Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

peetr04 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 48
Sziasztok!

Én vásároltam tőlük Budaörsön. Kedvesek voltak, kedvezményt is adtak, ajándékot is. Az autót szerelővel átnézettem minden rendben volt. Pontosan addigra át volt íratva mikorra ígérték. Maximum a telefonos gárda az elején tényleg rámenős egy kicsit. 2x hínak 5 percen belül és egy sms is érkezik.

Szóval van ez így is meg úgy is.

bmw740d Creative Commons License 2007.11.25 0 0 47
Előleget adni teljességgel értelmetlen (mint ahogy 5% alatti foglalót is). Az előleg olyan, mintha nem is lenne. Odaadod a pénzed, ha létrejön az üzlet, akkor oké, ha nem, izgulhatsz, hogy visszakapod-e (magánszaméllyel történő üzletelésnél főleg). A kis összegű foglaló meg pusztán annyi, hogy ha valaki jön közben egy olyan ajánlattal, ami annyival jobb, hogy kifutja belőle a dupla visszafizetés, akkor kösziviszlát!
Előzmény: hfh022 (43)
igii Creative Commons License 2007.11.25 0 0 46
Nah én is elmesélem tapasztalataimat:
A negatív vélemények ellenére pozitívan gondoltam a cégre, szerintem maga az alap elgondolás nagyon jó. Végy egy profi szerelő csapatot, vásárolj etax alatti áron kb 20%-al olyan autókat, ahol az eladó nem akar hónapokat várni és küzdeni a magán vevőkkel és a bizományisokkal, alaposan mérd fel az autót, készíts róla műszaki véleményt, melyet a későbbi vevő is láthat!!!! Add el az autót etax áron, vagy picivel felette, ill. korrekten igazítva az árat a műszaki adatlaphoz(amit ugye a vevő is láthat), ezzel van rajta egy 20-30% hasznod. A vevő nem zsákbamacskát vesz, hanem korrekt áron egy olyan autót aminek ismeri a hibáit(a műszaki adatlapból).Mindenki elégedett(LENNE). Csakhogy a cég kinőtte magát.
Az még most is fontos, hogy centire be legyenek állítva az aútók a helyükre, ha ki áll vele egy kulcsos srác, Ő már nem állíthatja vissza...DE Az már lényegtelen, hogy a fentebb említett műszaki adatlap csak üres rublikákat tartalmaz, holott az autó tele van külsérelmi nyomokkal, belűl meg ki tudja...talán minden tökéletes?
Telefonos ügyfélszolgálat:
Mindenkit óva intek, hogy felhívja őket, de ha mégis, nehogy megadja a személyes adatait!!!! Beígérnek fűt, fát minden megoldható, hivogatnak naponta, külföldről küldenek sms-t, ajándékokat ajánlanak fel, nos nekem sem házi mozi kellett volna, hanem autó, sztem ezzel csak lejáratják magukat, de nem is ez a lényeg. A telefonos egyeztetés során annyit kértem volna, hogy 12%-ot engedjenek az álltalam kinézett autó árából, mert a kiírt árat soknak találtam. Kérésem komoly meggondolást igényelt, kapcsoltak is egy manager úrat, akivel megegyeztünk, hogy ha hitelt is veszünk fel, akkor a banktól kapott jutalék miatt belemennek a 12%-ba.
Telephely:
Irány a telephely, kultúrált hely, valóban, mintha az ikeában vásárolnánk...autó megnéz, tiszta karc, nyomott is egy picit, de nem külföldről hozták be, így érthető(szerintük:-) 3 éves, amúgy belűlről szép, illesztések stimmelnek, minden működik rajta, műszaki adatlapon csak üres rublikák, szervízköny foghíjasan kitöltve, gyártási év egyezik a forgalomba helyezéssel, rendszám is kb stimmel a 3 évhez, motor rendben, rozsdásodásnak nyoma nincs, minden szépen záródik, szóval próbaút és utána úgy döntöttünk, hogy a sérülései ellenére kell nekünk.
Iroda előtér:
1.5 óra várakozás, itt most kitérnék picit az ügyféltérben elhelyezett internetezési (aaaauto.hu és hasznaltauto.hu)lehetőséget biztosító számítógépre...jó, kitértem, többet nem is írok róla;-)
Iroda:
Természetesen nem hallottak a kialkudott 12% kedvezményről, én meg természetesen nem tudtam a manager nevét, a sok ezer hangfelvételből meg természetesn képtelenség visszakeresni. Mindennek ellenére összességében úgy érzem kedvesek voltak velünk, sajnos a felajánlott 3% nekünk kevés volt, de ha megfelelt volna az ár, talán még pozitívan is végződhetett volna a történet.
Összefoglalva:
Gyurka Bácsi egyéni vállalkozó autókereskedése : kis forgalom, kevés autó, kevés panasz...
AAA Autó: nagy forgalom, sok autó, sok panasz.....
S, hogy miért lett az AAA Autó akkora amekkora? Mert jó az alap ötlet, jól indultak....csak multik lettek....ez van, ezt kell szeretni, ha legközelebb használt autót nézek, ismét meglátogatom az AAA Autót is, de telefonon többet nem hívom őket az biztos!;-)
szpidro Creative Commons License 2007.11.23 0 0 45

Halihó!

 

Szerintem az ilyen kereskedések agresszív üzletpolitikával és rengeteg tőkével, de hozzáértés nélkül kereskednek a kocsikkal. Vedd és vidd, mint az IKEÁ-ban.

 

üdv. szpidro

Koli Creative Commons License 2007.11.23 0 0 44

Én is árulom éppen a kocsimat, arrafele jártam, bementem. Gondoltam fél órán mit veszthetek.

 

Egy láthatóan kezdő AAA polárdzsekis fiatalembert kaptam, felírt mindent, majd elment, türelmet kért, és visszajött egymásik dolgozóval. Ő is megnézett, megkérdezett mindent, és mondott egy 1.9 milliós azonnali árat (2001 végi, fullos 1.9 dCi Renault Laguna).

Nem mondom hogy egy világbajnok ár, de ha ennyiért megveszik, sztem hagyon.

Jövő héten valamikor visszamegyek állapotfelmérésre, és megírom a tapasztalataimat.

 

Ismerősök, akinek meséltem, nem volt igazán jó tapasztalatuk a céggel (hogy finoman is fogalmazzak) és nagyon kiváncsiak, hogy milyen indokkal fognak csak 1,7 millió ajánlani a végén...

hfh022 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 43
A papiron természetesen előleg szerepel.  Azért erre Ők is odafigyelnek, hogy ebbe ne lehessen belekötni. A lényeg, hogy az autót nem vihették volna próbára, s ezt már Ők is elismerték. Kárpótlásul  Horváth Úr  elismerve hogy nagyot hibáztak felajánlott egy dvd lejátszót . Csak ettől még nem lesz autónk. Ami a legérdekesebb az autó az AAA oldaláról ugyan lekerült, viszont az express oldalára még vasárnap feltették és a pesti telepük hirdeti.
ghosty9 Creative Commons License 2007.11.19 0 0 42
Persze, ez kerdes; en viszont vagyok annyira naiv, hogy asziszem, az emberek elolvassak, mit irnak ala. :-) (Meg ha az csak eloleg volt, ES tenyleg volt masik vevojelolt csalad, akkor kar szorakozni a beiroval, hogy add meg ezt az arat te is, hanem johet a nesze-itt-a-penzed-viszlat.)
Előzmény: soonó (41)
soonó Creative Commons License 2007.11.19 0 0 41
A kérdés csak az, hogy az irományban, amit átadtak foglaló szerepel, vagy előleg?
Előzmény: ghosty9 (40)
ghosty9 Creative Commons License 2007.11.19 0 0 40
A foglalo duplan jar vissza, csak mondom. Kulonben ertelme se lenne. :-)
Előzmény: hfh022 (39)
hfh022 Creative Commons License 2007.11.17 0 0 39
Tisztel fórumozók !

A tisztes üzleti magatartás egy  ékes példája.

 

A tegnapi napon örömmel láttuk az interneten, hogy az AAA Autó  pécsi telephelyén  van egy 2000 gyártási évű  Toyota Avensis.  Rögtön el is mentünk megnézni, s egy műhelybe is átnézettük, ahol ugyan kiderült  egy – két olyan hiba, amelyről nem tájékoztattak bennünket , de ennek ellenére úgy döntöttünk, hogy ez az autó kell nekünk. Azt mondták a telepen, hogy 10000 ft ellenében lefoglalhatjuk, s megállapodtunk abban, hogy másnap reggel megyünk érte és megnézik a becserélni kívánt autónkat, egy 2001 évi Daewoo Lanost / első tulajdonosok vagyunk, a szalonból hoztuk el /. A mai napon délelőtt 10 óra körül  megrökönyödve konstatáltuk, hogy az autó nincs a telepen , mivel éppen próbaúton van. Arra nem tudtak magyarázatot adni, hogy ez hogyan fordulhatott elő, hiszen lefoglaltuk, s az ezt jelző papír is benne volt. Annyit mondtak, hogy ez nem fordulhatott volna elő. 

 Azt tudni kell, hogy úgy mentünk oda, hogy a teljes vételár nálunk volt, arra az esetre, ha a mi autónkat nagyon alacsony áron akarják átvenni, akkor inkább kp-val fizetünk . Végre  nekiálltak az autónk átvizsgálásának, majd  később  újra  hárman megnézték az autót és megkérdezték, mennyit szeretnénk érte. Ezután kb.  másfél órát vártunk , mikor  megjelent az autót átvizsgáló fiatalember és közölte, hogy 650 ezret tudnak adni érte, mert ez, meg az nem teljesen jó és különben is Ő már több autót vett ennél a kereskedőnél és többször átverte és tuti, hogy a miénknél is van valami gond. Más kereskedőknél   800 - 850 ezret ígértek érte, csak gondoltuk egy helyen egyszerűbb elintézni  az egész ügyletet.

Mi mondtuk, hogy nekünk mindegy mennyiért számolják be , az a lényeg, hogy mi 750 ezret kp-ba ráfizetnénk  és úgy adják oda a Toyotát. /ez a beszélgetés a váróban történt a többi vevő előtt / A fiatalember azt mondta a főnökök döntenek. Megint  majdnem másfél órát vártunk, s újra megjelent az úr, s ugyanúgy a váróban előadta  hogy semmiképpen nem fog menni a dolog, mert még valaki van, aki megvenné az autót / ők vitték reggel próbára/ és Ők  teljes egészében hitelre akarják venni, s az a cégnek sokkal előnyösebb. Erre már nagyon felháborodtunk, hogy most három óra elteltével esetleg tárgyalni is lehetne valakivel, vagy hogyan is  megy ez az egész. Azt mondta, akkor esetleg szól a telepvezetőnek s lássanak csodát, bevezettek minket egy irodába !!!

A telepvezető elég irritáló stílusban közölte velünk, hogy a szomszéd irodában van egy másik család, akik várják az eredményt, s akik sokkal  előnyösebb ajánlatot tettek. Egyáltalán nem is volt kíváncsi semmi más tárgyalási alapra. Ez a viselkedés annyira sok volt már nekünk, hogy mondtuk, hogy kérjük vissza a 10.000 ft-ot és viszlát. Az már mondanom sem kell, hogy még egy  „elnézést” sem hangzott el.

Alig értünk haza, már hívott minket egy úr tört magyarsággal a történtekkel kapcsolatban, akinek előadtuk a történetet és megerősítettük a vételi szándékunkat . Újabb hívás, mégegyszer a történet , egy ígéret, hogy  utánanéz a dolognak. Azóta csend.

Mindenesetre ennyiben nem hagyjuk a dolgot. Ha mást nem is de a fogyasztóvédelem véleményét  mindenképen kikérjük.

 

joshy24 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 38
Kedves fórumozók!

Tegnap sikerült találkoznom a Regional Costumer Support vezetőjével,
Horváth Pállal.
Részint sikerült kárpótolniuk az említett hibák miatt.
Az eljárást korrektnek tartom, egyedül az zavar, hogy egy nehéz és hosszú folyamat volt idáig eljutni.
A kérdéseimre választ kaptam.
Mindenkinek javaslom, aki náluk vesz autót, addig ne menjen el, ameddig nem tájékoztatják pontosan a Carlife biztosításukról, amely minden náluk vásárolt autóhoz jár. Én nem kaptam meg a 2 oldalas tájékoztatót, csak most, utólag.
Érdemes átnézni mielőtt panasszal él bárki, vagy mielőtt megveszi az autót.
Továbbá érdemes szerelővel menni és autót választani. Az utóbbi erősen ajánlott.
Ennyivel "okosabb" lettem, ez is egy tapasztalat.

Üdv.
J.
joshy24 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 37
Minden tisztelt aaa auto lover, fan és minden egyéb!

Valóban csak addig foglalkoznak veled, ameddig nem vettél tőlük valamit.
Ennek rácáfolására (vagy nem) keddre kaptam egy időpontot, a regional....úrtól.
Remélem nekem nem egy 50.000 ezres utalványt akarnak felajánlani, az kissé vicces lenne, mivel nem vagyok autógyűjtő, tehát nem vennék még egy autót mostanában, főlleg nem náluk.
Min. hogy megjavíttatják a riasztót és mondjuk kifizetik az aksicserét és a világítás pozícionáló motort, mert pl. a riasztót < MÉG SOSEM TUDTAM HASZNÁLNI MIVEL EL VAN VÁGVA, NEM KIKAPCSOLVA KEDVES AAA AUTO SZERELŐK! >
Elmegyek és meghallgatom az ajánlatukat.
Mindenesetre a fogyasztóvédelemnek írok egy levelet.
A legtisztább az lenne, ha adnának egy normális autót, bár gondolom ennek az esélye hát...nem sok.

Amint beszéltem a regional...úrral, rögvest írok ide, hogy mi lett a vége.
Gondolom mindenki kíváncsi, hogy Közép-európa legnagyobb autókereskedőjének mennyire számít a

- vevő,
- az elégedett vevő,
- és mennyire veri fogához a garast,
- valamint mit jelent az, hogy "Ügyfélszolgálati Osztály",
- Horváth Pál miért kapja a fizetését.

Engem ezek a kérdések nagyon foglalkoztatnak.

soonó Creative Commons License 2007.10.20 0 0 35
Regionál Costumer Care Supervisor. Egészségedre! Ezt falun úgy mondják, hogy kupec.
Mio GPS. Jó a márkét inges emberük a cégnél. Nálam más cég, más áruféleségnél benyögték, hogy vegyek valamit 150.000 -ért, és adnak mellé egy ilyen Mijo Bigyót. Okés adok a cuccért 95.000 -et és a Bigyót tartsák meg. Az üzlet létrejött. Ajándék, muhaha:)
Előzmény: joshy24 (34)
joshy24 Creative Commons License 2007.10.19 0 0 34
Kedves Horváth Úr!

Minek postol ide? Én írtam önnek emailt, de nem válaszolt. Szóval hogy is kellene rendezni a problémákat? Ígérgetéssel?

--

Kedves forumozók és fogyasztók!

Ellátogattam abba az autókereskedésbe, amelyik a garantálja, hogy

"A kínálatunkban szereplő 1500 gépkocsi a tulajdonunkban van, ezért szavatolunk az autók eredetéért, minőségéért, és biztosíthatunk műszakilag átvizsgált autókat, a gépkocsi állapotának megfelelő, tisztességes áron." by google

Vettem náluk egy autót, mivel sokáig nem hagytak békén az ajánlataikkal és tettek egy egészen jót is.
Először Fóton voltam nézelődni, de mivel lekezelőek voltak és a célzott árkategóriában nem találtam megfelelő autót, eljöttem.
Ezek után az adminisztratív kollégák elég sűrűn hívogattak, különböző ajánlatokkal és kérdésekkel.
Sokszor zavaró volt az akcentus, mivel olyan kollégák kerestek meg az autókereskedésből, akik nem feltétlenül beszélnek magyarul maradéktalanul, igazából épp hogy beszélnek. Nagyon kell rájuk figyelni, hogy az ember értse mit akarnak.
Ellátogattam a budaörsi üzletükbe, na itt elkövettem egy óriási hibát. Vettem egy autót.
Elvittem a szervízbe, hogy a szokásos rutindolgokat elvégezzék. Olajszűrő csere, olajcsere stb.

Aztán jöttek az érdekességek:

Nem jó a riasztó (helyszínen azt mondták csak ki van kapcsolva)
Zárlatos az akkumulátor
Hiányzik az egyik fényszóróállító motor (bal oldalt)
Azonnal kiégett helyzetjelzők
Használhatatlan autórádió (beleszorult kazetta, bár helyette adtak egy cd-lejátszót, ami nem veszi be a lemezt, valami ócsak keleti gyártmányú modell)

Hogy pozitívat is írjak adtak egy mioGPS-t az autóhoz, nagyon tuti a műszer, csak egy gond van vele, a bank adja és ráadásul az egyik kolléga - aki hibátlanul beszélt magyarul - elszólta magát, hogy a bank beépíti a hitelbe és nem ajándék valójában :S

Azért az ócska lejátszóért 2 hétig vitatkoztam. Akkor még nem tudtam, hogy ilyen ócskát kapot. Gondoltam, hogy nem Sony lesz, de azért az erős, hogy megígérték, hogy adnak egy MP3-ast, csak éppen nem volt raktáron mikor vettem át az autót, de majd hívnak. Majd 2 hétig tartott mire elértem őket. Több ezer Ft. telefonköltség + benzin amíg kimentem érte Budaörsre. Majd mi történik? Kuka az egység.

Eddig már 100ezret költöttem a kocsira...
Nem könnyű elérni őket, ha sikerül is, azt mondják sajnos nem biztos, hogy megtudják oldani,
ugyanis már megjavíttatam az autót. Szerintük zárlatos aksival is belehet menni megmutatni, hogy gond van, nem kell mindjárt kicseréltetni a privát szerelővel, aki mellesleg tud adni szakvéleményt mindezekről.

A Tékozló Homár nevű blogon már többek jelezték, hogy átverték őket ill. próbálták ugyanezen a helyen!

Mikor jutunk el arra a szintre, hogy Magyarországon nem külföldiek, akik össze-vissza törik a nyelvet, hanem magyarok lesznek és nem verik át az ember arcát mosolyogva!?

Hol a fogyasztóvédelem Magyarország? És a minőségellenőrzés? Itt bárki alapíthat céget és kedvére csinálhat bármit?
Én akkor miért nem alapíthatok ilyen egyszerűen egy pl.: svájci vállalkozást? Jaaa, mert ot vannak törvények és követelmények amiknek meg kell felelni..el is felejtettem ők miért tartanak előrébb!

Jó tudom, most hülye voltam, többé így nem veszek autót és tőlük egy döglött egeret sem.

A Homáron felajánlotta a segítségét a "Regional Costumer Care Supervisor" (az angol legalább megy nekik!) meghagyta az emailt. (?? Egyéb elérhetőséget nem ??)

Írtam neki, de semmi válasz.
Vicc az egész, komolytalan kereskedők, akik ameddig nem veszel tőlük valamit, kedvesek és előzékenyek,majd miután vásároltál, hirtelen rugalmatlanok, bürokratikusak, hivatalosak és szinte elérhetetlenek lesznek. Előtte az az érzésed mindent elintéznek...bármi megoldható, kellemes feeling.
De ha már vásároltál és panaszod lenne, akkor nagy bürokrácia fogad, egyik helyről kapcsolnak a másikra, (néha Prágába) aztán azt veszed észre, 1.5 órája telefonálsz és nem hogy egy aksit, még egy ócska CD-lejátszót is spúrolnak és szinte lehetetlen elintézniük. Mp3? Mit képzelek, ki ígért nekem ilyet? Nah persze, rosszul emlékszem. Ők mindent elintéznek és segítenek. Tipikus.

Felhívta őket az egyik ismerősöm, hogy autót venne, érdekes 10 perc múlva visszahívták.
Engem 2 hétig nem hívtak az autó problémái ügyében. Én minden nap hívtam őket.

- Nem kell a kocsi.
- Miért?
- Szar az autórádió benne, igénytelen stb. Van másik amibe talán jó, de most késő van. Majd legközelebb.
- Naaa, nem gond. Teszünk bele egy mp3-ast.
- Valóban?
- Persze, ez nálunk semmiség, lehet róla szó minden további nélkül.
- Köszönöm, elfogadom.

Majd 2 hét "harc után"

Hát van ilyen cd-s, de mp3-as sosem volt mi ilyet nem ígértünk.... áááá
a riasztóról és a szétbikázott, zárlatos aksiról nem is beszélve...

L.S.
AAA AUTO Creative Commons License 2007.10.18 0 0 33
Jó napot a fórum minden résztvevőjének!

Az AAA AUTO Országos Ügyfélszolgálati Osztályvezetőjeként tisztelettel arra kérem Önöket, hogy ha úgy érzik a vállalat magatartása nem volt teljes mértékben szakszerű Önökkel szemben, lépjenek kapcsolatba velem. Készen állok a problémák megvitatására és bízom benne, hogy találunk megfelelő megoldást az Önök megelégedésére.

Üdvözlettel,

Horváth Pál

Regional Customer Care Supervisor

Autocentrum AAA AUTO Kft.

ugyfelszolgalat@aaaauto.hu

Etele78 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 31

Az AAA autónál 2007.06.24-én vásároltam egy PEUGEOT 106 (1,1 ITINEA 1997/11, 5 ajtós ) személygépkocsit. Amikor el akartam hozni a kocsit már akkor sem akart beindulni, de valamit csináltak ott a szerelők és valahogy mégis beindították este 1/2 9-re. Utána hazajöttem és 2 nap után megint nem indult be. Ekkor felhívtam az autókereskedés által megadott számot, ami a biztosítóé volt. Ott azt mondták, hogy 2 lehetőségem van. Vagy felviszem Pestre, vagy itt egy szervizbe elviszem és a számlát továbbítom feléjük. Elvittem az egyik szervizbe rákötötték a számítógépre, de semmit nem jelzett ki (3000 HUF), de beindult. Utána 2 hétig nem volt vele semmi gondom, de előfordult, hogy többször kellett a pótkulccsal indítanom és 10-11 próbálkozásra vagy 2-3 óra után indult csak be. Így nem nagyon mertem elindulni vele hosszabb távra, nehogy otthagyjon valahol, Utána 2007.07.12-én megint nem indult és most már csak le tudtam húzatni a kocsit.
Akkor is szétszedték, 2 napot dolgoztak rajta, már mindent megnéztek és megint nem találtak rajta semmit, de beindult (10.000 HUF). Elvittem a Citroen szervizbe, hátha tudnak valamit mondani, de azt mondták, hogy az ő számítógépük nem kompatíbilis a Peugeot-val. Amikor kimentem a kocsihoz, megint nem indult, így hétvégére ott parkoltattam. Megadták a miskolci Peugeot számát (100 km-re van a legközelebbi szakszerviz) és meg is beszéltem egy időpontot (2007.07.18-át). Hétfőn (2007.07.16-án) elmentem a kocsiért és azóta indul. A megbeszélt időpontban felmentem Miskolcra a szervizbe, ahol átvizsgálták, de semmit sem találtak (benzinköltség: 4500 HUF ; Átvizsgálási díj: 2262 HUF). Azt mondták, hogy vagy otthagyom, vagy ha megint nem akar indulni, akkor felvitetem autószállítóval (de itt is megvan az esély rá, hogy mire felérünk, addigra beindul). Nem hagytam ott, mert ha bárhogy is, de szükségem volt a kocsira.
Utána való hét csütörtökön (2007.07.19-én) mondta az egyik kollégám, hogy a szomszéd városban van egy Renault kisszerviz, ahol a szaki eléggé jól ismeri a Francia kocsikat. Másnap átvittem, elmentünk egy másik szervizbe, ahol megint rákötötték a számítógépet és kijött, hogy a alsó holtpont érzékelő hagy ki (1000 HUF). 2007.07.23-án át is vittem a kocsit, délután mentem érte és mondta, hogy megtisztította és ha megint fennáll a dolog (2000 HUF), akkor ki kell cserélni (kb. 7-8000 HUF). Utána való hét  szerdán (2007.08.01-én) ismét nem indult a kocsi és pénteken eljött és beszerelte a felső holtpont jeladót. (14.200 HUF) . Reméltem hogy ezentúl már nem kell költeni a kocsira ilyen előre nem látható és rejtett hibákra, mert kezdett elegem lenni, hogy ennyit kell költeni a kocsira a vételáron kívül. Amikor megvettem a 106-ost, ezt akartam használni a másik helyett, de nem tudtam menni vele, mert hol beindult, hol nem. Ahogy leírtam a „kálváriámat” rájöhetnek, hogy nem nagyon volt választásom, mert hiába vittem bárhová szinte sehol sem tudták megcsinálni, még a Peugeot szervizben sem. Ez pedig azért jelent valamit. 2007.08.15-én szintén nem indult el a kocsi, ugyanolyan hibát mutatott, tehát a gyújtást ráadtam, megvártam amíg a benzinszivattyú felszívja a benzint, indítottam és megint csak forgatta a motort, de nem indult be. (Költségtérítésként küldtek nekem egy levelet, hogy átvehetek tőlük egy egy 50.000 Ft értékű utalványt, amit levásárolhatok (vehetek még egy hasonló kocsit, ami nem indul be) ennél a cégnél, valamint DVD lejátszót és egy Blueset-et szintén). Tehát nem az alsó holtpont jeladó volt a hibás. Most már kezd elegem lenne ebből az egészből, hogy bárhová is vigyem a kocsit sehol sem tudnak mondani semmit. Most eszembe jut a kereskedőnek a szava, miszerint „sok örömet fog okozni ez a kocsi Önnek”. Ez a dolog sajnos nem jött be. És nekem már nincs idegem és pénzem vinni szerelőktől szerelőkig a kocsit akik után 1-1,5 hétig (vagy addig sem) indul a kocsi és utána nem.
Az én álláspontom az, hogy a kereskedő vagy ad segítséget kocsi javítására, hogy rendben működjön, vagy értékegyeztetéssel kicserélik egy másikra. Én az utóbbira szavaznék, mert már nem bízok ebben a Peugeot-ban. Most már elég sok pénzt ráköltöttem már (átírás, biztosítás, „szerelések”) és ez több, mint amit az előző Peugeotomra költöttem 2,5 év alatt.
Hétvégén felvittem Pestre a kereskedőhöz, ahol ma azt mondták, hogy erre nem érvényes a biztosítás. Mert állítólag kiderítették, hogy a vezérlőrendszer a hibás. De én már nem tudom, hogy tényleg így van-e ez? Ennek a javítása kb. 40.000 HUF, de ha újat kellene venni, akkor kb. 200.000 HUF is lehet, de már nem bízok a kocsiban. 
Azzal védekeznek, hogy miért nem vittem magammal szerelőt. De én vittem, de az nem lát bele a számítógépbe, főleg úgy, hogy több hónapba került, hogy egyáltalán valami kiderült. A hiba már náluk is fellépett, de befújták kontakt spray-val és elindult (lehet, hogy nem is attól). Szóval  már eleve rossz autót vettem, de ez egy rejtett hiba volt. Kérem , hogy segítsenek, hogy sikerüljön az igazamat bizonyítanom!

Az én véleményem is az, hogy senkinek sem ajánlom ezt az autókereskedést. A régi peugeottomat (mondjuk nem volt tökéletes, de így is havi több mint 1000 km-t mentem vele)

Hát ez volt az én kálváriám

Áki52 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 30

Én ugyan így jártam velük, csak én el is adtam nekik, meg vettem volna is náluk, de szerencsére, miközben az okmányirodára és mindenféle egyéb kifogásra hivatkoztak, én nézegettem az autómat! Ekkor derült ki amire nem is gondoltam volna egy ilyen nagy cégnél, hogy az autó amit 2006-osnak adtak el nekem, az 2004-es!!!

Amíg nem jött létre az üzlet addig hívogattak napjában többször is! Azóta semmi!!! Egyszer sem hívtak fel. Most itt tartok. Ha elfogadtok egy tanácsot, akkor a közelükbe se menjetek! Amit eddig megigértek semmit sem tartottak be! Eltöltöttem náluk pár napot az "okmányirodára" várva és láttam, hogy sajnos nem csak nekem van ilyen problémám velük! Minden áruk a piaci ár felett van, nézzétek meg bármelyik internetes autóhírdető oldalt és hasonlítsátok össze az áraikkal! Az én butaságom az volt, hogy azt hittem ez egy korrekt cég és ha drágábbak is egy kicsit nem számít mert biztonságban vásárolhatok, de ez NEM ÍGY VAN!!!

Kerüljétek el jó messzire az összes telepüket!

Ha nem az autóval csapnak be akkor a legdrágább hitelt fogják a nyakatokba sózni!

Erre is van példám!

Előzmény: pingvi (25)
pingvi Creative Commons License 2007.06.27 0 0 29
Tegnap hirtelen felindulasbol irtam a Fogyasztovedelmi Alapitvanynak egy e-mailt, akik azonnal megkerestek a ceget. Erdekes modon ma mar at is vehetem az autot, meg ajandekot is adnak az elnezeskeres melle.
I.Blasius Creative Commons License 2007.06.27 0 0 28
Milyen típusú autó volt, ami ennyire kapós?
Előzmény: Mewo (26)
Mewo Creative Commons License 2007.06.27 0 0 27

Ja.

 

Elfelejtettem mondani,hogy mivel megvan a következő autó,ha valaki akar venni ott autót az értesítsen,mert van egy fölös 50000 bónom,amit 40000ért odaadok.(Tehát azon a tizesen nyer legalább 35 liter benzint az új kocsiba.)

Elértek a:06husz kilenc80 négydarabhatos telefonszámon,illetve a kuncz6@freemail.hu -n.

 

Üdv.:

Mewo

Mewo Creative Commons License 2007.06.27 0 0 26

Sziasztok!

 

Mi is most adtuk el az autót.Kezdődött a telemarketinggel,én nem vettem be,de kimentem.A kocsiért 1.6ot lehetett volna kapni,ezert en kapasbol mondtam nekik 1.7et.Elmentünk.Próba,szemle kipipálva.Elsö ajánlat 1.1.Mondtam neki,hogy kapasbol forduljon meg,menjen vissza kérjen új ajánlatot.'0 perc elteltével kijött 1.25-tel.Kacagás,mondta megpróbálja mégegyszer,1 óra!!! elteltével kijött 1.4el.Kérdeztem,hogy ez-e az utolsó,mert ha igen akkor helló.Mondta,hogy varjunk,jó mondtuk várunk 5 percet.4,5 perc mulva kijött egy srác, főnöki titulusban,hogy szeretnék az autót nagyon,de 1.5.Mondtam neki,hogy (megjegyzem akkor már idegesen) én is sokmindent szeretnék.Azt mondta ennyi van.Eljöttünk.

Másnap telefon.Mennyit szeretnék érte.Mondtam 1.7et.Azt mondta megadjak,hiszem ha latom alapjan kimentünk.Várakoztatás után az lett a vége,hogy 1.6 + egy 50000 bón.Így ha jól nem is,rosszul semmiképpen sem jártunk.

 

Üdv:

Mewo 

pingvi Creative Commons License 2007.06.27 0 0 25
En vasaroltam toluk. Tobb mint egy hete. Hetfon leelolegeztuk, kedden teljes ar kifizetve. Az autot azota nem adtak at a reszemre. Nem hivnak vissza, nem valaszolnak az e-mailre. Ma eluntuk es bementunk szemelyesen. Megtudtuk, hogy valami nem stimmel a papirokkal, ami termeszetesen az okmanyiroda, az elozo tulaj es a jo eg tudja kinek a hibaja, az oveke semmikepp. Semmilyen segitokeszseget nem mutattak. Eloszor is ide-oda kuldozgettek (mintha nem is egy ceg lenne...) Az udvaron varakoztattak.
Nem voltak hajlandok papirt adni arrol, hogy milyen problema van az okmanyokkal. Arrol sem, hogy mi a legkesobbi idopont, amikor atvehetjuk vegre az autot. Az okmanyok allitolag nincsenek is naluk.
Menjunk vissza holnap, volt a valasz, meg hogy majd felhivnak, meg intezik es majd a heten talan valamikor...
Mindenesetre ha egyszer vegre hozzajutok a jogos tulajdonomhoz, a kozelukbe sem megyek tobbet.
tom71 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 24
Én most adom el nekik.....

Az első körben telefonon megkínálták érte a rendes árat (eurotax felett picivel). Kimentem ott szokásos időhúzás, próbakör, majd egy 50%-os ár...... Mondom néki "Kedves mamáddal..." .. de engedek 5%-ot ......akkor mondtak egy 75%-os árat..... mondtam nekik pá-pá....

Másnap csehek telefonáltak..... megadják a kívánt árat, mikor megyek ki..... És szépen kimentem, még egy kis papírt kell vinnem és rendbe is leszünk....

Úgyhogy a kezdeti abszolút negatív érzések után (-100%), jelentősen megváltozott a véleményem és elérte a -10 %-ot...... ha lerendezzük teljesen az ügyletet, akkor lehet, hogy a 0%-os szintet is elérik.... :)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.21 0 0 23
Inkorrekt egy banda fel akartam értékeltetni a kocsimat, weblapjukon ki is töltöttem az adatokat, majd nemsokára hívott egy magyart törve beszélő férfi.

Azt hitte hogy elírtam valamit az évjárattal kapcsolatban, mondom nem. Háát hogy ez nekiik már tárgytalan, ilyesmivel nem foglalkoznak stb stb. Viszont rögtön felajánlott valami autómata szemetet.

Pedig tényleg csak tudi szerettem volna egy piaci értéket. csak nem volt hajlandó kinyögni :((

Jah mindent legördülő menüből választottam ki :(
ijedos Creative Commons License 2007.03.21 0 0 22
Egyéb vélemények?
éééééééééééééén Creative Commons License 2007.03.13 0 0 21

 

Sziasztok!Audi 4.2 Quattro 2000évj. 300Le.Full.Gyárifestés! Ezüstmetál.06703150853

Nagyon jó állapot ,magunknak felkészítettük ,de angliai munka miatt eladó.

Azért írok ide ,MERT kereskedőnek ezt az autót nem adnám oda!

Initram5 Creative Commons License 2007.03.13 0 0 20
Senki semmit?
Előzmény: Initram5 (19)
Initram5 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 19
Adott el nekik mostanában valaki autót?
illend Creative Commons License 2007.03.05 0 0 18

Hű, jó rég jártam erre, próbáltam kitörölni az emlékezetemből ezt a szuper céget:-)

Ha nekem szólt anno a kérdés, akkor a válasz nem. Nem nézettem át szakszervízben, csak a megvétel után. Azok a hibák voltak összességében, amiket én is tapasztaltam, egy eltéréssel, de ez annál húsbavágóbb volt: valami "kormányelfordulásiszögjeladó" ment tönkre, ami feszültségingadozást eredményezett, és még a szakszervíz baráti gesztusa ellenére is 23 ezerbe fájt csak az alkatrész!

A kocsi szervízkönyvét átnézve felhívtam a korábbi szervízét, rendben volt minden, valós a kilóméterállás, sőt a gyár által megadott javítási akción is túlesett.

A futómű elemeivel volt gond, de most már azok is rendben vannak, csak a futásteljesítményéből adódó nagyszervizt kell elvégeztetnem.

Innentől csak remélem, hogy senki nem fog kideríteni róla semmi rosszat, és a következő szervíz a saját logós rendszámtábláját fogja felrakni az AAA-s helyett, én meg némi oldószerrel eltávolítom a többi hülyeséget (matrica, H-s jel), hogy írmagja se maradjon a cégnek:-)))

Sajnos most is görcsbe rándul a gyomrom tőlük, ezt senki sem fogja megváltoztatni, még ha hallok pozitív véleményeket is róluk. A személyes élmények a legerőteljesebbek...

Előzmény: ordii (11)
pizo Creative Commons License 2007.02.23 0 0 17

"de a legtöbb "kereskedő", inkább neppernek nevezném őket, teljesen hülyének nézi az ember"

 

Tisztességesen nehéz meggazdagodni...

 

Zoli

Előzmény: Precious101 (15)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!