Joe 155!
Ez a névsor nekem is rémlik, de van aki ezek közül nem meg nem jelentkezett, amióta konkrét a dolog! (pl.: bubble)
Igen, biztosan kihagytál valakit! :))
Most beszéltem a ManU sráccal! Focizott a fiú, most fekvőgipszben van, de holnap megy vissza a doki bácsihoz és ha szépen javul, kicserélik járógipszre. Ha így történik, Ő is feltétlenül jön!
Larini !
Az idö szép lesz, mi meg akkor is nyomulunk, akárhányan is leszünk, nem ?Legfeljebb majd kétszer, háromszor megyünk az útvonalon, hogy többnek tunjünk.
Fiuk!
Csak a tisztánlátás kedvéért kreáljunk egy névsort.
Larini, Al-fan, Alfino, Alien, bubble, Joe 155, kru?, nekem ennyi ugrik be. Kihagytam valakit?
Hello Al-fan!
"Kru sajna nem tuti , hogy jön, de végig nem tud maradni, az biztos."
Sajnálattal hallom! A múlt héten még annyian mondogatták, hogy jönnek tegnap viszont már szinte senki nem jelzett vissza! Nem baj szerda 15 óráig még van egy kis idő!
Ciao Larini !
Ma összejött az elözés ? Remélem, mert már több kudarcot nem viselek el:))
Alakul a létszám ? Kru sajna nem tuti , hogy jön, de végig nem tud maradni, az biztos. Szólt Neked is ?
VMax: kissé változott a program, a HSZK-ban leszek (sz*r ez a labor, sose hagynak aludni). Ettől ötkor találkozhatunk az E előtt, Mohács után azon a negyven méteren már ne múljon. :)
Addig felhívom Bandit is, hogy készüljön.
V6!
>Én most tudok kettőröl ami 3-4 száz körül van és nincsenek szétájúlva.
>Tudok egy 2.0 GTV-t 83-as fullra felújítva az autó gyönyörű állaptban van kívül belül 500-ért
Ha nem titok, kuldenel bovebb infot? Foleg ez a 2.0-s 83-as izagatja a fantaziamat, de mindet megneznem, mielott barmibe beleugranek. Ja, es nem gond, ha nem bp-i. Elvegre megjartam Mohacsig, fel oraert egy GTV-vel.....
alfino, egyrol beszelunk.
Azert az tulzas, hogy o epitette, szep rosso-ra fujta le, meg lecsiszolt nehany rozsdafoltot. Meg leultette az elejtet, amit nekem a bp-i utviszonyok mellett elso dolgom lenne visszacsinalni.
A motor valoban szereianak nez ki, illetve kromozott aleegszuro, de ez annyira nem fog meg.
A 144 Le meg azt hiszem kisse tulzas, ahogy az a moci hangzott, gyanitom hogy nem jon ki belole ennyi. De a szine teccik :))
Meg fogom probalni lealkudni. Ez van...
Alfino
Nem kaptam meg a leveledet.
Egyébként szerintem nem ér 500-zat egy régi GTV.
Én most tudok kettőröl ami 3-4 száz körül van és nincsenek szétájúlva.
Tudok egy 2.0 GTV-t 83-as fullra felújítva az autó gyönyörű állaptban van kívül belül 500-ért.
Küldeném az adatokat és a véleményemet a V6-ról, de nem tudom hová!
Ha a motor tuningnál tartunk szerintem egyszerűbb megoldás a 2 ezres GTV-be egy 2.0 TS motor beletenni. 150 LE, egy elÁCét kell belletenni plusz motor kábelköteg csere. Sokkal egyszerűbb mint átalakítani V6-osra (benzintank,aksi,motortartóbak tartó,komplett kipufogó rendszer csere, el.AC,motorházfedél,hűtő,kardántengely).
Tényleg annyi. A GTV 2000 százhuszonkevés lóerő, a GTV2000L kereken 130. Nyilván ki a fene nem fogja azt mondani hogy az övé 2000L? Így fejből nem tudom, mi a különbség a két motor között (talán a sűritési arány).
144, na ne vicceljünk, hisz a legutóbbi időkig a T-Spark 16 szelepes kétliteres volt 150. Ha nincs tuningolva, akkor az max. 130 lóerő.
Ajánlom hogy böngészd át a GTV építési árlistámat, és a "melegebb" tételekre külön-külön kérdezz rá / nézesd meg annál az autónál.
Az "ő építette" nem feltétlenül jó, ha nem profi a gyerek akkor aggasztó lehet, pl. ma szedtem szét a saját GTV-m műszerfalát, és a drótok amiknek lengő műanyagcsatlakozókban kellett volna lenniük, ODA VOLTAK FORRASZTVA! Ezenkívül a forrasztás helyenként nem a legjobban sikerült, szóval két drótot sikerült rövidre zárni. Gondolom, az se gyári megoldás. :(
A 2000-es GTV-ben egytárcsás, a 2,5-ben kéttárcsás húzó kupplung van, felkészülve a további erősebb motorok erejének átvitelére, kárhogy a váltó alulméretezett ilyen szempontból. A 2,5 kocsinak 3 okból van máshol az akkumulátor benzintank páros: A motortérben nincs elég hely egy 66 vagy 77 Ah aksi elhelyezésére -> hátra került, nem maradt elég hely a tanknak. Tank nagyobb 54 helyett 75 liter, de sajnos a legtöbb 2,5-be csak 65-öt lehet belerakni, mert a befolyócső nagyon lent van. A 2,5-ben az előbbiek miatt a tank a hátsó híd fölé került, hogy súlyával további nyomatékot adjon a hátsó tengelynek - ezek az orosz mérnökök... - Úgyhogy egy 2-ről 2,5-re átalakítás nem olyan egyszerű. Az első 2000-nél én is gondolkoztam rajta, de olcsóbb meg egyszerűbb egy kivárni egy 2,5-öst. Még akkor is ha rossz állapotban van esetleg a motor, mert egy 75-ből való motort kb. 150-200-ból be lehet rakni, ha te csak a pénzt adod hozzá.
Az Alfetta GT vs. GTV-ben teljesen igaza van a haverodnak. A GT-ket csak olasz piacra gyártották.
Én beszéltem a sráccal (aki 500E-ért adja a 2.0 GTV-t). Nem enged az árból, a kocsi jobb ajtaja van meghúzva. Azt mondja a kocsi 3 éve van nála, ő épitette és ezalatt az idő alatt törve nem volt. Szerinte a kocsi teljesen alap beáálitásokkal bír nincs rajta tuning.
Kérdés: Ő 144 LE-vel hirdeti, ugyanabbam az újsában egy ugyanolyan 2.0 l-es 130 LE-vel jelent meg. Melyik az igaz?
Alien, a szelepeket leszálltítottam, de kipróbálni még nem tudtuk, csak hathengeres fejbe. (Abba jó volt, csak mit érünk vele.) További eljárás folyamatban.
Többiek, főleg larini: Alien mester a szelepek árát némi, a találkozón általam fizetendő kör italokban fogalmazta meg, úgyhogy aligha van más választásom mint részvételemet jelezni. :)
Egy a hézag, hogy az autómat "talán péntekre" ígérik, de majd nagyon rájuk mászok. Méltó felavatása lenne az új kétliteres motoromnak egy kis Alfa-karavánozás.
Amúgy meg hihetetlenül felidegesített ez a mai közlekedés. Le kéne lőni, aki nem megy át a kereszteződésen!!! Ráadásul kezdenek megjelenni a kereszteződésben az ablakmosó hiénák Oszt ilyenkor sehol egy rendőr... Alfino, intézkedj légy szíves! :)
(Egyszer láttam, mikor félóra szenvedés után megjelent egy rendőr Suzuki és fél perc múlva senki nem állt abban a kerszteződésben. Kicsit csökkent az egyenruha iránti ellenszenvem. De miért nem tudják ezt kicsit gyakrabban csinálni?)
Al-fan: láttalak ám a találkozón, csak már épp mentél el. Cool matricát láttam a kocsi oldalán! :)
És most egy kis GTV-zés:
VMax: Bandinak meséltem az 500-as GTV-det, ő erre annyit mondott, hogy az végül is nem sok (már ha valakinek van annyija rá), tekintve hogy az ilyen autóban azt kell megfizetni, hogy van. Hiába ér mondjuk 200-at, ha nincs. Két napja volt nála egy '78-as 1,6-os Alfetta GT, azért 700 fölött kértek és nem volt 100% állapotban.
Meg is kérdeztem, mi ez a mizéria az Alfetta GT és GTV körül, melyik melyik, szerinte a rejtély megoldása egyszerű: 1,6-os és 1,8-as motorral Alfetta GT, 2,0-ással Alfetta GTV, 2,5-ös és 3,0-as a GTV6.
Hát 1,6-os motorral azért eléggé alulmotorizált lehet az a kasztni.
A 2,5-ös motor valószínűleg passzol a GTV-be, mert Bandi felajánlotta hogy kicseréli. Igaz (GTV-s javts, ha tévedek), más gépháztető kell, meg a GTV6-ban gyárilag más a benzintank és az akkumulátor elhelyezése, az előbbi SZVSZ nem játszik, az utóbbi meg csak megoldható.
Arra készülj fel, hogy Bandi autója eléggé egy országúti harcos (bár ez látszik a képeken): eleje ültetve, spoiler... 600-ban benne van a papírmunka és egy pót kerékív, de nincsenek a felnik.
Majd hívlak estefelé, a levelesládát erről a gépről nem tudom megnézni.
Alfino !
Ha jól tudom, Joe hozza az asszonyt, talán más is megemlítette, ha minden jól megy BubbleBarbi is jön, tehát lesz nöi szakasz, szerintem hozzad csak nyugodtan. Ott voltál szombaton ?