Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PeterForest Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145071

Köszi :-)

 

Arra a műanyag takaróra gondolsz ami a karral mozog?

az már nálam is újkora óta recseg-ropog.

 

 

Előzmény: -ikszipszilonze- (145069)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145070

ilyenre vallalkoztal? meno!

Előzmény: mcI_2.0 (145032)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145069

en meg megkeresem stilos leirasat a kezifek muanyag biszbasz javitasarol, merugyeszarolasz`. :)

-ikszipszilonze- Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145068

ne viccelj, a beszamolod tobb mint pazar volt, igazan erdemes volt ideklikkelni ma.

Előzmény: PeterForest (145065)
vinjo Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145067

Csak azok vannak bevezetékezve, amelyiket gyári mélynyomóval rendelik.

Én már csak tudom...

Előzmény: cartmenn2 (145045)
-carcass- Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145066

Peres gumik miatt nem rázhat.

Paranoid vagy...:-)

Előzmény: PeterForest (145064)
PeterForest Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145065

145064 folytatása:

De nem hagytam annyiban, elvittem a Pappas-hoz ide Fehérvárra.

Szerelő elvitte, majd hozza vissza a kulcsot hogy mutassam meg mi a baj mert ő nem érez semmit.

Na akkor kimentünk egy felújított tükörsima útra, és rámutattam a hasamra, hogy nézze meg hogy remeg.

Onnantól kezdve ő is érezte :-) Ők is kicentírozták a kerekeket, de nem változott.

 

Felhívták a FIAT Mo.-t, aki természetesen egyből a gumigyártóra (Goodyear) tolta a problémát. Egy-két nap múlva kis is jött a GoodYear képviselője, bevittem újra az autót.

A Pappas-nál nagyon rendesek és együttérzőek voltak, mind a szerelők, mind az ügyintézők. Megengedték hogy bemenjek a szervizbe és nézzem mit tesznek a kicsikémmel (2 hetes autónál alatt immár harmadszor kerék le-fel).

A Goodyear-esnek volt egy körkörösség ellenőrző műszere, amivel mérte a kerekek radiális ütését.

Mind a négy guminál ki tudott mutatni egy 15-20 cm-es lapos foltot (ez 1 mm sugárirányú eltérést jelentett), ezeken a pontokon állt az autó sokáig, és a gumi eldeformálódott.

Leroppantották a gumikat a felnikről, megkenték pasztával, majd felfújták 4.5 barra egy pillanatra, és utána visszaengedték rendes nyomásra.

4 gumiból 3-nál lapos folt 0,5 mm-re és alá ment. 

A negyedik guminál azonban maradt az 1mm, ennél még elfordították 180 fokkal a gumit is, de nem változott.

Mondta a Goodyear-es hogy menjek vele 2000 km-t és talán az is kigördüli magát vagy nem.

Most így 1500 km után már jónak érzem az autót, bár még nem olyan simán fut mint mondjuk a céges Focus (de azon nem is peres gumik vannak)

amúgy van a youtube-on egy egyszerű módszer a radiális ütés kimutatásara:

http://www.youtube.com/watch?v=QNBzPrHO4QQ

Remélem nem untattam senkit, jó éjt!

Peter

 

Előzmény: fáber77 (145061)
PeterForest Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145064

Szia Fáber,

 

sajnos remegés ügyben én is kiművelődtem rendesen, pedig úgy gondoltam új 0km-es autóval nem lehet baj.

 

Nem tudom emlékszel-e, ez év áprilisban vettük újonnan a Bravo-nkat.

Ahogy elhoztuk a kecskeméti szalonból, az M5-ösön az első km-eken, már rögtön éreztem, hogy valami nem okés. Remegett a "hasizmom", mint a kocsonya.

Felhívtam a kereskedő srácot, hogy valami nem okés, mondta jó forduljunk vissza. 

Mindez péntek fél 5 körül volt, úgyhogy a szervizesek már nem nagyon akartak vele foglalkozni.

Kipróbálták nem éppen kíméletes módon a 20km-es autónkat, és azt mondták hogy tényleg remeg egy picit, de nem húz semerre, vigyen be hétfőn Fehérváron a Pappas-hoz.

Hát erre mondtam, hogy na ne vicceljünk már, én ezzel nem fogok így 130 km-t menni hazáig (pláne nem kevés píz volt)

Kis könyörgés után  kicentírozták a kerekeket. 

Az autó jobb lett, de nem tökéletes.

Az öcsém éppen itthon volt (akinek szintén Bravo-ja van), kipróbálta és mondja hogy ő nem érez semmit. Itt kezdtem azt hinni hogy a peres gumik (225/45R17) miatt ilyen, vagy egyszerűen paranoiás vagyok.

 

Előzmény: fáber77 (145061)
-carcass- Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145063

Nekem az van benne.

Előzmény: zgi521 (145060)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145062

Nem, bmc tuning gyertya ment bele.

Előzmény: zgi521 (145060)
fáber77 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145061

Üdv.

 

Megvolt a "nagy teszt"

 

Hazajöttem németből és bevallom figyeltem de szerintem úthibákon kívül nem éreztem semmiféle remegést.

Viszont a szélvédőn a navitartóba betettem a telot hogy csináljak egy videot és ott látható hogy a felvétel rendesen remeg!

 

Szerintem lassan lehet körülnézek felni ügyben szerintem az lehetett a ludas vagy tévednék?

 

Üdv

Előzmény: zgi521 (144869)
zgi521 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145060

egyébként a nemrég tárgyalt új típusszámú gyertya került bele?

Előzmény: mcI_2.0 (145058)
zgi521 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145059

áhh, dehogy :)

Előzmény: mcI_2.0 (145058)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145058

Az fincsi... És a villáskulcs pl.: nem zörgött, csörömpölt?

Előzmény: zgi521 (145057)
zgi521 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145057

sztem volt olyan, ami között egy-egy éves revizíó is eltelt.. a bravo motorterét sztem tavaly novemberben láttam, mikor ablakmosó került bele. (de ez sztem bőven jót jelent inkább, mint rosszat :)) a gp sztem tavaly nyáron volt nyitva, akksicserekor.. :)

 

 

Előzmény: mcI_2.0 (145056)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145056

???

És ezekkel mennyit közlekedtél, mikor vetted észre őket?

Előzmény: zgi521 (145054)
bajan122 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145055

Az egér tetem általános még például.

Előzmény: zgi521 (145054)
zgi521 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145054

én az alábbi, nem általam otthagyott dolgokkal találkoztam már a motortérben :-) (nem bravo, az elmúlt x évtized termése)

 

13-as villáskulcs, akksi pólus takaró (nem a helyén), kakaóscsiga_szalvétával keményen, fanyelű nem kicsi csavarhúzó, a motortér kitámasztó pálca átlósan feküdve (nem a helyére pattintva) , kiszáradt verébtetem  -hirtelen ennyi jutott eszembe

Előzmény: mcI_2.0 (145053)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145053

Alapvetően én is ezzel nyugtattam magam rögtön, hogy főegységekbe nem kerülhet be, forgó alkatrészhez is csak hatalmas "mázlival" juthat el, egyébként valószínűleg kiesik valahol. De nem mondom, hogy megnyugodtam, ezért is írtam be ide... :-)

 

Nem hallottam koppanni sehol, de amilyen területet ott beláttam, nem volt fellelhető (bár a környéken lévő hővédő lemezektől nem sokat látni). Akár az olajszűrő puha borításába is beeshetett... Ha a blokk felé mozdult el, akkor meg úgyis annyit kellett volna bontani, hogy eleve felejtős volt a keresése. A hővédő lemezek leszedésén morfondíroztam egy ideig, de aztán azt is hagytam. Mert addigra felidegeltem magam azon, hogy már a szétszedésnél is majdnem elhagytam, mégsem mentem be a házba egy olyan szerszámért, mely jobban tartja a bitfejet... Megérdemeltem. :-)

Előzmény: bajan122 (145051)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145052

És mit lehet kapni cserébe? Ár-érték arány kedvezőnek mondható?

:-)

Előzmény: dirige (145048)
bajan122 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145051

A motorba nem kerülhet (turbóba sem) és jó eséllyel már az első méteren leesik minimum az alsó burkolatig. Viszont a nyugalmam érdekében én nem nyugodtam volna amíg meg nincs. Meg amúgy is drága egy ilyen bitfej és nem pazarolunk :-)

 

Nekem egyszer a motoromon eset be egy csavar (ráadásul spéci így muszáj volt megkeresni). Egy órát kerestem mire meglett pedig egy motoron nincs olyan sok hely. Pont úgy feküdt be a váz és a blokk közé hogy bárhonnan is nézted mindig takarta valami.

Előzmény: mcI_2.0 (145032)
bajan122 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145050

Mézesmadzagot húzogatni konkrétumok nélkül nem szép dolog!

Előzmény: dirige (145048)
dirige Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145049

Bocs, kifelejtettem: érzésem szerint egy hfej 100-200k,-Ft. Több heti kísérletezés, mert minden torok egyedileg készül.

Előzmény: mcI_2.0 (145047)
dirige Creative Commons License 2014.06.25 0 0 145048

Inkább az utóbbi, azért is nem részleteztem. A kérdés az, hogy találsz-e egy ilyen embert, a felszerelésével együtt. Azt mondja, olyan felszerelés Magyarországon még egy van. A cucc természetesen amerikai.....

De a lényeg, hogy ő csak egy márkával foglalkozik...

Előzmény: mcI_2.0 (145047)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145047
De ettől függetlenül, ez a megoldás hétköznapi ember számára is elérhető? Esetleg túl drága, és / vagy szakmai titok?
Előzmény: dirige (145046)
dirige Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145046

Off: Ma voltam egy autós/motoros varázsműhelyben (tuning). És olyat láttam, ami egyszerűen fantasztikus volt! Hogyan kell gyorsítani és a légmennyiséget növelni a szívótorokban? Bexartam! Még hasonlóra sem tudtam soha gondolni. Sajnos az ember nem vállal utcáról munkát. .-(

cartmenn2 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145045

Csak azért kérdeztem,mivel vannak gyári mélynyomósok hátha be is van vezetékelve.Opcióként csak beépítik.Nem akarom hasonlítani megint a régi bravo-val nekem annál nem voltak hátsó hangszórók gyárilag de a vezetékelés az meg volt.köszi

Előzmény: Mewo (145033)
Mewo Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145044

A régi jel van rajta, nem tudom miért, karácsonyra kaptam és nem használtam el.Ezt múltkor írtam is, hogy valószínűleg nem gyári (úgy emlékeztem, hogy a pattintós szövet van otthon, de ezt találtam meg), hanem csak méretpontos.A csúszásgátló az alján van, nincs fényképem róla, természetesen 4db.

 

 

Előzmény: Spiggy1 (145042)
Mewo Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145043

Nincs annyi pénzed!:))

Előzmény: bajan122 (145040)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 145042

Holnap hívlak. Van egy pesti kollégám (Valahol az Astoria környékén lakik), őt akarom megkérdezni, hogy el tudná-e hozni...ami a képből nem egyértelmű, hogy a garnitúra az 2db vagy 4db? A vezetőoldali szőnyegen nem kellene lennie egy "nyúlványnak", amin a bal lábat pihenteted? Az enyém olyan... a Fiat jel ezen is mintha a régi konstrukció lenne...vagy ilyen a gyári? :-) Miben nyílvánúl meg a csúszásmentesség egyébként?

 

Köszi, ha tényleg passzol a kocsimba, akkor kell nekem...

Előzmény: Mewo (145039)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!