Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Tegnap járkáltam nagykőrösi neppertelepen, szépen fényesen csillogva áll a sokat emlegetett benzines, úgyhogy megint megdobogtatta a hidraulika szivattyúmat.
De először is elődöt kell útjára bocsájtani. Úgyhogy akit esetleg érdekel egy OFF-os autó:
Nem tudom mekkora különbség van közöttük, de a km óra talán kiderül, hogy működik e! Végül is csak három csatlakozót kell szétszedni és a másikra rádugni. Nem is csavaroztam vissza a műszert, csak be illesztettem a helyére, így pillanatok alatt kiszedhető. Te hol vagy?
A jeladó a váltó hátsó felén található, az önindító alatt. A jobboldali féltengely kihajtásánál. Ahhoz, hogy hozzáférjek egy 22-es villáskulccsal, a váltóhoz rögzített tartót le kellett szednem. Ebben van egy gumi rezgéscsillapító.
A jeladót már kicseréltem. Elvileg az rendben van. A km óra lenne jó, hogy tesztelni tudjam. Talán így a leggyorsabb. Ha akkor sem lesz jó, kár megvenni az órát. Akkor nagy eséllyel mechanikus hiba lesz a váltóban.
Egyébként a jeladó cseréjekor le kellett bontani a katalizátor előtti kipufogótartót is. Ebben van egy rezgéscsillapító gumi ágy. Meglehetősen rongyosra szakadozva. Lehet ilyet kapni?
Könnyű kivenni. Imbuszcsavaros. Magad felé billenteni kell és úgy jön ki. Kicsit előre húzod és lecsatolod a kábeleket. Magát a műszeregységet is könnyű szétszedni a hátsó fehér fedelet is csavarok fogják. Maga a műszer szerencsére nincs ideforrasztva egyik sem ilyen hosszú tűs csatlakozóval meg rá a nyákra végülis az egész nyákot szépen óvatosan le lehet húzni. Magán a nyákon égésnyomot érdemes keresni ha mechanikusan nem látsz rendellenességet akkor valszeg testelési gond lesz tehát azt kell végignézni hogy a testszálak rendesen potenciálon vannak-e.
Telefonon kértem tőled segítséget kilométeróra ügyben. Akkor a jeladóra gyanakodtunk mindketten. Volt egy cseredarabom, amit küszködve ugyan, de kicseréltem. Nem ez a hiba. Ha csak a váltóban mechanikus hiba nem keletkezett, akkor a műszeregységben lesz valamilyen elektronikus probléma. Ami talán azért is valószínűbb, mert már régóta nem pontos az üzemanyag szintjelző sem. A gyújtás ráadásakor még kb. jó értéket mutat, de ahogy telik az idő, egyre magasabb szintet mér. (minél többet megyek, annál több a benzin... ) :-)
Még nem volt időm kiszerelni. Ahogy néztem, 5 csavarral van rögzítve. Könnyen kijön?
OFF: annyit alakult az albérlet keresés, hogy most már inkább lakást vennénk Bp.-en minimum 2 szoba min. 50m2, max. 8 millióig tudunk venni. Akinek van valami híre kérem írjon. Köszi
Tök érdekes. Valamelyik nap vettem a micrához ablaktörlő lapátokat, és ott csak készletben volt, tehát a dobozban mindkét első benne volt. Kappához, csak egy darabosat találok és csak 600mm hosszút. 900Ft-től egészen 3500Ft/db árig.
Fejből nem vágja valaki, hogy a lapátok mekkorák gyárilag? Valamiért úgy emlékszem, hogy különböző méretűek. Az áruházak meg 530 és 600 méretben adják ki, márkától függően. (Tudom, megmérhetném, hogy mekkora van fent nekem, de a gyári érték érdekelne.)