Nekem is ennyi volt az első 100 km átlaga nullázás után, de nem azért, mert huligánkodtam (nyilván kicsit azt is), hanem mert egy helyben járattam, mutogattam, mindenki kipróbálta, akinek hagytam, volt akinek csak beindítottam.Nem reális az.
Szerintem fűrészfogas, azzal ki tudod zárni a futóművet, ha előre rakod a két hátsót, ha ugyanúgy hangos, akkor futómű, ha nem az, vagy más más hangok jönnek, akkor gumi.
kicsit nehezen tudom azt elkepzelni, mi az ami ilyen kart tesz benned. :)
nekem nem jut ki mostanaban, hogy ilyen vallalkozo kedvu fiatalokkal tudjak iszogatni. meg is latszik rajtam. kerdezik, hogy iszok -e rendesen. hat nem. magamban meg nyilvan nem allok neki iszogatni...
1 hete keresztapamban volt minden remenyem, nekiultunk inni, de 3 deci birs utan feladta mielott amortizalodni kezdett volna jobban. azert meg 1 deci fuszeres torkolyt megkostoltunk levezetesnek, mert azt egyikonk sem szereti annyira, de azert nem rossz az - nalam azert minosegi parlatok vannak csak. aztan ennyi volt az iszogatas.... pedig lehetett volna meg ennek folytatasa, igazabol en meg ugy ereztem, hogy csak bemelegites volt. persze ez a mennyiseg csak a frissen keszult bogracsos marhaporkolt elott, utan, kozben csuszott le. nagyon adta magat a parositas.
iden nem sokat fogok hozzatenni a birs parlathoz, gyonyoru szep kis termesek indultak meg, ilyen szep meg sosem volt. aztan 1 honapja a cseresznye meretu jeg szetverte a fat (is).
Mindkettőhöz volt szerencsém, hihetetlen dolgokat bírnak ki, egyszerűek, mint a faék. (Persze itt nem a legújabb ddis Jimnykre gondolok, azok drágák is.)
nekem volt olyan hogy a felkemenyedett, veget jaro nyarigumi garn. okoztott ilyen zugast. a gp- n meg gyari dunlop van, 2009 es dot szam. mar tavaly elkezdte a tavaszi csere utan, nem veszes, de egyre kemenyebb, oregebb a gumi.
Ez egy hasznos post, köszönet érte. Én most hasonlóval küzdök, de a másik autónkkal (micra). Amióta fent van a nyári, baromi hangos lett a futás, illetve, 50-70 között eléggé rázott az eleje. Centrírozást javítottak, de a hangos búgás megmaradt, akár kerékcsapágy is lehetne, de nem teljesen folyamatos, van benne egy-egy megszakítás, mintha nem a teljes fordulat alatt adna ugyanolyan hangot, és minimálisan még rázkódik is. Egyenesfutás rendben. Idén kerültek előre a hátsók, lehet, visszacsere lesz, ha nem oldódik meg a probléma, pedig próbáltam formálni a gumit (többszöri kaparásos indulással... :-D).
Csak így, hogy két hétig szabin voltam, aránylag kevesebb szarral a fejemben ugrottam neki, és a bit elvesztéséig nem is idegeltem fel magam semmin közben. ;-)
A niva amúgy jó terepre nagyon, csak hamar elfogy. Olcsó hozzá minden alkatrész de pont annyit is bír. Tehát ott az egy óra menet egy óra szerelés aranymetszés könnyen előjön. A japán technikánál ez inkább 5 óra menet 1 óra szerelés szerintem (motorokból indulok ki) és akkor is inkább csak karbantartás nem pedig hiba miatt.
Apám nem megy sokat a nivával és akkor is csak kimegy a terepre aztán meg haza, nincs Somogybabod menet.
Pont terepezni való, össze horpasztod egy párszor meg leütöd az alját aztán úgy is lakatolni kell. Én is gondolkodtam rajta, de a motor mellé már túlzás lenne. (Ha kell tesz rá neked a kereskedő friss vizsgát és akkor két évig várhat a karosszéria javítása). A belseje tényleg szép, pesti tulaja volt és ott is használták mert tredni a terepjáró városba. A kereskedő vette meg tőle és egy hónapja ezzel jár mert ezen van rendszám és forgalomban van. Ha baja lenne már kijött volna rajta. Ennyit tudok róla.
Ha érdekel hívd fel és hivatkozz a keresztnevemre meg a szakmámra és tuti mindent elmond róla a srác.