Üdv.Segítséget szeretnék kérni,szeretnék Csirke tulajdonos lenni,már régóta nézegetem őket.Mindenképp dieselt szeretnék de nem tudom melyiket vegyem meg.2.7CRD vagy 2.5 TD vagy más javaslatot esetleg szívesen meghallgatok.Kicsit óckodom az autómatától mert még sosem volt.Segítséget választ előre is köszi.
Sziasztok! Egy kis segitsegre lenne szuksegem..... kerult hozzam a minap egy 2003 as 4.7 V8 csirke. Az egyik. Ajom vele hogy ha teljesen kitekert kormannyal kis ivben akarok kanyarodni v megfordulni, eremeg az egesz auto es pattpgni kezd,olyan erzes mint amikor a pajeroBan rajtafelejtem a diffizarat es kanyarodok... vonszolja magat.. ebbe hogy mukodik az az automata dicfizar?NEm lehet azzal V An baj?. Na meg emelnek is rajta egy 5-7 cm-t. Mi lehet a legegyszerubb modja? Ha valakinek van emeloszettje vagy felniszelesitoje jelentketten!! Koszi!
azt már cseréltem. akkor olyat csinált hogy valahol az ország másik felébe voltam azt hiszem orosházán ami innen 300 km. haza értem le állitottam és kb 5 perc múlva akartam be inditani és nem indúlt el. csak hajtotta az öninditó és semmi hibát nem is jelzett. akkor el kellett huzni szervizbe és ott a launch ki mutatta hogy a vezérműtengely jeladó volt a szar. akkor ki lett cserélve egy olcsóbb darabra, de csak 1 hónapig ment vele és tönnkre ment az is. akkor meg vettem bele a leg jobbat amit lehetett kapni. ez már 1 éve volt már és tökéletesen birja. én is olvastam a jelenség útán hogy le áll nagy gázbál és volt aki azt irta hogy injektor baja lesz, de nem tudom hogy az miatt miért tiltana le.
Hasonlót mintha olvastam volna valahol. Azt hiszem a vezérműtengely jeladóval kapcsolatban vagy valami ilyesmi ( de ezt nem mondom 100%-ra ). Nálam ilyesmi nincs és amikor jelentkeznek az említett problémák hibajelzés sincs.
nem vettem még észre gyengülést, de nekem csinál olyat hogy nagy sebességnél (120 körül) még gyorsitok és le tilt az autó. hiába nyomom a gázt nem megy ki gyullad a check engin hiba lámpa. meg kell állnom P be rakni és újra inditani akkor el tűnik a hiba lámpa és megy tovább mintha minden jó lenne és sajnos nem jegyzi meg a hibát és nem tudjuk ki olvasni hogy mi lehet.
Lehet akkor megpróbálom így kiolvasni hátha együttműködőbb lesz.
Ha már úgyis ugyanabban a cipőben járunk, te nem vetted észre, hogy menet közben néha minden előjel nélkül elgyengül a kocsi? Csak egy pillanatra mintha nem is nyomnád a gázt. Utána minden normális.
Még nem tudtam megfejteni milyen körülmények idézik elő, teljesen kiszámíthatatlan.
szia. sajnos én is ebben a magas alapjáari problémába vagyok, de nekem olyat is csinálh ha meg állok a pirosnál akkor is fenn marad a fordulat kb 1400 körül és a féket kell taposnom mert menne a hülye. sajnos még nem találtam rá gyógymodot. a hibakódokat szerintem töröltetni kell. LAUNCH-al lehet ki olvasni belőle mindent, de nem a jeep kategóriában hanem a chrysler valameik tipusába amibe crd van.
Koszi! Mivel te vagy a masodik, aki a lengokarokat emlegeti, megrendelem es csere... Egyenlore akkor a lengescsillapitokat es a hatso merevitot hagyom. Ha nem segit az ugyon meg mindig lesz egy lehetosegem. :)
Ringatózásra: az enyém is olyan volt mintha hajókáznék az úton. Komplett hátulját cseréltem hossz lengőkarok, diffinél a középső szilent a komplett (banánnál) stb
külön-külön is lehet szilenteket cserélni , de nekem nincs présgépem és itthon akartam megcsinálni. Azóta nem hajókázik a hátulja, az eleje is imbolygott kicsit az a kormány összekötő gömbfejek cseréje megoldotta.
Ja ha valaki hátsó lengőkart cserél vagy valami olyat ami a komplett hidat rögzíti elötte kösse ki a hidat, mert macerás csörlővel a helyére húzni. Én simán egy spaniferrel rákötöttem az első kerékre és a másik oldal már nem mászott el .-).
- olajcsere (figyeljetek oda, mert a szetthez nem jár a leeresztő csavar rézalátétje) nekünk 7lityi ment bele
- gázolajszűrő csere (majd fél óra volt, mire utána sikerült a lelevegősödött rendszerbe életet lehelni)
- izzító gyertyák cseréje (a nyomócsöveket a 3.hengertől a tűzfal irányába le kellet venni, hogy elérhetővé váljon a gyertya)
- automata váltó olaj és szűrőcseréje (figyelem: a leeresztő csavar rézalátétje szintén nem képezi a MAN Filter kit részét! Leeresztő csavar ki, olaj nagy része lefolyik a gyűjtőbe, csavar vissza. Dekni tartó csavarok le /torx30/, dekni le, dekni és mágnes féktisztító és letöröl, új szűrő fel, új tömítés deknire, dekni visszapattan a csavarokkal, lefolyt olaj mennyisége a betöltőn visszatölt (nekünk 3liter ment vissza), járó fékezett módban PRNDNRPRNDNRP 5-10 másodperc várakozás minden fokozatban úgy, hogy a motor alapjáraton ketyereg.
Mindez egy napsütésés szombat délután 3 óra alatt, egy baráttal, YouTube segítségével, garázsban.
Igen úgy ki lehet nagyjából szűrni hogy merre van a baj. A probléma az hogy a kód csak annyit árúl el hogy pl váltó, de hogy azon bellül mi a baj azt csak a LAUNCHal lehet ki olvasni a pontos problémát.
kulcs be, első kattig forgat, vissza, forgat, vissza, forgat, vissza. Ezt követően a kmszámláló helyén kiírja a betárolt hibák kódjait (javasolom, hogy a telefonos kamera módban legyen és videózd a kijelzőt - mert utána egyszerűbb a felvételt nézve leírogatni a kódokat).
szia. nekem volt már olyanom hogy csak 1esbe ment az autó hiába volt D be. égett a motor hiba jelző lámpa. el vittem ki olvastatni a hibát belőle és a váltó kompjuter volt a szar nálam.
Ma tankoltam a csirkebe, es ahogy a tanksapkat leszedtem, egy csomo viz jott ki belole. Aztan meg egy csomot ki is raztam belole. Lehetseges hogy ez a viz folyik be az uzemanyag szurobe es ezert hisztizik a kisasszony?!? Mert ma pl. nem csinalta, vagyis ma nem kapcsolt be a checklampa ezek utan.
Szerintem a viz a hohid miatt kepzodik ott, csak nincs otletem, hogy hogyan tudnam megszuntettni ott a belso paralecsapodast a tanksapkan belul vagy megakadalyozni hogy befollyon... :(