Üdv mindenkinek. Van 1 eladó felújjitásra váró Motobecane-m 1983-as, az első sárvédő és a sztender hiányzik róla. A motorjáról nemtudok semmit énhozzám hosszú pihenés után került. Van még 1 Magyarországon gyártott 3 kerekű Velosolex-motorral szerelt rokkant kocsim. Ez 1 alvázszámmal ellátot jármű.Ez is lepukkant állapotú,a motorja levan szerelve.A kettöér 60000Ft-ot. Szálitást megtudom oldani. Régi diszes cserép-kályha,régi kovácsolt dolgok, vaskerités cserébe érdekel. tel:06309743939 köszi sziasztok
A barátom szerint biztos hogy a gyújtótekercs a rossz,mert kiszerelte,és megmérte az ellenállását,ami alaphelyzetben 3,5 kilo Ohm volt,de miután megkocogtatta csavarhúzóval,felment 12,majd később 22 kilo Ohmra,ami arra utal,hogy a tekercsben a vezeték elkorrodálódott,és nem érintkezik rendesen,ugyanis egy 1999-es Solexről van szó,aminek ugye volt ideje tönkremenni.És mivel a tekercs egybe van öntve,ezért csak egy csere jöhet szóba szerinte,mert javítani nem nagyon lehet.(egyébként a gyertya és a gyújtási időpont rendben van).
A gyártó felhívását tartom a legjobb ötletnek eddig.Köszönöm a segítségeteket,és az esetleges későbbi hozzászólásokat!
Bátortalan a kérdésem: Biztosan a tekercs a rossz?
Ami a gyújtást illeti, szerintem az esteleges letestelést kéne először kizárni, a gyújtásbeállítás és gyertyaellenőrzés után, majd egy gyújtókábel (40-60.-Ft) cserét bevállalni. Azután beindítani! Annak menni KELL!