Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

demoo Creative Commons License 2013.07.28 0 0 35561

bocs, lemaradt - disco

demoo Creative Commons License 2013.07.28 0 0 35560

nekem a 4. lenne a legjobb, de ha kell alkalmazkodom a 3-ához is.

 

más: van esetleg vkinek 300tdi-hez 1db hátsó ajtó zsanérja -nem lógós, mert olyan nekem is van :)- eladó?

Előzmény: Johnny_Disco (35557)
élijen Creative Commons License 2013.07.28 0 0 35559

Nekünk a 11.-e látszik jónak de még képlékeny erősen, mindenesetre szólok, hogy mi lesz. 

Előzmény: Johnny_Disco (35556)
Ivwi Creative Commons License 2013.07.27 0 0 35558

Jól hangzik:)

Nekem a 3, és a 9.e jó. (tudom az péntek), a többi napon meló.

Jelenleg nekem is csak AT-s gummáim vannak, a csörlő meg még a garázsbann ( a béta verziós lökös kissé komplikált, és lassan készül).

Előzmény: Johnny_Disco (35556)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.07.27 0 0 35557

Étvágygerjesztő képek a túrához:

 

 

 

 

 

 

Johnny_Disco Creative Commons License 2013.07.27 0 0 35556

TÚRA! Gödöllői dombvidék! TÚRA!
Már nagyon régen nem volt ilyen "szokásos" környékbeli túra, ezért én most szerveznék egyet.
Időpont: Aug. 3 vagy 4 vagy 11, amelyik időpont a legtöbb kollegának jó.
Kérek visszajelzést, kinek mikor jó.
Útvonal: Veresegyház - Domonyvölgy - Vácegres - Váckisújfalu -

Püspökszilágy - katonai lőtér - Rád - Vácduka - Vácrátót - Őrbottyán - Veresegyház.

Találkozó: a visszajelzések alapján meghirdetett napon, 9:30-kor Veresegyházon a nagy körforgalomnál a gumis műhelyeknél.
A körforgalom az ÖMV kútnál van, egyik irány benzinkút, másik Szada, harmadik fel a hegyre,
a negyedik ki a lapályra, gumis műhelyek és autóbontók sorban, nincs fogalom, na ott gyűlünk.
Infók: én ma (2013/07/27) bejártam az útvonalat. Erős 5 óra, kb. 60 km, de Rádig csak kb. 50 km.
Figyelem: nagyon KARCOS, és nagyon POROS. Az erdős szakaszok még rendben, de a szántóföld szélén futó út nagyon poros.
Tessenek a koszos légszűrőt elővenni és betenni, klímát rendberakni, hogy csukott ablaknál se főjetek (a karcos részeken bejön az ablakon a fél erdő),
hűtőládát leporolni, beüzemelni, hogy legyen hűtőfolyadék az utasoknak is.
Helyenként meg tudunk majd állni a falvakban a kocsmákban pihenni, inni, más helyeken pedig a gyerekeket kiengedni.
Sár nincs. Egy gramm se. Csörlő, gumicsizma nem kell. Van viszont 2x200 m trükkös szakasz, ahol a sáros nyomvályú
nagyon mély és kemény, de ugye csontszáraz, viszont ha valaki beleesik, akkor lehet, hogy húzni kell.
Én simán végigmentem az AT-s gumikkal, egyszer beleesetem, de tolatással kijöttem, igaz, az felfele menet volt,
és van egy másik "gyilkos" szakasz, lejtmenetben, ami még izgalmas.
Aki akar, kiszállhat Rád után, onnan a 2/A visszavisz Pestre hamar.
Vácdukától már aszfalton jövünk, én speciel végig fogok menni, mert Szadán végzek.
Várom a visszajelzéseket.
TÚRA! Gödöllői dombvidék! TÚRA!

schmidtb Creative Commons License 2013.07.27 0 0 35555

Sziasztok!

 

Ma végre rászántam pár órát az autóra.

Megcsináltam a hátsó szuszogót, igaz csak a tank fölé vezettem, de nem tervezek ilyen mélységű vízbe sem menni, nemhogy mélyebbe :)

A másik projekt az ökölfejek feltöltése volt. Vettem grafitos zsírt és 80W90 (GL5-ös) olajat.2 zsír:1 olaj arányban kevertem. Aztán elkezdtem fecskendővel belenyomkodni (A 60 ml-es fecskendőt 6-os üzemanyag csővel hosszabbítottam meg). A bal ökölfej külseje kicsit olajos volt, a jobb viszont csont száraz. Kicsit meglepődtem, amikor a jobb ökölfejbe belement kb. 4,5 dl kevert anyag, a balba pedig 4 dl. Ezt követően megtettem kemény 3 km-t és most már a jobb ökölfej külseje is olajos...

 

Egyébként nem nagyon szoktam autót szerelgetni, de jól esett kicsit foglalkozni Vele ;)

turbo2 Creative Commons License 2013.07.27 0 0 35554

ezekben az időpontokban újpesten leszek a Baross utcában.

a számomat tudod. 999 Ft :)))

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (35553)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35553

köszi, akkor írd meg hogy hol tudunk összefutni reggel 9 körül vagy kora délután és hogy mennyi pénzt vigyek

Előzmény: turbo2 (35551)
terrano1 Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35552

Az egyiket már linkelték,itt a másik:

 

http://jagservice.hu/

 

Szíjjártó mester már nemigazán dolgozik, ha jól tudom.

Előzmény: adribaba. (35546)
turbo2 Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35551

Jut mindenkinek. Akkor egyet levágok és hétfőn beviszem magammal.

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (35522)
pinguru Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35550

Nekem az a tapasztalatom, hogy ha valamelyik munkahenger ereszti át a nyomást, akkor egyre lejjebb fog a kuplung, aztán meg már nem emel ki. Meg kell vizsgálni a kettőstömegű lendkereket, annak egy picit kell mozognia, fixet meg nem érdemes betenni, kinyírja a váltót elég hamar.

Előzmény: Lghtwght (35547)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35549

szia, le kéne ellenőrizni először is a lambda szondákat (O2 sensor), ha online ki tudod olvasni az értékeket, akkor figyeld, hogy gázadáskor követik-e a szondák a változásokat. amelyik nem, vagy feltűnően lassan reagál, az már be van állva. a szonda nem drága, es ebbe asszem jó a sima univerzálos négy drótos (legalábbis a P38-ba igen, ha a tied GEMS, akkor nem tudom, de valszeg akkor is, utána kéne nézni), szóval a csere nem nagy vaszisztdas.

ha pedig nem itt a gond, akkor lehet tovább keresni ( katalizátor, vagy a motor oldalán).

milyen kódolvasót használsz?

Előzmény: fusti88 (35535)
roverh Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35548

www.landhorvath.hu - Horváth József

Előzmény: adribaba. (35546)
Lghtwght Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35547

Csak tippelek: kuplung munkahenger vagy főhenger engedi el a nyomást lassan/hirtelen? Kompi tudná egyből, de úgyse mondja meg:-)

Előzmény: adribaba. (35545)
adribaba. Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35546

Szia!

Az említett 3 úr melyik cégnél dolgozik? Mert az MRLE oldalán nem találtam a nevüket a listában.

Köszönöm szépen!

Adri

Előzmény: Alfred (222)
adribaba. Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35545

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni!

 

Van egy 2007-es 110TD4 Defenderem. Váltásnál van vele problémám.

 

Kinyomom a kuplungot, váltok, és amikor veszem le a lábam a kuplungról nincs meg az az átmenet és ránt egyet az autó, mintha lekapnám a lábam a kuplungról. Először csak 1-esbe csinálta, de most már mindegyik sebességnél. Duplakuplungnál (először kiveszem üresbe, majd beteszem sebességbe) nem csinálja. Ha lassan váltok, hagyom, hogy leessen a fordulat, akkor nem csattan akkorát.

 

Esetleg tapasztalta valaki már ezt? Van ötletetek, hogy mi lehet a probléma?

 

Előre is köszi!

Adri

SzlobII Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35544

Azt hittem itt van az összes Landi tulaj, de látom van külön Freelander fórum akkor átmegyek oda. :)

 

 

Amúgy horgászatra kell a terep tulajdonsága ott is leginkább ha esős idő van a sárból kijöjjön mert a mondeot mindég úgy kell kihúzkodni. Végül is nem arra kell, hogy rodeózzunk vele a szántáson, de ugye eléggé durvák tudnak lenni a horgásztavi utak is eső után.

Hát hogy hányszor lenne vontatás évente kb 10 alkalom alapból meg országúton lenne használva ezért a Defenderhez hasonló nagy gépek kiesnek a választásból.:)  Alapból 200kiló a futó max meg 700 kiló lehet forgalmi szerint. 

Előzmény: fejes.i (35538)
pinguru Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35543

ja meg nem beszéltem a felújított turbórol, generátorrol, önindítóról. Úgy terveztem, hogy örökké nállam marad, így nem sajnáltam a pénzt (meg le tudtam írni az adóból:). Dehát megláttam a Defit, most még tart a szerelem, aztán lehet, hogy egy év múlva sírva könyörgök az új tulajnak, hogy adja vissza ....

Előzmény: pinguru (35541)
pinguru Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35542

Persze nekiállok, még pár dolgot megcsinálok rajta (hátsó ütköző, festések, stb.), ha készen lesz, akkor a fórumon fogom először publikálni, de ha van érdeklődö, akkor beszélhetünk, csak nem garantálom, hogy azonnal oda tudom adni, még egy utolsó szerelgetés kijár nekem, ennyi közösen eltöltött pár év után :(

Előzmény: pinguru (35541)
pinguru Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35541

Kevesebbért mint amennyiért ezt hirdetik, viszont vele adom az összes motyót - csörlő, arb+kompresszor, inverter, erősített kardánok, az átalakított lengőkart (bár agyalok rajta, hogy azt nem kéne), dupla akksi, új felfüggesztés (rugó, gátló), működő klíma, felújított fékrendszer, felújított hajtáslánc, új kuplung szerkezet, tökéletes motor. Miért is adom el?

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/discovery/land_rover_discovery_2.5_tdi_klimas.off_road-7010709

Előzmény: TdiOxi (35539)
TdiOxi Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35540

Mondjuk én ennyi pénzből disco 2-t vennék, az nagy kényelmes, nem rohad ki alólad olyan gyorsan mint a vitara, vidáman húzza majd a futót is. Ha nagyon off road-ozni akarsz tudod fejleszteni viszonylag olcsó pénzből. A másik kettővel csak a bajod lesz szerintem, és amúgy is meghalnál bennük, csak hogy szokd az itteni stílust is:)))))) Viccet félre téve tényleg jobb választás lenne, mivel jóval túlméretezettebb a szükségletekhez és ezért tartósabb is lesz. Itt mondjuk van pár jónak tűnő darab, sőt van olyan ia mit láttam és szívesen megvenném.

http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/auto/YHUQEM65J5JHSHG5OUPOJGSZFA77LEW1D0LQ4ZGCHZJEJ9R3T8Z8LA52RIR7U87WLM8CA0FD9KGK4JT6F36DJPYKSWQ2LWLZUASGU2DGMFGSOUHTS7TZ63CH8589OI0RJ8KJ5Z176963R3QHU1T8GACLWY2R8ISZYA13WAKO0Y4M39Y19PJ5YI4FK3H6RWUP65IORE1MDUILTLSJS/page1

 

Előzmény: SzlobII (35531)
TdiOxi Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35539

És amúgy mennyiért akarod eladni, hogy kihasználjam a stresszes idegállapotodat? :)))

Előzmény: pinguru (35525)
fejes.i Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35538

Valóban, ahogy Élijen írta, itt kevésbé mocorognak Free tulajok. Az tényleg kérdés, hogy mit-mekkorát-milyen gyakran vontatnál.

Persze egy kis utánfutót elhúz minden, a trabant is, de komolyabb, rendszeres vontatásra a free kevés lehet. Meg a Grand Vitara is.

És persze a "terep" fogalma is tisztázandó kicsit.

Terep = földút a szőlőhegyre vagy horgásztóhoz, vagy terep = erdei út a Mátrában, ahol terepes Kamazokkal hordják ki télen a fát?

Első esetben a megjelölt járművek tökéletesen megfelelnek. Második esetben alkalmatlanok...

szóval így ezt tisztáni kell. Nemm velünk, hanem Neked, magaddal.

 

Előzmény: SzlobII (35531)
élijen Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35536

Üdv! A Freelander fórumon többet tudnak segíteni, itt Defenderek, Rangek és Discoveryk vannak :)  Sok sikert!   (csak egy kérdés: a terepen utánfutó húzás, az sima földúton egy Lady110 szénával, vagy esőerdőben lószállító egy ménessel?  Ez utóbbihoz a Free kevés lehet :)    Ennyi pénzből gondolkodhatnál más vason is.  )

Előzmény: SzlobII (35531)
fusti88 Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35535

meglepett a szulinapomra a zsiraf az "engine service" lampaval. Megneztem kodolvasoval es az o2 futoszar meg excessive emission. Beszeltem a magyar szerelovel, mondta szarjak ra, felesege 2 eve jar ilyen problemaval. Asszonynak is o2 jelzessel megy mar tobb mint 1 eve. Faszom, most nem tudom megcsinalni, mert hazat vettunk, munkaba jaro autot kell vennem.

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35534

:-)

Előzmény: Lghtwght (35533)
Lghtwght Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35533

Beázott elektronika? Csereérett pollenszűrő? Központizár probléma? Egyáltalán nem örülök más bajának, ezt erősen kihangsúlyoznám, de ilyenkor gondolatban mindig megsimogatom az ősöreg Széria 3-asomat, a maga 80-as utazójával és a vesekőgyógyító laprugóival együtt:-) Hiába mosom kívűl-belül nagynyomásúval. Tudom, az egy balta, nem űrhajó. De milyen jó balta!:-)

turbo2 Creative Commons License 2013.07.26 0 0 35532

50x90

 

20x50 körül  kettévágva, holnap megmérem mennyi maradt

Előzmény: terrano1 (35521)
SzlobII Creative Commons License 2013.07.25 0 0 35531

Üdv mindenkinek!

 

Pár tanács kéne mert vásárlás előtt állunk és a Freelander is benne van a jelöltek között a Grand Vitarával együtt. 

 

Ami fontos, hogy 5 ajtós legyen és dízel nézegettem is őket, de nem tudom, hogy mire kell figyelni a freelandereknél mik általában a hibák amik előszeretettel előjönnek. Kb olyan 2millió a keret.

 

Lesz használva országúton és terepen is utánfutót húzva is.

 

 

Grand Vitarának már utána néztem kb mindenhol azt ajálják és nem a Freelandert csak épp grand vitarából elég kevés az eladó példány ami jó is ezért kéne egy kis fejtágítás Freelander téren.

 

 

Köszi, üdv!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!