Keresés

Részletes keresés

P.stephenson Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88419

Csatlakozom! És akkor még nem is beszéltünk az "ilyen váltó van benne: 31-es, olyan váltó van benne: 311-es" kérdéskörről, ami alapján kívülről lehetetlen megállapítani a pontos típust.

Előzmény: BPO-105 (88417)
bi-02 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88418

Szerintem a felirat lehet csalóka. Én egy exportból itt maradt 66-osra tenném a voksomat.

Egyiptomnak készültek ilyen kivitelű buszok vagy azzal a szériával párhuzamosan készült darab lehet.

Előzmény: Oodzsii (88407)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88417

Látszik, mert az van ráírva :)

 

Na ez az, amit gyűlölök a korai típusokban. Amikor nagyjából ugyanolyan műszaki jellemzőkel bíró gépeket külön számoztak. Két széles ajtó van rajta? Akkor 620-as, egyébként meg 630-as. A 60-601-602-ről már nem is beszélve.

Ennyi erővel a 260-as különböző kiviteleinek listáját legalább 5-6 típus alkotná.

Előzmény: Oodzsii (88414)
P.stephenson Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88416

A dobogóra helyezett távolsági ülésekről. Szerintem, de nem vagyok nagy öregikarus-mágus.

Előzmény: Oodzsii (88414)
Oodzsii Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88415

Ebben érzek némi anakronizmust :)

Előzmény: Törölt nick (88413)
Oodzsii Creative Commons License 2014.03.04 0 0 88414

Látszik, mert az van ráírva :)

Na de miből látszik még?

Előzmény: P.stephenson (88409)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88413

..hát igen, túl hamar kattintottam az "elküldöm" gombra.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (88412)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88412

Pár Pannonos kép Mohács és környékéről! 

 

 

 

 

Rospe Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88411

Szia !

 

Biztos, hogy téves jelölés, mert ez az autó sem 420-as Csepel, hanem 350-es, ráadásul duplafülkés !

 

Előzmény: Oodzsii (88407)
norbee601 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88410

A homlokfal és a szélvédő sem 55-ös hanem 66-os.

Előzmény: P.stephenson (88409)
P.stephenson Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88409

A rövidítés feloldása: Így Kérte a Megrendelő. A ráncajtót leszámítva látszik, hogy ez egy 55-ös, csak 66-os ajtókkal.

Előzmény: P.stephenson (88408)
P.stephenson Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88408

IKM :-)

Előzmény: Oodzsii (88407)
Oodzsii Creative Commons License 2014.03.03 0 0 88407

Ez téves megjelölés vagy tényleg 55? Utóbbi esetben hogyhogy?

Előzmény: Rospe (88377)
Aron_son Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88406

CZE-505 --> MHZ-543

mateo28 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88405

Valaki nem tudja hogy az LPZ-145 nek mi történt anno a bal hátuljával mert a tetön hátul van egy folt amit lehet látni.......... Sajnos csak eböl a szögböl van kép..

mateo28 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88404

Valaki nem tudja hogy az LPZ-145 nek mi történt anno a bal hátuljával mert a tetön hátul van egy folt amit lehet látni.......... Sajnos csak ebböl a szögböl van kép..

Votom Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88403

Ikarus 556 modellben:

Mwin Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88402

Szerintem ne spórolj az újjal....a levegőszűrő -bár sokan nem gondolnak bele - a motor egyik legfontosabb alkatrésze. A szűrési teljesítménytől függ, hogy mennyi kopást okozó részecske kerül a motorba, és nagyon nem mindegy, hogy min keresztül.

A kifújás csak a beülepedett port és koszt távolítja el, a papírbetét azonban öregszik, szintúgy a ragasztóanyag, amivel össze van fogatva. Akkor szép a történet, amikor szétszakad, és aztán a darabjait a szívószelep alól, meg a dugattyúból szeded össze -és akkor még örülhetsz, hogy nem csinált nagyobb cirkuszt. Tavaly volt egy ilyen tapasztalatom, akkor egy off DAF teherautó kajálta be a ki tudja mikor cserélt szűrőt. Az egy kétmilliós mutatvány lett..

 

 

 

Előzmény: GARAZSMENET (88399)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88401

Az a baj, hogy most már semmi sincs.

 

Annak idején volt pár honlap (köztük az általad említett jóféle távolság is), amikben tényleg megbízhatott az ember. Aztán a készítők kénytelenek voltak egyéb okokból elhanyagolni, az utolsó koporsószög pedig az ingyenes honlapok tömeges megszűnése volt. Most az ember a webarchívumból próbálja meg összekaparni, ha kell neki valami onnan, azokból az időkből - már ha emlékszik még ezekre a címekre.

 

Ritka az az emberféle, aki manapság megengedhetné magának időben, és talán pénzben is, hogy jó részletes és friss honlapot vezessen e témában, addig meg röpködnek a félinfók mindenfelé (sejtés -> meg nem erősített információ -> eskü alatt vallja, hogy az úgy van).

 

Egy lehetséges verzió lehetne egy közös szerkesztésű honlap, egy nagyobb csapattal, ahol talán mindig van ideje valakinek éppen. De mint tudjuk, és látjuk, ezerféle buktatója volna ennek is, előbb-utóbb csak besülne.

 

tl;dr beszoptuk.

Előzmény: lobbanórotor (88395)
torqmatic Creative Commons License 2014.03.02 0 0 88400

A phototrans mondjuk elég jó kiindulási alap, szerintem.

Előzmény: lobbanórotor (88395)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88399

Levegőszűrőt milyen időközönként célszerű cserélni 200-asokon? Elég, ha kifújom sűrített levegővel?

FKU-911 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88398

2004/12-es évjárat

 

Van még 3 2003/03-as és 2 2006/11-es évjáratú.

Előzmény: RIKA424 (88391)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88397

Évekig a volánnál rohadt a selejtezése után is, de nem engedték szétvágni. 

Előzmény: norbee601 (88396)
norbee601 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88396
De feldarabolva nem lett a 436 ugye? Hogy nincs forgalomban az egy dolog.
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88395

Van, akinek még ez se tűnt fel. 

Az a baj, hogy nincs egy olyan honlap, mint régen a Távolság, ahol tételesen, hírszerűen le lennének írva, hogy mi minden történt/történik a volánok táján és e tekintetben referenciaként is szolgálhatna. Nem is azt mondom, hogy egész állománylisták legyenek fent, csak annyit, hogy felesleges kérdezősködés helyett inkább ott lyukadjon ki az ember, ha nem biztos egy-egy illusztrisabb jármű utóéletében. 

Előzmény: BPO-105 (88394)
BPO-105 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88394

egyesek fejében még a 436-os is forgalomban van

 

Pedig az elég nagy hírverést kapott, amikor leselejtezték, sőt pár fémtolvajbarát telepes kép miatt még egy kisebb csörte is volt a kapcsán pár éve.

Előzmény: lobbanórotor (88383)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88393

Ez kis híján 10 évig, de nem is ez volt az első. 

Előzmény: RIKA424 (88391)
CLY-802 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88392
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88391

Hány évig járt ott ?

 

 

Előzmény: FKU-911 (88390)
FKU-911 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 88390

A prágai közlekedési múzeum új lakója:

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!