nekem volt olyan hogy a felkemenyedett, veget jaro nyarigumi garn. okoztott ilyen zugast. a gp- n meg gyari dunlop van, 2009 es dot szam. mar tavaly elkezdte a tavaszi csere utan, nem veszes, de egyre kemenyebb, oregebb a gumi.
Ez egy hasznos post, köszönet érte. Én most hasonlóval küzdök, de a másik autónkkal (micra). Amióta fent van a nyári, baromi hangos lett a futás, illetve, 50-70 között eléggé rázott az eleje. Centrírozást javítottak, de a hangos búgás megmaradt, akár kerékcsapágy is lehetne, de nem teljesen folyamatos, van benne egy-egy megszakítás, mintha nem a teljes fordulat alatt adna ugyanolyan hangot, és minimálisan még rázkódik is. Egyenesfutás rendben. Idén kerültek előre a hátsók, lehet, visszacsere lesz, ha nem oldódik meg a probléma, pedig próbáltam formálni a gumit (többszöri kaparásos indulással... :-D).
Csak így, hogy két hétig szabin voltam, aránylag kevesebb szarral a fejemben ugrottam neki, és a bit elvesztéséig nem is idegeltem fel magam semmin közben. ;-)
A niva amúgy jó terepre nagyon, csak hamar elfogy. Olcsó hozzá minden alkatrész de pont annyit is bír. Tehát ott az egy óra menet egy óra szerelés aranymetszés könnyen előjön. A japán technikánál ez inkább 5 óra menet 1 óra szerelés szerintem (motorokból indulok ki) és akkor is inkább csak karbantartás nem pedig hiba miatt.
Apám nem megy sokat a nivával és akkor is csak kimegy a terepre aztán meg haza, nincs Somogybabod menet.
Pont terepezni való, össze horpasztod egy párszor meg leütöd az alját aztán úgy is lakatolni kell. Én is gondolkodtam rajta, de a motor mellé már túlzás lenne. (Ha kell tesz rá neked a kereskedő friss vizsgát és akkor két évig várhat a karosszéria javítása). A belseje tényleg szép, pesti tulaja volt és ott is használták mert tredni a terepjáró városba. A kereskedő vette meg tőle és egy hónapja ezzel jár mert ezen van rendszám és forgalomban van. Ha baja lenne már kijött volna rajta. Ennyit tudok róla.
Ha érdekel hívd fel és hivatkozz a keresztnevemre meg a szakmámra és tuti mindent elmond róla a srác.
ha mar itt tartunk, megkerdeznem a hozzaerto cartarsakat, hogy ilyen erdos, tisztas, foldutas, kis falmaszos csapatashoz olcso kategoriabol mit erdemes nezni? lada niva 4x4, pajero? szoval ilyen offroad jellegu auto kene nekem, olcson, termeszetesen.
most egy 4x4 -es 1.9 multijet sx4 -et hasznalok erre, de eleg szurrealis, hogy eppen probalok nem legurulni a kocsi oldalan egy rezsu megmaszasa kozben es megy a klima, bar legalabb nem izzadok meg a feladat kozben. :) egyebkent magunk kozt szolva nagyon pazar maszasi kepessegei vannak ennek a 4x4 sx4 -nek a teljesen gyari kiepitesben is, asszem talan a panda technikaja van benne. olyan helyekre megyek vele, ahol pl. a bravo az elso meteren otthagyna a futomuvet, kompletten. meg a lokharitojat. az szakadna le eloszor. szerintem sok 4x4 sx4 tulaj nem tudja mire kepes ez az auto, mert eloszor en is azt hittem, hogy gameover lesz az autonak. majd egyszer nyilvan gameover lesz. :)
Muszáj volt. Bátorra ittam magam - gondoltam belekötök valamibe. Haza is új jöttem, hogy vigyázzba álltak még a fűszálak is, a madarak pedig megálltak egy pillanatra...;-)