Ugyanez volt nálam is, voltak mások is műhelyben és mindenki csodálkozott, hogy minek ezt lecserélni. Menetközben nem vészes a váltó hangja, de csápos emelőn járatva elég egyértelmű volt, hogy a súg a váltó. Aztán lehet, hogy ez tényleg ilyen és kész...
Igazából én is elvittem egy szerelőhöz, szerinte a hang normális, megnéztük az olajat, van benne, méghozzá a srác szerint meglepően szép, tiszta olajnak tűnt a benne lévő olaj, szóval a franc se tudja.
Van valakinek Észak-kelet Mo-on olyan ismerőse, aki módosított ECU-tartalmat megbízhatóan fel tud tölteni? Tehát módosítani nem kell az origot, én adom a fájlt.
Én cseréltem váltó olajat (vinjótól vettem) ránézésre semmi különbség nem volt a régi és az új olaj között, még vissza is öntötte a srác a régit mert emelőn járatva fura hangja volt a váltónak , azt hitte hogy az új olaj nem jó. Aztán a régivel is ugyanolyan volt. Így ment vissza bele az új. Hangja megmaradt, viszont a a váltás érzet jobb lett. Recsegni sosem recsegett a váltóm. minden sebességet jól vesz. de van egy alaphangja, amit rádió nélkül hallani csak, megnézettem váltószerelővel ő is azt mondta hogy szarok ezek a váltók....
megneztem vinjo legutobbi listajaban a valtoolajat, nem annyira olcso azert, de lehet erdemes lenne cserelni, megnezni, hogy mi jott ki belole, stb. sajat magad megnyugtatasa erdekeben - nyilvan osszekotve azzal hogy a szerelo hallagassa meg. persze en csak talalgatok.
nyilvan a motorter felerositi a hangot, en azt mondanam, hogy normalis, bar ketsegtelenul van egy kis furcsa magas frekvencia benne, ami talan valamilyen fem a femmel valo talalkozas, talan bajannak van igaza, hogy erdemes lenne olajat nezni. nezesd meg szervizben, mi bajod lehet?
szerintem amig a valtasi erzet nem rossz, addig nem gondolnam, hogy szerkezetileg problema lenne, mert - szinten szerintem -, ott jelentkezne barmilyen hiba eloszor.
Nektek mennyire hangos a váltó? Úgy értem, menet közben leengedett ablaknál lassú sebességnél, mondjuk kereszteződésbe behajtva és visszaváltva halljátok? Nekem ma furán hangosnak tűnt a cucc.
az összehasonlítás végett lőttem ma nektek egy videot, persze az istennek nem akart ma remegni igazán. (tán picit látszik időnként)én említettem anno, -faberrel- egyetertve hogy ez időjárás, gumihőmérséklet, pályafüggő dolog. van hogy szlovéniában megyek több száz kilometert és nem remeg, aztán az olaszoknál meg időnként megint. :) kicsit elgondolkodtató volt peter hibaokfejtése, mert az enyém is szalonautó volt és nem keveset állt. (conti3 a gumi) de sztem időnként mozgatják és nem azonos pozicíóba áll vissza a gumi.
az előző alufelnis autóim is remegtek esetenként, szal én nagy jelentőséget nem tulajdonítok az egésznek. a gp pl. stabil, mint a beton, holnap majd azzal jövök be melózni, direkt figyelni fogom.. :-) szarolaszok :-)
Én sem a gumira hanem a felnire gyanakszom mert szerintem látni hogy nem lett tökéletes a görgözés.
A futóművet nem néztük de ma megyek elsőfék cserére akkor megkérem a szakit nézze meg lát e esetleg valami laza alkatrészt vagy valami híbát amitől ez lehet!
nekem 3 fajta gumival és 2 felnivel (16 os téli kléber, 16 os nyári continental, 17 es nyári hankook zsír új, 16 os téli lemezfelni, 17 es nyári bicolor) mindegyikkel rázott, most az új hankook bicolor párossal a legkevésbé, de érzem olyan 80-120 km-es tartományban, és nem mindig!!! van hogy lágyan siklik gyorsításra, van hogy érzem a remegést de nagyon minimálisan. Ezek tudatában én kizárnám a gumikat. Ha gumi lenne akkor mindig rázna. Én még mindig a futómű, kormánymű, féltengelycsillag házra (mert csillagokat már kicseréltem mind a kettőt) esetleg váltó? vagy lengéscsillapító gyanakodnék, nem tudom, de nincs is időm ezzel foglalkozni, meg kedvem se.