Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

terrano1 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 35648

Tisztelettel érdeklődnék,hogy van-e itt valaki aki bőröztette vagy valamilyen más eljárással újítatta fel a műszerfalat?

A P38-nak ugyanis, pöndörödik a műanyag kárpit innen-onnan.

Lghtwght Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35647

Kellene nékem egy bármilyen rissz-rossz disco, defi, vagy leginkább széria kormány...

És továbbra is keresek LT77-es váltót, vagy darabjait. Reménytelenül jeigére...

PalmBela Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35646

Talált süllyedt! :) A zasszony kívánja, hogy a mi kocsink legyen a MI kocsink! :) Csak sajnos a minap elgázoltam egy Passatot és kissé kusza lett az eleje. Jövőhéten mék lakatoshoz, de a lököst kár egyengetni! Akkor meg legyen már olyan, hogy legközelébb ne kelljen ilyennel vacakolni, ha újabb mazsola kerül elém!

Előzmény: Törölt nick (35645)
PalmBela Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35644

Nyema problema! Szept 28-ra köll szép legyen a kocsi! Csak gondoltam rájakérdezősködöm!

Előzmény: soonó (35642)
soonó Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35642

Fa...kivan.

 

mindig csak ígérgetek,....neked is.

 

jól elfelejtettem. Na ,minnyá mék hozzá, oszt jól a lábára ejtem a mintát, hogy már csinássza is összefele.

Előzmény: PalmBela (35637)
élijen Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35641
ja, a számom 309902903, ha lehet hivj, mert nem tudok netezni: betojt a gépem. Köszi
Előzmény: élijen (35640)
élijen Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35640
Ne haragudj, de ezért nem lépek be, majd megnézem valahogy.

Zoli, nekem van egy lökös, a gumicuccok nélkül. A Johnnyitól van ingyé, ugyanennyiért a tiéd :)
Előzmény: D1 96 (35626)
pinguru Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35639

Láttam, köszönöm, próbálom értelmezni. Nekem ugyebár papiron is kilenc személyes a kocsi, ami azt illeti, hogy hátul ha csurig pakolom emberekkel, akkor kb 300 kg. pluszterhelés jelentkezik az üreshez képest, vagyis nem kell az 1T terhelésre méretezni. Elöl a csörlő van, ami durván 50-57 kg között van, eleve kint van az elején, jó nagy erőkart generálva, így oda kell az erősebb rugó.

 

A Disconal most elöl erős, hátul lágy rugók vannak, a magasság tökéletes, a menetkonfort szinte tökéletes (azért nem teljesen, mert merevtengely, a totalcarosok biztos ehurognák a stabilitását). AMit tervezek, az egy bukó ketrec, persze nem terepralis felhasználásra, mert ahhoz igen sok jóminőségű ötvözet kell.

 

 

A lényeg az, hogy legalább 2" emelés legyen, de ne pogácsával, hanem a rugó legyen hosszabb, nem valószínű, hogy a Disconal elért kényelmi szintet egyhamar reprodukálni tudom a békámban, de próbálkozni lehet, ugye?

 

A Terrafirmánál van olyan katgória, hogy médium, megnézem az adatait. Veled mindig jó üzletet kötni, így te lennél a preferált beszállítom ebben a témában :)

Előzmény: soonó (35634)
pinguru Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35638

TDOXI

 

A 8-as menethez 1,25-ös helicoil-t használok, anno mikor vettem a készletet bevittem egy halom landy csavart a boltba, ott helyben kitalálták, hogy ahhoz melyik kell. A beszámolomban egy kép a készletről, ha nem hiszel nekem, akkor te magad is ellenőrizheted :))

Előzmény: pinguru (35590)
PalmBela Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35637

Ahoj Mindenki!

 

Néhány hete volt itt szó, maszek csörlős légkondis ultrabrutál első lökhárítóról defire! Kérdezném az illetékest, hogy sikerült-e megvesztegetni a lakatost?

 

 

soonó Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35636

Nem.

 

Csak, ha vinni akarja az egész labort terepre, de akkor is kemény.

 

Nekem gyárilag a platós alatt hátul duplarugó van, ami értelemszerűen kemény. Ha felhánynék rá rendszeresen 1 köbméter sódert, akkor jó, amúgy felesleges.

 

A rugó, inkább legyen hosszabb, de puhább, ne rázza már szét a pi.......!

 

A Békásnak persze most kell ötlet, úgyhogy majd kitalálja, én legközelebb tavasszal tudok a Bukfenc tömegéről referálni, igazából az utifuti 760 kg-ja alapján 3-400 kg közé lőném be a doboz tömegét, berendezve 500. A platót ketten dobtuk le róla, saccra 150 kg lehetett.

 

Az építésével már az idén nem töröm magamat, mert a jó állapota miatt megtartom örökre, így elsőbb mén alvázvédőshöz, még kopasz az egész vas. Őszig csak a padlólemezt csinálom meg, és összepasszintom a doboz elejét a fülke maradékával. utána tavaszig mérések-rajzolások-fenékvakargatás, aztán nagylevegő és FLEX. :-)

Előzmény: schmidtb (35635)
schmidtb Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35635
Előzmény: soonó (35634)
soonó Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35634

Bubókám!

 

Leírtam a rugókat.

Előzmény: pinguru (35633)
pinguru Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35633

AZ a terület árvíz idején feltelik, igen nehezen szárad ki, itt jönnek képbe a bogger mintás épített szekerek, azok csak ugy falják ezt a területet. Szeptemberig fog száradni.

Előzmény: D1 96 (35632)
D1 96 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35632

Azt hittem szárazság van...

Előzmény: D1 96 (35630)
pinguru Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35631

MIn csodálkoztál el? szupermarket épült oda, vagy mi a szösz?

Előzmény: D1 96 (35627)
D1 96 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 35630

Lehet most sikerül a képek csatolása?

Előzmény: D1 96 (35628)
EZoli. Creative Commons License 2013.08.04 0 0 35629

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy van-e valakinek elfekvőben egyes Discoveryhez első lökhárítója kompletten (ami nem vágott), vagy ha vágni akar írjon, mivel nekem ami van, annak az alja még  gyári csak a "dögtolónak" ki van vágva függőlegesen két csíkban, esetleg a dögtolóval együtt is eladnám/cserélném egy komplettre ami jó állapotú.

Illetve keresek még kiegyenlítőtartály sapkát, műszerfalat (elég esélytelennek látom :) ) első ülést ami nincs kiülve, és végül ilyen felnihez való középső kupakot : 

 

Ha van bárkinek bármi írjon, szerintem meg tudunk egyezni.

D1 96 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 35628

Most már képek is vannak :)

Előzmény: D1 96 (35627)
D1 96 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 35627

Ha már Szegeden jártam, akkor meglátogattam a korábbi szeptemberi LRBT-k kedvelt helyét Algyőn.

Elcsodálkoztam. :)

 

Persze, az idei találkozónak ez lehet nem lesz helyszíne!

D1 96 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 35626

Élijen!

 

FB regisztráció nálkül hogy akarsz FB tartalmat nézni?

Be kell léned a FB birodalomba, hogy láthasd!

Előzmény: élijen (35625)
élijen Creative Commons License 2013.08.04 0 0 35625

Azért ha a lakókocsiban egy-két fiók nincs zárva, Hamupipőkének lenne mit válogatni :)  Jófélék a gumák a szekéren. 

 

Balázs, valamiért nem elérhető a linked, vagy csak fb regisztráltak láthatják?

Előzmény: soonó (35624)
soonó Creative Commons License 2013.08.04 0 0 35624
Előzmény: soonó (35623)
soonó Creative Commons License 2013.08.04 0 0 35623

Na figyi, te Békakirály! :-)

 

Még jövök egy méréssel, de lehet, hogy nem is, tehát most egyben törlesztek.

 

Szóval, most kerültek be a rugók, és nem tetszik teljesen. Alapvetően a gyárival vízszintes volt 90-es. Most is vízszintes, csak az egész 40mm-t fentebb ment. Még egy próbát kéne csinálni, ha felmén a nagylökös a csőrlővel, akkor mit szól hozzá. Nekem az a forma tetszik, ha szemre a fara kicsit fentebb van.

 

Szóval most a DA 4202 van elől, erre ír 40mm-t és plusz 50 kg, és 16 mm átmérőt.

Hátul:            DA 4204                      50 mm             100 kg     18 mm

 

Nekem viszont a DA 4201 tetszene elől  25 mm              25 kg     16 mm-vel

 

Neked ez kéne DA 4202

Hátra DA4205                                 50 mm              200 kg     19 mm+ 20mm pogi

 

Viszont a DA2405-öt a 90-hez írja, de ez illik a Békához.

Amit ajánl az a DA 4206, ez viszont csak 17mm-s átmérős a 19 helyett, tehát hintázni fog.

 

Tegyél egy próbát! : Disco99 nem volt jó véleménnyel ezekről a rugókról, mert kemények, bár ő légrugóról vátltott, azután minden kemény. Nekem viszont a gyári rugók után megváltás, kényelemben, szépen megy. Rázóson gyorsabban tudnék menni komfortosabban, ennek viszont a plusz 40-50mm a gátja.

Dumálj vele meg egy próbát, ha még megvan neki ez a rugója!

Előzmény: pinguru (35620)
D1 96 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 35622
Előzmény: D1 96 (35621)
D1 96 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 35621

Köszönjük a túrát!

Néhány kép itt található: 

Előzmény: Johnny_Disco (35616)
pinguru Creative Commons License 2013.08.04 0 0 35620
Te allat, te !!!!
Előzmény: soonó (35619)
soonó Creative Commons License 2013.08.04 0 0 35619

Vagy felfelé kell fordítani, be a fülkébe, akkor tuti nem fog aggatni. :-)

Előzmény: pinguru (35617)
TdiOxi Creative Commons License 2013.08.04 0 0 35618

Hát vag nagyott kapott, vagy el volt már rohadva rendesen:) Akkor van megint életcél:) amit Pingu írt az is jó megoldás.

Előzmény: Johnny_Disco (35616)
pinguru Creative Commons License 2013.08.04 0 0 35617
Kanyaritsd ki oldalt a csovet, tobbet nem fog beakadni.
Előzmény: Johnny_Disco (35616)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!