Pont terepezni való, össze horpasztod egy párszor meg leütöd az alját aztán úgy is lakatolni kell. Én is gondolkodtam rajta, de a motor mellé már túlzás lenne. (Ha kell tesz rá neked a kereskedő friss vizsgát és akkor két évig várhat a karosszéria javítása). A belseje tényleg szép, pesti tulaja volt és ott is használták mert tredni a terepjáró városba. A kereskedő vette meg tőle és egy hónapja ezzel jár mert ezen van rendszám és forgalomban van. Ha baja lenne már kijött volna rajta. Ennyit tudok róla.
Ha érdekel hívd fel és hivatkozz a keresztnevemre meg a szakmámra és tuti mindent elmond róla a srác.
ha mar itt tartunk, megkerdeznem a hozzaerto cartarsakat, hogy ilyen erdos, tisztas, foldutas, kis falmaszos csapatashoz olcso kategoriabol mit erdemes nezni? lada niva 4x4, pajero? szoval ilyen offroad jellegu auto kene nekem, olcson, termeszetesen.
most egy 4x4 -es 1.9 multijet sx4 -et hasznalok erre, de eleg szurrealis, hogy eppen probalok nem legurulni a kocsi oldalan egy rezsu megmaszasa kozben es megy a klima, bar legalabb nem izzadok meg a feladat kozben. :) egyebkent magunk kozt szolva nagyon pazar maszasi kepessegei vannak ennek a 4x4 sx4 -nek a teljesen gyari kiepitesben is, asszem talan a panda technikaja van benne. olyan helyekre megyek vele, ahol pl. a bravo az elso meteren otthagyna a futomuvet, kompletten. meg a lokharitojat. az szakadna le eloszor. szerintem sok 4x4 sx4 tulaj nem tudja mire kepes ez az auto, mert eloszor en is azt hittem, hogy gameover lesz az autonak. majd egyszer nyilvan gameover lesz. :)
Muszáj volt. Bátorra ittam magam - gondoltam belekötök valamibe. Haza is új jöttem, hogy vigyázzba álltak még a fűszálak is, a madarak pedig megálltak egy pillanatra...;-)
Ennek az autónak is van lelke. Ha nem nyit a távirányító, menj a kocsid mögé és nyomd meg a csomagtérnyitó Fiat emblémát, majd láss csodát, 10-ből 9-szer nyit a távirányító.
Ha nem akar bezárni, akkor tárd ki újra a vezetőoldali ajtót, majd csukd be és ugyanilyen arányban működik itt is.
Nekem 1-2 éves koráig időnként visszatérő probléma volt, általában azonos helyszíneken. Mostanában évente egy-két alkalommal jelentkezik, de a fenti "vudu" mindig megoldja.
És még nem volt elemcsere a távirányítóban, pedig lassan 7 éves lesz. (Az elem biztosan legalábbis.)
Igen. Hol működött, hol nem. Volt amikor zárni nem akart, volt amikor nyitni nem akart. Aztán párszor reklamáltunk, és garanciában frissítettek rajta valamit, és utána megszűntek ezek problémák.
Nekünk a régi első Bravo-nál is csináltak valami frissítést rajta, és utána már jó lett. A második Bravo-nál már nem volt gond alapból se (újabb kulcsos).
Tudja valaki, hogy a központizár hektikus működése mire vezethető vissza? Ma már elemet akartam cseréltetni a távirányítóban mert nem nyitota az autót és azt hidtem,hogy lemerült de a következő bezárásnál ismét simán működött. Elég bosszantó.
Ja és Vinjonak még meg sem köszöntem a vezérlésszettet, minden frankó lett, úgyhogy köszönöm!!