De ha mégis megszűnne az Istria, azért sokan tesz a Start is, mert viszonylag ritkán tudja pontosan elindítani. Ma +54-gyel megy, gondolom az ok, hogy nem ért oda a nemzetközi kocsi a Keletiből...
Ezt már hétvégén hallottam, jó ötlet! Csak egy a kérdés hogy a start honnan fog elővarázsolni cirka plussz 20 IC kocsit a vonatok erősitéséhez, mert ennyi minimum kell ezt a kocsigazdálkodásnál mondták itt Szombathelyen!
Azért 3-4 utasnál talán több van rajta, de a gyér kihasználtságon nem lepődök meg. Elég magasak a jegyárak a színvonalhoz és a heti hét járathoz mérten. Pár éve jóval olcsóbb volt, heti kétszer, rendesen fullon volt, néha túlságosan is... Úgy tűnik, az illetékesek csak a két végletet ismerik. Ezen egy új marketing önmagában nem tud segíteni.
Kérdezni szeretném, hogy jövőre is lesz a közvetlen Spliti vonat vajon? Többi fórumon olvasgatva nagyon arra a következtetésre jutottam, hogy a nemzetközi szegmenst nagyon meg akarják faragni, így bátorkodom feltenni a kérdést és remélem vmi megnyugtató válasz érkezik, hogy lesz-e jövő nyáron is Splitbe közvetlen vonat vagy sem?
2017. július 18-án elugrottam Szerbiába (Szabadkára).
Az ok nagyon egyszerű volt:
A MÁV-START képtelen korrektül elszállítani utasait Montenegróba! Félretájékoztat, majd nem tájékoztat, magasabb áron(!) adja a hálókocsijegyet mint kellene, utasait cserbenhagyva hosszas küzdelem és meggyőzés árán váltja vissza a 2 hónapja megvásárolt hálókocsijegyet, annak ellenére, hogy a honlapján egészen mást igér, ……
Majd amikor mindent lemond, akkor július 18-án bedobja a 422-es kocsit az AVALA-ba ( 2. osztály ülőkocsi - közvetlen Budapest Keleti pu. – Bar között)
Hogy mi a bizonyíték – a legfrissebb, és nem meglepő - a TELJES FEJETLENSÉGRE:
Július 18-án reggel 7:30-kor Keleti pályaudvar 9. vágány melletti információnál közlik, hogy lesz egy másodosztályú közvetlen kocsi már ezen a napon (18-án) BAR-ba, majd átsétálva a NEMEZTKÖZI PÉNZTÁRBA, kiderül, hogy erről SENKI SEM HALLOTT…. Természetesen a nemlétező kocsira jegyet sem lehet venni….
IVO ANDRIĆ-csal visszafele jövet Szabadkán jön a FANTOM 422-es kocsi - piros iránytáblával!
No comment…..
Ami a hálókocsi jegyet illeti Szabadkán bankkártyával sima pár perces vétel, és ITT NEM AKARNAK ÁTVERNI a jegy árával!
Nagytopikban már rákérdeztem de itt is feltenném a kérdést: Nem tudjátok, hogy mi történt az Isztriával? 273 perc késéssel lépett be délelőtt koperi kocsik nélkül.
Na azért remélem most jót röhög a markában az az embernek nem nevezhető selejt hulladék, aki ma ezt a felfordulást csinálta. Az ilyet addig rúgnám, amíg él...Nem irigylem emberek százait, akik repülőiket késték ma le...Mondjuk azt sem értem, hogy a fenébe lehet egy nyamvadt telefonhívás alapján egy ország közlekedését megbénítani. Kicsit se tűnik fel senkinek, hogy az esetek 100 %- (!!!) KAMU???!!!
No komment...
A hül.e legalább konkrétan megmondta volna, melyik vonatra rakott dinamitot...A börtönben roha.on élete végéig!
Az utazás megtörtént. 100%-ban igazatok volt, lehet a vonathoz nem kötött, kiránduló jeggyel ugyanazon az útvonalon belföldi járaton is utazni. Forrás: R.palota-Újpest jegypénztár, EC jegyvizsgáló.
A Keletiben a néni vakondnak nézett, talán a kantáros melósruhám volt az oka :) Ismételten köszönet!
Nemzetközi jegyváltásban profik segítségét szeretném kérni.
Előre is KÖSZÖNÖM!
Sajna a tegnapi hír alapján, ha augusztus 8-án nem tudunk eljutni Barba, akkor - nem a mi hibánkból - de nem kis pénzt bukunk.
Pillanatnyilag van egy Montenegro spezial jegyünk 2 főre, és oda vissza kétfős hálókocsijegyünk, ami sajna a mai állapotoknak megfelelően...
Ha - terveim szerint a jövő héten -Szabadkára eljutok, -Szabadka-Bar, vagy Novi Sad-Bar szakaszon, két főre - kétszemélyes hálófülkében- milyen áron tudnék jegyet venni?