1. Benzines, 4 ütemű fűnyíró. Mitől van az, hogy ingadozik az alapjárata? Ez hiba?
2. Az ótóm. Ha alapjáraton nyomogatom sűrűn a féket, néha csak a számítógép közbelépése akadályozza meg a motor leállását, néha meg megemelkedik az alapjárat. Anyám ugyanilyen motorú autóján csak ez utóbbit sikerült elérnem, alapjárati alá soha nem ment a fordulat, bármit is csináltam a fékkel. Az enyém beteg, vagy csak más?
Gyújtási idôpont pisztoly.
fordulatszámlálással és zárásszög méréssel
Ideális kezelést biztosít, kinyitható pisztolymarkolattal a jármű üzemzavarának gyors és biztos megállapításánál. Alkalmazható minden 4-6 és 8 hengeres Otto motornál 12 V feszültségnél (a testhez).
Műszaki adatok: indukciós vezérlés a gyújtókábelen keresztül, szuper-világos, könyen cserélhetô xenon villanócsô. Mérési tartomány: fordulatszám: 2400 ford/perc, zárási szög: 20°-60^, 30°-90°. Részletes használati útmutatóval szállítjuk.
Én a Conradbol vettem, 14 körül volt emlékeim szerint. Szivesen kölcsönadom ha gondolod, elf kartács. Ha másra nem: tesztelni... :)
Fix gyújtású, viszont fordulatszám és zárásszögmérő az van rajta.
480Turbo:
Köszi a Conradot én is néztem, de a papíros katalógusukban sincs benne. Amúgy is elég drágák.
A Homasitából hát.... műszert inkább ne.
A Teszjkógazdaságos szerszámokat meg autós részen nagyjából ekvivalnes a választékuk a homasitájével.
A Nefelets-t nem ismerem.
Regebben volt a Conrad-nal , 12-13e korul volt , de ugy lattam iden kivettek a programbol ...
Autos felszereleseketek forgalmazo helyen biztos van valami gagyi ( Homasita , Nefelejts , Tesco , etc .. ) .
Kicsit off:
Nem zudja valamelyiketek, hol/mennyiért lehet hozzájutni használható gyujtásbeállító stroboszkóp pisztolyhoz?
Ártól/teljesítménytől függően használt is szóba jöhet.
Az igazi egy olyan lenne, amin állítható hogy hány fokra "lőjön"(advance timing light), illetve van fordulatszám vagy zárászögmérője(az utóbbi nem muszáj).
De nem vagyok telhetetlen, ha egy ilyen nagyon drága, egy mezei is jó lesz.
Trebitsch:
Köszi az segítséget. Beletettem a MAP szenzort, (megemlítés szintjén a leírásba), bár az alapjárati szabályzásban (a szabályzás automatikai értelmében) nincs szerepe.
A beteg: Ford Scorpio 2.0i. Pár napja csinálja, hogy amikor már meleg a motor, alapjáraton olyan, mintha egy henger nem működne. (Hidegen semmi gond.) De működik valamennyi, mert egyesével lehúzgáltam a gyertyakábeleket és akkor sokkal rosszabb a helyzet. Magasabb >1500 fordulatszám felett nem lehet érezni semmi rendellenességet. A gyújtás beállítással lenne gond? Újak a gyertyák és a kábelek, ki lett pucolva az elosztófedél is a rotorral együtt, de a helyzet változatlan.
A másik a hűtőfolyadék. Kb. fél-egy litert kell utántöltenem naponta, de fogalmam sincs, hogy hova tűnik el. Benne van egy flakon hűtőtömítő adalék is, de hiába. Régebben is csinálta ezt, de akkor megoldódott a probléma. Most egy hónapja megint kezdte. És nem folyik sehol a rendszer (legalábbis láthatóan). Ilyenkor mi a fene van? :-))
sziasztok!lenne egy problémám.van egy autóm amibe a dokumentáció alapján AUTOLITE3235910 lambda szondát szereltek gyárilag.honnan lehet megtudni hogy ez titánium vagy cirkónium szonda?annyit tudunk róla ,hogy 3 vezetékes. az autó egy farmotoros skoda 135 GLi 89-es évjárat és 1000 alatti darabszámban készült!bendix központi befecsi(renaultra hasonlító alkatrészekkel)
Alapjáraton is a MAP-szenzor jele alapján találja ki az ECU, hogy mennyi levegőt szív a motor - és ez az alapjel, ami alapján eldönti hogy mennyi benzin kell bele. Ha nincs MAP, akkor csak vészüzemben tud dolgozni az egész rendszer; az az, amit te leírtál. De az üzemi állapot alapjáraton is a MAP-ra van építve. (Más autókban is, csak nem biztos, hogy épp MAP-ra; de valamilyen légmennyiségmérőre.)
Készítettem egy leírást az injektoros Hondák alapjáratáról.
A hozzáértőket kérem lektorálják és jelezzék nekem az esetleges hibákat. Előre is köszönöm.
Nem tudom oda vinni, mert mielött még megadtad a címet, már odaadtam egy szélhámosnak aki 10000 ért vállalta. (ennek már 4 hete) Lehet , hogy ugyan oda vitte... :-(
A Coltom elejét iszonyú gány, szar módon rakták össze és azt hiszem inkább megcsináltatom rendesen.
Ma megnézte egy lakatos és ő 8-10e Ft-t mondott rá. Ezért korigálja az első zárhíd hibáját, normálisan felrakja az első lökhárítót és megigazitja a motorháztetőt. Ez reális?
Ezek előtt meg kellene csináltatnom műanyagosnál a lökhárítót. Nem nagyon gáz szerintem kb 2e FT. 3 db repedés éa a rácsok picit mozognak.
Na de itt jön a nagyobb tétel. A műanyagos után le kell fényezni. Ez 15e lehet.
Üdvözletem mindenkinek.
Van egy nagy problémám: Van egy 92-es 1.8 GT OPEL ASTRA-m, és amikor teljesen felengedem a kuplungot, akkor csattanás hallatszik. Olyan mintha két vas összeütődne. De ha lassan engedem fel a kuplungot, akkor nem csattan. A szerelő kicserélte a kinyomó csapágyat, de még mindíg csattog. Ha hosszú távot megyek vele és valami bemelegszik utána már nem csattog annyira.
Ha volt vagy van valakinek ilyen jellegű problémája és tudja a megoldást, akkor kérem segítsen rajtam.Köszönöm