Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

terrano1 Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35552

Az egyiket már linkelték,itt a másik:

 

http://jagservice.hu/

 

Szíjjártó mester már nemigazán dolgozik, ha jól tudom.

Előzmény: adribaba. (35546)
turbo2 Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35551

Jut mindenkinek. Akkor egyet levágok és hétfőn beviszem magammal.

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (35522)
pinguru Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35550

Nekem az a tapasztalatom, hogy ha valamelyik munkahenger ereszti át a nyomást, akkor egyre lejjebb fog a kuplung, aztán meg már nem emel ki. Meg kell vizsgálni a kettőstömegű lendkereket, annak egy picit kell mozognia, fixet meg nem érdemes betenni, kinyírja a váltót elég hamar.

Előzmény: Lghtwght (35547)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35549

szia, le kéne ellenőrizni először is a lambda szondákat (O2 sensor), ha online ki tudod olvasni az értékeket, akkor figyeld, hogy gázadáskor követik-e a szondák a változásokat. amelyik nem, vagy feltűnően lassan reagál, az már be van állva. a szonda nem drága, es ebbe asszem jó a sima univerzálos négy drótos (legalábbis a P38-ba igen, ha a tied GEMS, akkor nem tudom, de valszeg akkor is, utána kéne nézni), szóval a csere nem nagy vaszisztdas.

ha pedig nem itt a gond, akkor lehet tovább keresni ( katalizátor, vagy a motor oldalán).

milyen kódolvasót használsz?

Előzmény: fusti88 (35535)
roverh Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35548

www.landhorvath.hu - Horváth József

Előzmény: adribaba. (35546)
Lghtwght Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35547

Csak tippelek: kuplung munkahenger vagy főhenger engedi el a nyomást lassan/hirtelen? Kompi tudná egyből, de úgyse mondja meg:-)

Előzmény: adribaba. (35545)
adribaba. Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35546

Szia!

Az említett 3 úr melyik cégnél dolgozik? Mert az MRLE oldalán nem találtam a nevüket a listában.

Köszönöm szépen!

Adri

Előzmény: Alfred (222)
adribaba. Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35545

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni!

 

Van egy 2007-es 110TD4 Defenderem. Váltásnál van vele problémám.

 

Kinyomom a kuplungot, váltok, és amikor veszem le a lábam a kuplungról nincs meg az az átmenet és ránt egyet az autó, mintha lekapnám a lábam a kuplungról. Először csak 1-esbe csinálta, de most már mindegyik sebességnél. Duplakuplungnál (először kiveszem üresbe, majd beteszem sebességbe) nem csinálja. Ha lassan váltok, hagyom, hogy leessen a fordulat, akkor nem csattan akkorát.

 

Esetleg tapasztalta valaki már ezt? Van ötletetek, hogy mi lehet a probléma?

 

Előre is köszi!

Adri

SzlobII Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35544

Azt hittem itt van az összes Landi tulaj, de látom van külön Freelander fórum akkor átmegyek oda. :)

 

 

Amúgy horgászatra kell a terep tulajdonsága ott is leginkább ha esős idő van a sárból kijöjjön mert a mondeot mindég úgy kell kihúzkodni. Végül is nem arra kell, hogy rodeózzunk vele a szántáson, de ugye eléggé durvák tudnak lenni a horgásztavi utak is eső után.

Hát hogy hányszor lenne vontatás évente kb 10 alkalom alapból meg országúton lenne használva ezért a Defenderhez hasonló nagy gépek kiesnek a választásból.:)  Alapból 200kiló a futó max meg 700 kiló lehet forgalmi szerint. 

Előzmény: fejes.i (35538)
pinguru Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35543

ja meg nem beszéltem a felújított turbórol, generátorrol, önindítóról. Úgy terveztem, hogy örökké nállam marad, így nem sajnáltam a pénzt (meg le tudtam írni az adóból:). Dehát megláttam a Defit, most még tart a szerelem, aztán lehet, hogy egy év múlva sírva könyörgök az új tulajnak, hogy adja vissza ....

Előzmény: pinguru (35541)
pinguru Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35542

Persze nekiállok, még pár dolgot megcsinálok rajta (hátsó ütköző, festések, stb.), ha készen lesz, akkor a fórumon fogom először publikálni, de ha van érdeklődö, akkor beszélhetünk, csak nem garantálom, hogy azonnal oda tudom adni, még egy utolsó szerelgetés kijár nekem, ennyi közösen eltöltött pár év után :(

Előzmény: pinguru (35541)
pinguru Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35541

Kevesebbért mint amennyiért ezt hirdetik, viszont vele adom az összes motyót - csörlő, arb+kompresszor, inverter, erősített kardánok, az átalakított lengőkart (bár agyalok rajta, hogy azt nem kéne), dupla akksi, új felfüggesztés (rugó, gátló), működő klíma, felújított fékrendszer, felújított hajtáslánc, új kuplung szerkezet, tökéletes motor. Miért is adom el?

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/discovery/land_rover_discovery_2.5_tdi_klimas.off_road-7010709

Előzmény: TdiOxi (35539)
TdiOxi Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35540

Mondjuk én ennyi pénzből disco 2-t vennék, az nagy kényelmes, nem rohad ki alólad olyan gyorsan mint a vitara, vidáman húzza majd a futót is. Ha nagyon off road-ozni akarsz tudod fejleszteni viszonylag olcsó pénzből. A másik kettővel csak a bajod lesz szerintem, és amúgy is meghalnál bennük, csak hogy szokd az itteni stílust is:)))))) Viccet félre téve tényleg jobb választás lenne, mivel jóval túlméretezettebb a szükségletekhez és ezért tartósabb is lesz. Itt mondjuk van pár jónak tűnő darab, sőt van olyan ia mit láttam és szívesen megvenném.

http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/auto/YHUQEM65J5JHSHG5OUPOJGSZFA77LEW1D0LQ4ZGCHZJEJ9R3T8Z8LA52RIR7U87WLM8CA0FD9KGK4JT6F36DJPYKSWQ2LWLZUASGU2DGMFGSOUHTS7TZ63CH8589OI0RJ8KJ5Z176963R3QHU1T8GACLWY2R8ISZYA13WAKO0Y4M39Y19PJ5YI4FK3H6RWUP65IORE1MDUILTLSJS/page1

 

Előzmény: SzlobII (35531)
TdiOxi Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35539

És amúgy mennyiért akarod eladni, hogy kihasználjam a stresszes idegállapotodat? :)))

Előzmény: pinguru (35525)
fejes.i Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35538

Valóban, ahogy Élijen írta, itt kevésbé mocorognak Free tulajok. Az tényleg kérdés, hogy mit-mekkorát-milyen gyakran vontatnál.

Persze egy kis utánfutót elhúz minden, a trabant is, de komolyabb, rendszeres vontatásra a free kevés lehet. Meg a Grand Vitara is.

És persze a "terep" fogalma is tisztázandó kicsit.

Terep = földút a szőlőhegyre vagy horgásztóhoz, vagy terep = erdei út a Mátrában, ahol terepes Kamazokkal hordják ki télen a fát?

Első esetben a megjelölt járművek tökéletesen megfelelnek. Második esetben alkalmatlanok...

szóval így ezt tisztáni kell. Nemm velünk, hanem Neked, magaddal.

 

Előzmény: SzlobII (35531)
élijen Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35536

Üdv! A Freelander fórumon többet tudnak segíteni, itt Defenderek, Rangek és Discoveryk vannak :)  Sok sikert!   (csak egy kérdés: a terepen utánfutó húzás, az sima földúton egy Lady110 szénával, vagy esőerdőben lószállító egy ménessel?  Ez utóbbihoz a Free kevés lehet :)    Ennyi pénzből gondolkodhatnál más vason is.  )

Előzmény: SzlobII (35531)
fusti88 Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35535

meglepett a szulinapomra a zsiraf az "engine service" lampaval. Megneztem kodolvasoval es az o2 futoszar meg excessive emission. Beszeltem a magyar szerelovel, mondta szarjak ra, felesege 2 eve jar ilyen problemaval. Asszonynak is o2 jelzessel megy mar tobb mint 1 eve. Faszom, most nem tudom megcsinalni, mert hazat vettunk, munkaba jaro autot kell vennem.

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35534

:-)

Előzmény: Lghtwght (35533)
Lghtwght Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35533

Beázott elektronika? Csereérett pollenszűrő? Központizár probléma? Egyáltalán nem örülök más bajának, ezt erősen kihangsúlyoznám, de ilyenkor gondolatban mindig megsimogatom az ősöreg Széria 3-asomat, a maga 80-as utazójával és a vesekőgyógyító laprugóival együtt:-) Hiába mosom kívűl-belül nagynyomásúval. Tudom, az egy balta, nem űrhajó. De milyen jó balta!:-)

turbo2 Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35532

50x90

 

20x50 körül  kettévágva, holnap megmérem mennyi maradt

Előzmény: terrano1 (35521)
SzlobII Creative Commons License 2013.07.25 0 0 35531

Üdv mindenkinek!

 

Pár tanács kéne mert vásárlás előtt állunk és a Freelander is benne van a jelöltek között a Grand Vitarával együtt. 

 

Ami fontos, hogy 5 ajtós legyen és dízel nézegettem is őket, de nem tudom, hogy mire kell figyelni a freelandereknél mik általában a hibák amik előszeretettel előjönnek. Kb olyan 2millió a keret.

 

Lesz használva országúton és terepen is utánfutót húzva is.

 

 

Grand Vitarának már utána néztem kb mindenhol azt ajálják és nem a Freelandert csak épp grand vitarából elég kevés az eladó példány ami jó is ezért kéne egy kis fejtágítás Freelander téren.

 

 

Köszi, üdv!

pinguru Creative Commons License 2013.07.25 0 0 35530

A testkábel blokkhoz csatlakozóásánál a rögzítőcsever menet szokott eldögleni. Helicoil-al kijavítod és utána jó lesz a csatlakozás. Nézd át a kábelezést tüzetesen, nem érintkezett valamelyik pozitív potenciálú vezeték a blokkhoz, vagy valamihez, meg kell nézni, hogy nem dörzsölődött ki, illetve a klima csövet is végig kell nézni, hogy nem ér-e hozzá valamelyik bazivastag madzaghoz, mert azok úgy kidörzsölik az alucsövet, hogy egy kiados kánikulánál úgy elmegy a gáz a klímából, mintha ott sem lett volna.

Előzmény: b_nagy (35528)
pinguru Creative Commons License 2013.07.25 0 0 35529

A bukfenc TD5-ös? Ha igen, akkor vedd ki az ECU-t és szárítgasd kb 2 hétig a napon, talán túléli a kalandot.

Előzmény: Törölt nick (35526)
b_nagy Creative Commons License 2013.07.25 0 0 35528

Az önindító testkábele ment tönkre. Idítózáskor a kézifék kötelén testelődik az önindító és ezért füstől.

(mert ugye az önindító a motor-váltó kombóbal van egy potenciálon. Azok megy ugye gumi tartókon ülnek!)

 

Előzmény: Luschin (35527)
Luschin Creative Commons License 2013.07.25 0 0 35527

Sziasztok!

 

A mainap egy újabb élménnyel lettem gazdagabb, amit a Land Rover Discovery nélkül nem élhettem volna át!

A pár héttel ezelőtti indítómotor csere óta elszakadt érdekes mód a kézifék bowdenem, teljesen váratlanulúgy, hogy nem is használtam.

na jó megrendeltem, meg jött a héten Englandból, azt ma du rávettem magam, hogy kicseréljem, ami kisebb nagyobb nehézségek, szentségelések árán sikerült is. Modnom fasza, akkor menjünk vele egy kört. Anya, gyerek be, irány a Duna. Homokoztunk egy félórát a gyerekkel, azt haza felé beugrottunk a benzinkútra. Mikor kijövök a kútról ér az első meglepetés. Az autó nem indít. Ugyan az a probléma, mint a korábbi indító motorral. Sebességbe betettem és és elkezdtem lökdösni. az autót, majd indítóztam. A 3. ilyen után be is indult. Mondom nagyon fasza, mint a korábbi motornál ami végül kiderült, hogy leégett. Beülök a kocsiba és éget műanyag szag a kézifék felől. Ha hiszitek, ha nem füstölt a kézifék bowden műanyag burkolata. A bowden belazulva, kampó vége. Kb 1 órája lett beszerelve és vége...

Az létezik, hogy az indítómotor testkábele nem érintkezik a kaszntival rendesen (vagy sehogy) és ezért ez volt az átmenet a kettőközött (és így felizott)?

 

Szóval kezdhetem ezt előlről. Mindez azért érdekes, mert 1 hét múlva lejár a műszakija. De remélem ennél nagyobb bosszúság nem fog érni az életben.

Az egészről csak ennyit tudok mondani:

 

http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://ebay.brizrallyesport.co.uk/images/onelifeliveitlrlogo.jpg&imgrefurl=http://www.ebay.co.uk/itm/HUGE-One-Life-Live-It-Sticker-Land-Rover-4x4-Off-Road-/200716485349&h=318&w=640&sz=33&tbnid=gpP0X5M_FNTwJM:&tbnh=60&tbnw=120&zoom=1&usg=__UQb-09y3H3HdwDqA6oWtQzCNr_c=&docid=7j28_mpa3GXl_M&sa=X&ei=OmvxUZSMEZP04QTc5YD4Cg&ved=0CDUQ9QEwAg&dur=1336

 

 

pinguru Creative Commons License 2013.07.25 0 0 35525

A alarm ECU-ról annyit kinyomoztam, hogy a Defikhez készítettek olyan vezérlőegységet, amelyik nem tud ajtózárat nyitni. Ennek aztán tényleg mi a fasz értelme volt, vannak olyan pillanataim, hogyha akkor bekerülnék a land rover fejlesztő központjába, valószínűleg félholtra verném a bandát, mégha mindegyik egyed kétszer akkora mint én vagyok és fekete övesek vagy hat küzdősportban és utcai harcos világbajnokok, akkor is én nyernék az tutti. Csodálkoztak ezek a kretének, hogy csökkennek az eladások,ezeknek tényleg indiai főnökség kell, mehetnének tealevelet meg rizst legelni.

 

De attól még jó gép a Defi, csak lehetne sokkal jobb kis apró módosításokkal, nem kell a világot megváltani, de ha van egy híres termékem, akkor fejlesszünk rajta, és ne úgy, mint legutóbb, hogy egy terepen használhatatlan szarra cserélik (DC100), hanem szépen átgondolják, hogy mit csesztünk el, megnézzük a naptárat, hogy milyen évszázadban vagyunk, megpróbálunk ahhoz igazódni.

 

Jól kidühöngtem magam, ezt ki kelllett írnom. Anno, amikor a Disco-t ujitgattam, akkor is voltam ilyen idegállapotban, majd amikor összeállt a gép, akkor már csak mosolyogtam ezeken a dolgokon :) Egyébként tényleg elgondolkodtam azon, hogy miért is a Disco-t akarom eladni, egy apró sajtcetlire nagy betűkkel össze tudom írni a hibáit, amiket egy hétvége alatt ki tudnék javítani és fogok is, ha el akarom adni :)

Előzmény: pinguru (35524)
pinguru Creative Commons License 2013.07.25 0 0 35524

Annyit sikerült megtudnom a kocsiról, hogy kasztni cserés volt, ezáltal egy csomó minden utólag került beépítésre a kocsiba, nagyszerű mesteremberek keze munkájával.

Előzmény: pinguru (35523)
pinguru Creative Commons License 2013.07.25 0 0 35523

Sziasztok

 

A 99-2002 közötti defikben volt központi zár? Ha igen a riasztó gombjaival működött?

 

Próbálom az elektronikát helyre pofozni, hihetetlen mennyiségű villamos gányolást fedeztem fel, tökön tudná rúgni azt, aki ezt csinálta.

 

"Kedvencem"

 

 

Hogyan kell ablakmozgató motort utp kábelen keresztül megtáplálni  B-O

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.07.25 0 0 35522

egy garnitúrát átveszek ha neked nem kell tartalékba? hétfőn megyek arra talán

Előzmény: turbo2 (35520)
terrano1 Creative Commons License 2013.07.25 0 0 35521

Köszi!

Mekkorát vettél?

Mekkora darabot kellett felhasználni?

Három autóra kellene.

Előzmény: turbo2 (35520)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!