régi konstrukció lenne...vagy ilyen a gyári? :-) Miben nyílvánúl meg a csúszásmentesség egyébként?
Köszi, ha tényleg passzol a kocsimba, akkor kell nekem...
A szőnyegért mennyit kérsz? Az enyémbe szerintem nem a belevaló van ( gondolom, mivel kék Fiat jel van rajta)...jó állapotú, de tök idegesítő, hogy elcsúszkál... fotót tegyél fel kérlek...
Ma megejtettem itthon a 90 ezres gyertyacserét. Aránylag minden rendben ment (egy gyorscsatlakozó rögzítőt törtem el, meg az egyik gyertyához vezető kábel burkolatát, mert kicsit megtörtem...). Viszont, ami némileg aggaszt, hogy a motortérben maradt egy bitfej. Kb. a turbó környékén eshetett le, de nem érte el az alsó burkolatot... Vajon okozhat az bármi galibát? Elméletileg, ha ott szépen leesik, nem, de azért érdekel, ki hogy látja, érdemes-e valahogy mégis megkeresni? (és ha igen, akkor hogy? :-))
Köszönöm a választ, én is erre tippeltem, mert hallottam már ilyenről. Nevetséges, hogy a direktívák oltárán lassan mindent fel kell áldozni a motorgyártóknak. Nem probléma, hogy eldugul az EGR, beszarik a DPF, hígul az olaj, lassan már annyit fut egy "korszerű" motor, mint anno a Lada, csak meglegyen a g/km. Kíváncsi lennék, mi történne, ha betartanám a 35ekm-es intervallumot. 14 ezer alatt belement kb. 1 liter gázolaj, azaz a teljes töltésu mennyiség 20-25%-a. 35 ezer alatt 60-70% gázolaj keni a motort??? Olvastam, hogy a Mazda a nívópálcán még egy jelölést alkalmaz a maximum felett 3 cm-rel. teljesen mindegy, mennyit futott a motor, ha azt eléri, azonnal cserélni kell az olajat. Ez miért nincs benne a mi kezelési útmutatónkban?
Nem vagyok bigott konteó hívő, de ez szerintem tervezett avultatás. Na nehogymá 200 ezret akarjon autózni egy motorral a paraszt...
Üdv! A dpf-es 1,9 mjet Bravómnál is ez a helyzet. Ajánlom figyelmedbe ezt az írást. Én most, 10e km után tervezem cserélni az olajat és már előre fogok szólni, hogy ne a max. jelzési töltsék fel, bár tudom ez csak félmegoldás, hiszen a híguló olaj már nem rendelkezik az eredeti kenési képességekkel...
Csak azt kérdezném tőled hogy a mélynyomót-erősítőt hogy rákösd a rendszerre(blue&me) ,vezetékelni kellett?Mert a régi bravomból lehet hogy visszaveszem a somogyi aktívat(mert térfogatra nagy és sok helyet foglal,és a hugom kisebben gondolkodik) és azt is elölről kellett minden hátra vezetékelni,és elég macerás volt mert a műanyag köszöb elemet csak törve engedték akkor a kapcsai.köszi
-Továbbra is eladó a Bravoban tökéletesre vizsgázott hangcuccom nagyon olcsón.Phoenixgold 4 csatornás erősítő és egy 25cm-es Hertz mélynyomó.Mindkettő minőségi és megbízható, ezzel tuti nem lesz gond.Azért adom el, mert az újba nem fér be.;)
-Van egy garnitúra szövetszőnyegem, ami télen-nyáron használható, méretpontos, csúszásgátlós és nem utolsósorban új.Olcsón.Azért adom el, mert az új kocsiba nem tudom belegyömöszölni sehogy, pedig nagyon akartam!;)
-Végül, de nem utolsó sorban van egy komplett 16-os pótkerekem télivel.Azért adom el, mert maximum a csomagtér ajtajára tudnám felfúrni, ha szafarizni indulnánk.Ez se drága , sőt!:)
Képeket holnap teszek fel, mert telefonnal nem tudok átméretezni.
Nekem semmit nem kért--persze lehet hogy a telót újra kell párosítani a rendszerrel,meg a motor elindítása után hagyni kell egy kicsit alapjáraton járni a motort,meg nullázódik a fogyasztási adatok,meg a dátum-idő,hogy mutassa a turbó nyomást azt is be kellett állítanom most hirtelen más nem jut eszembe