Beugratós kérdés volt, mert nem a tegnapiban törték.
Különben az Esmeralda című részben volt, mikor egy elefánttal hülyéskedtek. Emlékezetem szerint egy duplalámpás (!) piros Alfetta volt az áldozat. Épp csak nem GT. :(
Beugratós kérdés volt, mert nem a tegnapiban törték.
Különben az Esmeralda című részben volt, mikor egy elefánttal hülyéskedtek. Emlékezetem szerint egy duplalámpás (!) piros Alfetta volt az áldozat. Épp csak nem GT. :(
Ja. De nem vagyok nagy James Bond-fan. Viszont azt tudod-e, hogy a nagyszerű TIR című olasz-magyar sorozatban (aminek tegnap is adták egy részét) mikor és milyen Alfában ültek a gengszterek? Amely Alfát volt pofájuk összetörni. :(
(A kérdőívet töltögetem.)
Na, senki se tudja a választ a '1636' hozzászólásomban feltett kérdésre?
Mindennkinek: Holnaptól él a www.alfaromeoclub.hu, a klub honlapja. Nézzétek és illessétek illő és jószándékú kritikával. Lehet nekem is emilezni (akkor hamarabb elolvasódik) vagy az info@alfaromeoclub.hu címre is írni.
V6, TL, IC itt vagytok?
A vicc az, hogy a Ferrarit nem olaszok csinálták. Ron Dennis, Jean Todt vagy Michael Schumacher a legolaszabb?
De ők hárman csak szerencsétlenkedtek, amíg a negyedik vitéz a színre nem lépett - a nevét méltatlanul elfelejtettem, de mikor ő lett a minőségellenőr, egyből kirúgta az olasz csapat felét, és kicsit jobban odafigyelt az anyagokra. Azóta nem rohadnak le a Ferrarik a verseny felénél, ami régebben szokásuk volt (most meg a Mercik szokása, de reméljük nekik is csak volt). Szóval ez a pali egész véletlenül német. :)))
Én is arra tippelek. Eleget szívtam (és szívok most is) gyökér kuplungtárcsás autóval.
Próba: váltás után engedd fel a kuplungot és közben adj jó marha nagy gázt. Ha a motor bőg az autó meg nem megy, akkor hirtelen engedd vissza a gázt - ha ekkor "elkapja" és kis gázadással gyorsul, akkor 1000% hogy kuplungtárcsa. De ha ez van, akkor már piszokul el van kopva.
Talán csak csúszik a kuplung és után kell állítani, az kicsit olcsóbb.
Igenigen, csak sötét előhívólaborban lehet a 33-asok kuplungtárcsáit cserélni mert ha fényt kapnak tönkremennek és nem engedik leesni a fordulatszámot. Ja, fordulatszámot is csak sötétben lehet cserélni a 33-ason!
Szijjasztok!
Van egy '93-as 33-asom és egy kis problémám:
Egy ideje, mikor gyorsan, nagy fordulatszámnál egyesből kettesbe kapcsolok a fordulatszám nagyon lassan esik vissza, a motor bőg, az autó nem úgy gyorsul, ahogy kéne. Aztán hirtelen feléled és húz. Ez mitől van? Többen arra tippelnek, hogy fényt kapott a kuplungtárcsa (110.000 km van benne).
Cabo.
Vidd el egy ügyes auto üvegeshez. Nem tudom milyen anyaggal, de gondolom azzal amivel a kagylós töréseket javítják, tuti meg tudják csinálni. Azért sokkal olcsóbb mint az üvegcsere!
GTV-s: Mindig lekesem a valaszod!
Azert egy kis kokanysag biztos volt benne mert a kilometerora elott levo tartokeret csavarozva van es azt nem nagy szam visszacsavarni, na mindegy majd beszerzek egy garnitura anyagot es nekiallok atnezni minden rogzitest.
Nem teljesen biztos, hogy kókány állat volt, az Alfa (főleg az újabbak) kárpitögzítőinek jó részét nem lehet elvileg roncsolás nélkül leszedni -> inkább csak lusta volt utánajárni a beszerzésének.
Inner Circle: Ne lasd messzinek a veget, gondolj arra hogy ha kesz van milyen egyben lesz az auto.
Legszivesebben en is szetszednem a 145-ot mert aki legutoljara szetszedte az akkora kokany allat volt hogy a karpitok,muanyagok csavarjainak,tartoinak a felet lehagyta.
Most legjobban akkor is a szelvedom idegesit, mikor megvettem lattam hogy az egyik ablaktorlo gumi hosszabb mint kene de nem volt semmi gondja, aztan valamikor kibujt a gumibol a femszal es szepen vegigkarcolta a szelvedot.
Ha nagyon nem mély, akkor esetleg ki lehet polírozni (Turtle Vax Glass Polish), kipolíroztatni, ha nem megy, akkor csere :-(
Ha nem az "új" GTV-t akarod kipróbálni, téged is elviszlek egy karikára.
Gyere most tesztvezetni, Cabo, most nagyon biztonságos a GTV-m! Igaz hogy nincs benne légzsák, de motor se! :)
Egyre távolibbnak látszik az az idő, mikor ez az autó menni fog, de nem baj, büszke vagyok magamra, hogy megmentettem egy klasszikus Alfát az enyészettől!
Most épp azon töröm a fejem, hogy a csupasz karosszériát kilakatoltatom-fényeztetem, és minden egyes alkatrészt külön-külön leellenőrzök/ellenőriztetek, mielőtt visszarakom. Hát emiatt tűnik messzinek még a kocsi befejezése.
Lehet valahogy segiteni azon ha az ablaktorlo
osszekarcolta a szelvedot? Nem tul veszes, de idegesit!
Please help
mas: Egyszer szivesen kiprobalnam valamelyikotok GTV-jet.
Szia Oyabun!
Tegnap csak abbahagytuk a munkát, a motor bent van, szervó kormánymű bent van, az első hardynál volt inkább gond, mert úgy vette V6 barátom, hogy nem volt rajta a pánt -> kitágult, úgy tűnt, mintha nem megfelelő méret lett volna. Próbáltunk másik kardánt nézni hozzá, aztán végül sikerült felhúzni a kardánra. Szerencsénkre a 75-nek az a bizonyos kererszttartója, ami a csapágynál és a középső hardynál van, csavarozva van a kasznihoz (a GTV-nél hegesztett), úgyhogy nem kellett bedugni a kardánt a lyukba (nem is fért volna el), hanem ezt leszedve simán alátettük. A többi meg ment, mint a karikának a csapása, leszámítva, hogy csak ketten voltunk, egyszerre kellett kezelni az emelőt és helyezgetni a motort. Kábelezés ma és a jövő héten, utána lehet hasítani.
Szijasztox...
Szerintem elég sokan ismeritek a honlapomat (alfa Webring után szabadon) esetleg engem is személyesen (GTVs, V6, Bandi ember stb.).
Aki mégsem, elnézhet a lapomra. Kicsit öreg, kisit sárga, kicsit savanyú de az enyém.
És akkor gyorsan egy példa, szerintem hogyan is kellene képeket linkelni.
Joe, te a verseny azért nézed hogy a Ferrari nyerjen, vagy hogy jó legyen a futam/idény?
Én abszolút nem szeretem sem Schumit, se a Ferrarit, de ennek ellenére a Brazil Nagydíj nagyon tetszett. Az ausztrál is csak a pocsék közvetítés miatt nem. Mikát sajnálom, de a meccs nem róla, hanem (jobb esetben) 22 autóról szól. Ha a két Ezüstnyíl végigkavarog első helyen és nem történik semmi, az épp olyan rossz mintha kiesnek és a két Ferrari nyer, egyébként meg szintén nem történik semmi.
Nagyon rossz lenne, ha arról szólna az év hogy akár a Ferrari, akár a McLaren mindent megnyer.
Azért remélem, ha holnap a Ferrari kiesik, utána nem kapcsolod ki a TV-t te sem! :)))
Mindazonáltal azt javaslom, ezt a Forma-1 topicban folytassuk. :)
Sose gondoltam hogy egy Alfásnak kell magyarázkodni erről, de eddig a Pole, a Mercinek nem sok sikert hozott. Én ezt a tendenciát egész évben el tudnám viselni. Szóval holnap McLaren verés lesz, legalábbis erre igen jó esélyvan, és ha nem , akkor is!:))
Egyelőre fő hogy eddig Ferrari-alázás volt. :)))
Schumi magyarázta is a bizonyítványát, hogy miért került hazai pályán az Ezüstnyíl mögé. Az is haladás hogy Coulthardot lenyomta... és persze a meccset nem edzéselsőségre játszák.