Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3419

Az én verzióm szerint az ICE 96-os, és németeknél két évet ált, mielőtt behozták volna. Aztán itthon megintcsak állt egy ideig, de ezt az előbb már leírtam.

A 2000-es behozatal, ami biztos, inkább ezt támasztja alá szerintem.

De hogy mi az igazság, azt nemtudom :)))

 

 

Előzmény: Alkaa (3417)
MBman Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3418
A zalatárnokiakkal az ELE-384-re, és a FEY-999-re gondolsz. Az rendben, hogy az ELE jár munkanapokon sárvárra, de a FEY mit keres kaposváron? Na meg honnan megy kaposvárra? Mert zegről a menetrendi kereső szerint nem...
Előzmény: Carpy (3416)
Alkaa Creative Commons License 2008.01.16 0 1 3417
Ez érdekes. Egyébként több Setra is alig használtan került a céghez. Az IAB-863 is az ulmiak bemutatóbusza volt - a német kollegák szerint több Setrának is UL-M **** volt az első rendszáma. De ami járt már kint pár évet, még az se túl öregen jött.
Előzmény: MBman (3411)
Carpy Creative Commons License 2008.01.16 0 1 3416
Az említett buszok már lassan középiskolás korúak. Nem valók mindennapos távolsági forgalomra. Ettől függetlenül a tárnokiak minden munkanap jó messze elkalandoznak (Kapos- illetve és Sárvár).
Előzmény: MBman (3413)
MBman Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3415

Hiába mondod, nem harap annyira. Persze ez söjtör és zeg között nem is derül ki. És nem a váltásokról és a rángatásról van szó. A kapornaki emelkedő például rendesen megviseli az FSJ-t, ellentétben az ICE-vel. Persze a kasztni is nehezebb.

 

Az IAB-863 sem erősebb a MAN-nál. Az IAB még az érdin sem bírja tartani a tempót, tempomattal. Annakidején a 415 HD-kat 360, külön kérésre 420-430 LE körüli motorokkal szerelték, kétlem, hogy egy bemutatóbuszban az erősebb lenne. A menetulajdonságai pedig egyértelműen bizonyítják, hogy a gyengébb van benne.

A MAN meg 400 fölött van.

Előzmény: setra147 (3414)
setra147 Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3414
Lehet h igazad mert vszínű összekevertem egy másikkal(nem zalással). De a 435-tel is Ő a legerősebb, és "harap" az is rendesen. Az érzet csak egy dolog, mert pl az FKN sokszor jobban rángat váltásnál mint az FSJ, pedig automata. Vagy Pl.: az IAB-863 is erősebb mint a MAN de a sofőr szerint érzetre a MAN ráver... Ha az érzeten múlna akkor az első szériás Alfa Regiok vinnék a pálmát. Amikor bekapcsol a turbó még harmadikban is olyat ránt a buszon h hihetetlen...
De mindegy is nem Forma-1, csak kíváncsi voltam...:)
Előzmény: MBman (3410)
MBman Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3413
Világos, de a rendszeres az nálam azt jelenti, minden nap. Tudom, hogy a péntekenkéti diákjáratokra ezek vanna beosztva.
Előzmény: Carpy (3412)
Carpy Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3412
"Egerszegen már évek óta egy 395-ös sem jár rendszeresen távolságiba, a GAC-242, GAC-250 és FLJ-122 kivételvel az összes külső telephelyes, és helyközizik."

Távolságiznak azok is. A milejszegi meg a kispáli jár péntekenként Győrbe, a két zalatárnoki Sárvárra meg Kaposvárra jár, az egyik pénteken Pécsre. Úgy van megcsinálva, hogy a pálfiszegi is mehet pénteken Pécsre, ha szükséges. A kehidai azért nem tud távolságizni, mert telephelyéből adódóan hajnalban kezd és éjjel ér haza, és az ilyen nem mehet 50 km feletti járaton.
Előzmény: MBman (3380)
MBman Creative Commons License 2008.01.16 0 1 3411
De akkor alig több, mint 1 évesen hozták be az ICE-t? Mert 2000 végén lett behozva, fél évet állt fehéren a telepen, mert el akarták adni. Nem vette meg senki, lefújták sárga-feketére, és 2001-ben beállították pestre járni.
Előzmény: Alkaa (3409)
MBman Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3410

"Az FSJ-358 462 Le-s, van vki aki ennél erősebb??"

Ezt kitől hallottad? 435 volt rá kiírva, amikor ki volt állítva 2005-ben az őszi vásáron.

De én kicsit ezt is sokallom, messze nem harap úgy, mint például az FKN, vagy az ICE.

Előzmény: setra147 (3408)
Alkaa Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3409
1999 az ICE-568 gyártási éve. Szintén erre az évre saccolom a ZVR-102 beszerzését is, de pontosabbat nem tudok. Az biztos, hogy '97 után történt, mert 100, 101 exeit ismerjük, és azokkal még biztosan futkároztak egy ideig.
Előzmény: MBman (3407)
setra147 Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3408
BRN-267-ről leszedték a digitális viszonylatjelzőket, sztem nem sok van neki hátra... Ma még ment de táblával és a JJT-602-t helyettesítette...

Más: Melyik a legerősebb ZV-s busz?? Az FSJ-358 462 Le-s, van vki aki ennél erősebb??
MBman Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3407

"Attól függ, mikor jött, mert '95-ös, mint a GXG." és mint az IAB-864.

Én úgy hallottam, újan jött, azt hittem, te többet tudsz :)

 

ICE nálad melyik évjárat?

 

Előzmény: Alkaa (3406)
Alkaa Creative Commons License 2008.01.16 0 1 3406
Attól függ, mikor jött, mert '95-ös, mint a GXG.
Előzmény: MBman (3405)
MBman Creative Commons License 2008.01.16 0 0 3405
A ZVR-102 is újan jött annakidején, nem?
Előzmény: M62,171 (3403)
M62,171 Creative Commons License 2008.01.15 0 0 3404

OFF

Tudtommal Nagyvázsonyban alszik az a MAN.

Egyébként a Bakonynak is van vasárnaponként helyközi járata Zalában (Keszthely - Nagykapronak - Zeg; Zeg - Pacsa - Keszthely). Ha jól rémlik, akkor a JMG-117 csinálja.

Előzmény: Alkaa (3398)
M62,171 Creative Commons License 2008.01.15 0 0 3403
Szerintem meg 0 km-rel.
Előzmény: Alkaa (3396)
MBman Creative Commons License 2008.01.15 0 0 3402

Igen a JRX-298 is olyan, a hasonlóságot a bal oldali hűtőrácsra (olajhűtő vagy mi van ott), meg a fölötte lévő kinyitható valamire, a klímára (régebbi setrákon leghátul van) értettem. Viszont utazni még nem utaztam vele, így nemtudom, régi vagy új műszerfala és kormánya van-e.

Véleményem szerint (amit a német használtautó kereső alapján mondok) az utolsó szériás (2001 közepe utáni) setrákra jellemzőek a felsorolt ismertetőjegyek, ezért gondoltam, hogy az IOX is közülük való.

 

KKAról semmi konkrétat nem tudok, de az biztos, hogy legutolsó szériás, 2001 vagy későbbi.

 

Előzmény: Alkaa (3399)
Alkaa Creative Commons License 2008.01.15 0 0 3401
Tényleg, rémlik valami... És én már axittem, a Somlós Veszprém - Fűzfőgyártelep menet überelhetetlen. :-) Na, ne offoljunk, igaz.
Előzmény: Törölt nick (3400)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.15 0 0 3400
A JOU nagyvázsonyi ha jól tudom. Egyébként a Bakonynak van még egy ilyesmi járata, az Tapolca-Várvölgy. Régebben GAC-803 most KXY-291. Bár lehet, hogy megkapja a Somló.
Előzmény: Alkaa (3398)
Alkaa Creative Commons License 2008.01.15 0 1 3399
Az IOX 2000-es, és 2003-ban került a céghez. A KNM-526-tal hasonlóságot inkább a JRX-298 mutat, ugyanis ezeknek a VIN-végződései között csak 6 a különbség (valószínűleg ugyanattól a keletnémet cégtől is származnak, amelyiktől sok Zalás Setra egyébként is). A JRX volt az egyik, aminek a VIN-je hiányzott nálam, a KKA-699 pedig a másik, az is meglett - az hányas évjárat nálad? Mivel Zalás viszonylatban is elég speckó kocsi, ezért nem tudtam rájönni másokhoz viszonyítva.
Előzmény: MBman (3397)
Alkaa Creative Commons License 2008.01.15 0 0 3398
KI Tapolcán nem láttam sok érdekeset, csak egy órát voltam ott amúgy is. BE Azt viszont nem értem, hogy csinálhat Somlós busz Keszthely - Vállus járatot - JOU-679-re gondolok. Tudom, hogy a keszthelyi járás 30 évig Veszprém megyéhez tartozott, meg hogy Veszprém megyében a mai napig is vannak össze-vissza fordái a 3 társaságnak egymás területén, de hogy Zala megyében is maradt volna Somlós helyközi menet, aminek egyébként Zalásnak kellene lennie, az meglep. Különben is furcsa forda, amin a JOU-679 dolgozik, hajnalban már Veszprémben van, délután pedig Keszthelyen dekkol... hol aludhat? Bocs, ha off, de szerintem inkább fél-off.
Előzmény: Törölt nick (3390)
MBman Creative Commons License 2008.01.15 0 0 3397

Mellesleg nem is jó hozzászólást linkeltem be, nem ebben írja setra, hogy újan jöttek. Hanem egy másikban, amit most nincs kedvem megkeresni :)

 

Az IOX 99-es gyártmány lenne? Szerintem annál újabb (Rendszám alapján 2002 körül jöhetett) Külsőre a KNM-esre hasonlít, ami meg 2003-as gyártmány... 

Előzmény: Alkaa (3396)
Alkaa Creative Commons License 2008.01.15 0 0 3396
Szerintem a két HSR is alig használtan érkezett.
Előzmény: MBman (3394)
Alkaa Creative Commons License 2008.01.15 0 1 3395
Az IAB-863 nem, de az IOX-605 igen - igaz, hogy 3 évesen vették, de a német kollégák szerint náluk soha nem volt forgalomba helyezve.
Előzmény: MBman (3391)
MBman Creative Commons License 2008.01.15 0 0 3394
Előzmény: setra147 (3393)
setra147 Creative Commons License 2008.01.15 0 0 3393
A HSR Setrak vadiújan kerültek ide?? Mikor jöttek pontosan,mert nem vok képbe??
Előzmény: MBman (3391)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.15 0 0 3392
Köszi szépen! (egyébként nem dícsértem, csak megállapítottam)
Előzmény: MBman (3391)
MBman Creative Commons License 2008.01.15 0 0 3391

"Nálunk ez már megtörtént. Balatonnál és Bakonynál egyaránt."

Ahol adják ki a járatokat alvállakozásba, ott ez nem annyira dícsérendő dolog, ha 395-ös tartalékos lesz.... Bakonynál nemtudom, mi a helyzet, de ott közel sincs annyi jármű, mint nálunk. (Balatonnál sem)

 

"Meg tudja nekem mondani vki, hogy az FKN-692 S315 mi volt lánykorában?"

JMD-610 volt.

 

"Melyik Setrák kerültek újonnan (azaz 0 km-esen v közel 0 kmesen) a Zalához?"

A HSR-438, HSR-439 meg talán az IAB-863.

Előzmény: Törölt nick (3390)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.15 0 0 3390

Sziasztok!

MBman:

"Most már lassan ott tartunk, hogy az első 395ösök mennek ki tartalékba :)))"

Nálunk ez már megtörtént. Balatonnál és Bakonynál egyaránt.

Mindenkinek:

1. kérdésem: Meg tudja nekem mondani vki, hogy az FKN-692 S315 mi volt lánykorában?

2. kérdésem: Melyik Setrák kerültek újonnan (azaz 0 km-esen v közel 0 kmesen) a Zalához?

Alkaa: úgy látom FEY-997 már nem jár felénk. OFF: ha Tapolcán láttál vmi érdekeset légyszi írj egy mail! ON

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!