Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Al-fan Creative Commons License 2000.04.11 0 0 1759
Sziasztok !
Larini, Joe rájöttem, hová lehetne tenni a V6TI-t ! Természetesen az én garázsomba ! De azért néha kijöhetnétek megnézni :))
Akkor Larini, ugye nem ültetünk a gépeken ? Ha már így is sajnálod használni ... Jól érzékelem, hogy itt többen is beszéltek a jövö pénteki buliról ? Ugyanarról beszélünk ? Mert akkor tényleg leszünk egy páran ! Joe ugye Te is itt leszel ?
Előzmény: larini (1757)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.11 0 0 1758
Larini.
Gyorsulás rendeben! 200 m-en kérek 201 m előnyt:))
Most el kell mennem TEAM-elni, valamikor 10 után visszanézek.
Üdv.
Előzmény: larini (1757)
larini Creative Commons License 2000.04.11 0 0 1757
Joe 155!
Tudtommal a Jager meg a többiek nem a gyári csapathoz tartoztak! Bár az Alfissimo-s teszt "kitöltése" után abban sem vagyok biztos, hogy megismernék az utcán egy Alfát! :)))
A magyar utakon még az enyémet is sajnálom használni! Ha lenne egy 155 V6TI-m, akkor minden héten egy két napra kibérelném a Ringet, és oda mennék ki pörögni! :) (ha olyan kocsim lenne, biztosan megengedhetném magamnak!) Kihívnálak gyorsulni! :))
Előzmény: Joe 155 (1756)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.11 0 0 1756
Larini.
Nekem végül is az összes gyári dekor tetszik, én a nem gyári csapatok festéseire gondoltam. A Jagermaster-es Alfa az nem gyári csapat volt!?
Na az ilyenek nem annyira tetszettek, bár ha lenne garázsom én sem rugdosnám ki belőle egyiket sem:))
Gondolj csak bele, szét b*szna az ideg, hogy nem tudnám használni a jófajta magyar utakon.

Előzmény: larini (1755)
larini Creative Commons License 2000.04.11 0 0 1755
Üdvözletem Joe bátyám!
Remélem, ma többször beszélünk!
Más!
Ez a "másodikgenerációs" felfestés sem tetszik?
Előzmény: Joe 155 (1754)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.11 0 0 1754
Hi Larini.
Kb. ilyen megnyilvánulást vártam. Szal azért ez nem lenne semmi. Híznék vagy két kilót, pedig inkább fogynom kéne 20-at.:))
Előzmény: larini (1753)
larini Creative Commons License 2000.04.11 0 0 1753
Embörök!
Szép jó reggelt!
Mindig tudtam, hogy ez az Ákos gyerek szívvel, lélekkel csinálja, amit csinál, de ha ezt elintézi biztosan Róla nevezem el a fiamat! :)
155 V6 TI! "hogy valamelyikünk is ne kapna pontán magömlést a 16 collos karbon féktárcsáktól, a megtapogatható v6-tól (aminek mellesleg az égegyadta világon semmi köze azokhoz a v6-okhoz amik az autóinkban vannak)vagy a szekvenciális váltótól" => ezen már akkor túl voltam, mikor először láttam a tévében ilyen vadállatot! :)))
Abban Oyabunnal értek egyet, hogy az első generációs felfestés volt a legjobb, de a győztes év utáni sem volt csúnya! (1,2 rajtszám rulez!)


Asszem ha sikerül megszerezni, akkor lefényképeztetem magam a csodával! Első kép: én a kocsi előtt, második: én a kocsi mellett, harmadik: én a kocsi mögött, én a motorháztetőn ... , amíg nem lesz csapágyas a fotoaparát! :)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1752
Nekem a Martini racing-es díszités és a legelső azokkal a Nagy bazi Alfa matricákkal tetszett. A többi nem annyira.
Oyabun Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1751
Jövő hétről jut eszembe. Én lehet, hogy csak egy Dedra HF Integrale-val bírok menni. De majd lerakom két sarokkal odébb, ha valakinek nagyon b*ssza a csőrét... :-)
ManU Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1750
larini

Megjött amit küldtél!! Thx! Szuper jól mutat, a matrac is.
Remélem, jövő pénteken lesz pörgés, kérdés, hogy bepofátlankodhat egy Bravo is??
Ha kell rakok rá Alfa emblemet!!

Oyabun Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1749
Állj, állj és mégegyszer állj...

Nem mondtam és egyáltalánis kér beleélnetek magatokat, hogy az autót vezetni is lehet. Egyáltalán az sem biztos hogy lesz, de ha Ákos bír is szerezni v. mit, egyáltalán nem biztos, hogy a jószág egyáltalán járóképes vagy hogy egyáltalán valamennyire is tudunk rendelkezni fölötte. Elvégre a FAM-ról van szó. Ezt az egészet tegnap előtt este beszéltük és +kérdezte, milyen trailert kell hozzá venni, hol lehet majd szerintem biztonságosan tárolni stb. Mindenesetre azóta nehezebben gépelek, mert még a lábamon is keresztbe vannak téve az ujjaim *fingers crossed*, nem hogy a kezemen. :-)
HA lesz egyáltalán és valamilyen formában bírunk rendelkezni fölötte, beleülni, megcsodálni valószínűleg lehet. Nem hiszem, hogy valamelyikünk is ne kapna pontán magömlést a 16 collos karbon féktárcsáktól, a megtapogatható v6-tól (aminek mellesleg az égegyadta világon semmi köze azokhoz a v6-okhoz amik az autóinkban vannak)vagy a szekvenciális váltótól. Én spec valószínűleg ki se szállnék ha tehetném, még ha be se lehet indítani.
A jószágról meg csak annyit, hogy tudomásom szerint (infók a Qv c. alfás újságból) a legutolsó gyári fejlesztésű motorok 470 Le-t tudtak, csak addigra már nem volt érdekes az egész DTM. Sajnos.
Ha már itt tartunk kinek melyik dekoráció tetszett legjobban? Nekem az első éves echte Alfa féle, a bazi nagy alfa jelvényekkel. A későbbi Jagermeisteres, Martini racingos, Tv Spielfilmes darabok kevésbé. Habár most, hogy jobban belegondolok, egyiket sem rúgnám ki a garázsomból.

Inner Circle Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1748
Sikeresen fellőttem a frissített honlapomat. Többek között látható rajta igazi egy lóerős Alfa! :)
További jó alvást mindenkinek!
A GTV-s Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1747
Köszi Alien, nem vagyok szakmabeli, de a "józan" eszem így diktálta, ahogy te is megerősítetted.
Előzmény: A GTV-s (1746)
A GTV-s Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1746
110000 elég lehet egy kuplungnak. Szétszedéskor derül ki igazából, hogy kell-e csarélni a szerkezetet és a csapágyat, vagy még felhasználható. (Bár én megfontolnám a szerkezet cseréjét csapággyal, akkor van rendesen felújítva. Akkor nem lehet gond vele, ha csak a tárcsát cserél(tet)ed, akkor egy kopott alkatrészhez teszel egy újat...)
Előzmény: alfa33 (1744)
alfa33 Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1745
Na én elmentem szunyálni.
Jóccakát mindenkinek!
Holnapra hagyom a további olvasást.
alfa33 Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1744
Jó, hogy van raktáron, de az nem olyan jó, hogy lehet, hogy hozzá kell nyúlnom. :-(

ALIEN:
Hát ennek nem örülök. :-(
Szóval 110.000 km sok egy kuplungszerkezetnek? S ha így van, kb. mit kóstál az egész csere? Nem mintha most azonnal ki akarnám cserélni, csak hogy "ne érjen meglepetés".

Előzmény: A GTV-s (1743)
A GTV-s Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1743
:-)
Mikor mész? Van raktáron...
Előzmény: alfa33 (1741)
ALIEN Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1742
Alfa33. HA 110000 KM. van a kuplungba, valószinüleg nem lesz elég csak tárcsát cserélni. Készülj fel, hogy csapágy és szerkezet is kell majd. /csak, hogy ne érjen meglepetés!!!/

Üdv. ALIEN

Előzmény: alfa33 (1741)
alfa33 Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1741
GTV-s:

Köszi a közvetítést.

TL: Köszi az árat!

Előzmény: A GTV-s (1739)
A GTV-s Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1740
Piros Bocsi, csak próbálkozom...
A GTV-s Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1739
Millenium: A cikkem azért nem jelent meg, mert nem tudtam szerezni olyan felbontású képet, ami nyomtatásban elég jó minőségben megjelenhetett volna. Ha sikerül előkotornom az összeomlás előtt készített zipből, elküldöm, tedd fel (én is felteszem a sajátomra), a monitorra alkalmasak a képek.

33-as kuplung: TL üzeni, hogy 9700 Ft. a tárcsa a 33-asra.

Inner Circle Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1738
Vaxos ügyben felajánlom, hogy az összes félét össze lehet hozni és rá lehet kenni a kocsimra. Annak a fényezésnek már úgyis mindegy, szóval rontani nem nagyon lehet rajta, de láthatjuk, melyik a legjobb.

A mágneses jelvényem elkészítése ügyében már tettem tapogatózó lépéseket, valószínűleg előbb-utóbb meglesz.

Megvannak a fotók a Kruspér utcában lebzselő tökéletes állapotú GTV 2000-ről, hamarosan felvadászom őket a honlapomra. A tulajt nem kérdeztem meg, de remélem hogy tiltakozik majd, legalább megtudom hogy ki az.
Nem tetszik ez nekem, az a kocsi heteken át meg se mozdult...

Előzmény: kru (1711)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1737
Hááááááááááááááj.
Befonom a hajamat, és lemegyek ALFÁBA:))))
Még hogy 155 V6 Ti-t lehetne vezetni??? Iiiigen, ilyen csak a mesében létezhet! Álmodom? Emberek az mininmun 420 LE, de ha a későbbi széria akkor 450!! Igen igen összkerekes gyilkos állat, és meg fogok zavarodni ha nem kacsa! Mindenki lökje az infót amint újjat hall a dologról!
Larini.
Hallod ezt? Akarommondani olvasod? Na erre mondj valamit! ( majd holnap ).
Oyabun Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1736
Nem vagyok benne biztos, de ha jól emléxem 96 v. 97 -ben volt és nem lenék meglepve, ha "csak" egy ITC-s Q4 let volna. (Tekintve, hogy nem láttam a motorteret felnyitva, akármi is lehetett.)
A dekorácijó szerint pedig ha pedig emlékeim nem csalnak... na most elakadtam. Férfijasan be kell vallanom, nem emléxem. Ami biztos, nem Larinis volt. Ha valakinek van, elő a képekkel...
Most akkor most égek mint a reisztág? :-)
Al-fan Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1735
Oyabun !
Tudom, mi a helyzet a V6TI alatt, legalábbis , hogy négy kerekes. Sot, a lóerot is sejtem.(mit drukkoltam én a TV elott nekik ...) A pörgés régre nyúik vissza, itt most az elsokerekesek pörgése volt a vicc tárgya, nem az Isteni Szerkezeté ! Kicsit homályosan fogalmaztam, bocsánat, de Larini meg Joe biztos érti...
De nagyon nagyon jó lenne , ha összejönne egy ilyen kis gép ! Emlékszem, az egyik itthoni autószalonon volt egy 155 pálygép, csak már nem tudom, kié ? Te biztos emlékszel, lécci segíts ki !
Előzmény: Oyabun (1732)
Oyabun Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1734
Oyabun san tanulni idegen nyelvek, Andzsin szan lenni Nagy Vadasz... :-)
alfino Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1733
Oyabun - UFF, ez kúltúrális összefonódás, vagy lelki meghasonlás?
Oyabun Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1732
Sajna nem eszik olyan forrón a kását, mindenesetre a szándék -mi több az elhatározás megvan- és ha Ákos eccer a fejébe vesz valamit, akkor az ott is van. Az egy más kérdés, hogy megvalósítható-e a dolog, de nem hiszem, hogy a tagság nem állna ezen kérdésben egyértelműen mellette. Például ezért is érdemes fizetni a tagdíjat.
UFF...
Előzmény: alfino (1730)
Oyabun Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1731
Nononono....
Álljunk csak meg egy szóra. Az Alfa Romeo 155 v6Ti (ahogy a DTM Alfa hivatalos homologizációs neve szól) VÉLETLENÜL SEM elsőkerékhajtányú. Még csak nem is hátsó, hanem direkte is az összes kereket hajtja a hüba*meg majdnem elszóltam magam hánylóerős motor a hatsebességés szekvencijális váltón keresztül.
Elnökségi tag révén pedig ugye nem segíthetek a teszt kitöltésében mintahogy azt a lábjegyzet meg is írja. Minden esetre impresszív szám egy 2.5 literes v6-os szívómotortól... :-)
Óhajtanám pedig még +jegyezni, hogy nem csak ők fognak ventillátor módjára pörögni az érzéstől. Persze, ha összejön.
Előzmény: Al-fan (1729)
alfino Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1730
Oyabun,

úgy látszik rossz ütemben szóltam hozzá. Ha a DTM155 realizálódna pici lelkem megbocsátaná a gtv hiányát.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!