Azt is mondták a szervízben, hogy az előző szervízeléskor a hajtóműbe olaj helyett grafitos zsírt nyomott valamelyik jóképességű szerelő, és hogy ez miatt állt be a kapa hajtása. Az előző szervít után most dolgozott volna először a kapa. Mert a zsír nem kente megfelelően a kapatengely siklőcsapágyait, így a tengely megszorult a házban és a fogaskerékről szépen ledolgozta a fogakat. Olajjal mindez elkerülhető lett volna... Szerintetek lehet ebben valami igazság?
Azért kérdezem, mert ha valóban "csak" ez miatt történt a malőr, akkor érdemes javíttatni (ha sikerül bontott alkatrészeket találni).
SZIASZTOK! SEGÍTSÉGRE LENNE SZÜKSÉGEM A PÁROMMAL VETTÜNK EGY MPM10 ROTAKAPÁT AMI FELUJÍTÁSRA SZORUL . A GÉPKÖNYVE ILL. ROBBANTOTT ÁBRÁK ÉRDEKELNÉNEK MEG MINDEN JÓ TANÁCS AMI CSAK LEHETSÉGES. CÍM LEHOTAI.ANI@FREEMAIL.HU ELŐRE IS NAGYON KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET
Segítséget szeretnék kérni, mégpedig egy RK-01 -hez. A karburátornál nem tudom, hogy kell bekütni a rugókat, menyire kell meghúzni a csavarokat és utána, hogy kell a bowden-hez kötni? Nagyon fontos lenne a segítségetek.
Adatok :
Motor : Fiat Aspera AV 125 4hp 2 ütemü
Karburátor : Dellorto FHC 20.13
Akármi jó lenne amin tisztán látható vagy érthető.
Köszi a dícsérő szavakat!Jól esik hallani,mikor a falumban is végig megyek mindenki megfordul utána csak úgy nézik!
Pedig még nincs befejezve csak idő hiányában szenvedek!
Csináni akarok rá magassítót is!
Én is arra tippeek csak a 250-esé szerintem nagyobb?vagy csak úgy látszik?
De ebből a videóból következtetve az én gépen is elbírná felezővel,csak nem 4 kerékkel hanem egy széles vaskereket csinálok rá plusz még rátehető súlyt még.
Sziasztok fórumozók igaz hogy nem szoktam hozzászólni az itt elhangzottakhoz ,csak azért irok mert van egy eladóvá vált jó kis erős rotációs kapa után való utánfutó,helyíleg Szabolcsban, Újfehértón van ha esetleg valakit érdekel az ára 32000ft.
Találtam hasonló árban komplett kapákat: Charlie KA Thorx, Charlie 1B Briggs.
Igazából nem nagyon szeretném erőltetni a kínai motort, mert ezek után nem nagyon bízok meg benne... A két Charlie közül az amcsi motoros tetszik jobban, de nem tudom, hogy az alkatrészellátása milyen. Gondolok itt elsősorban a bronzkerékre, csigatengelyre. Szerintetek?
Sajnos tönkrement az MTD T245-ös rotánk hajtóműve. A szervízben azt az infót adták, hogy csak kompletten rendelhető és az is csak kb 55-60K lenne.
Ennyit szerintem nem ér, tekintettel arra, hogy csak 2-3 évet ment a gép, akkor is keveset.
Javasolták, hogy vásároljak egy másik hajtást kompletten, szerintem is ez jobb megoldásnak látszik. Ők a Marcit ajánlották, mert tartós, megbízható szerkezet. Komletten mindennel hasonló lenne az ára. Az MTD motor (ThorX55) szerintetek is felszerelhető rá? Esetleg tudtok olyan beszerzési forrást ahol olcsóbban megkaphatnám? Esetleg a véleményeteket szeretném kikérni ebben a vásárlásban... :)
Egyirányú piros-fehér fényvisszaverő matrica lesz, egy rendzsámtábla méretű keretbe applikálva. Ja és rendeltem 15 km-es matricát is, mindezt egy traktorboltban, kedvenc kutyatápos boltunk mellett van, eddig fel sem tűnt....;-).
Igen régen még anyagot is raktak a gyártás folyamatába ,ma meg már fogyasztó társadalom vagyunk! Amit én még tudok értékelni az az,hogy régen nem volt sok-sok kis kinai modern gépsorok és mégis megoldottak mindet csak ész ,kéz és egy kis anyag és kész volt egy minösége eszköz amit akár most is hadra lehet fogni! Most meg mint te is írtad mire a boltba ér már nincsis meg a gyár!
Tetszenek a régi dolgok nekem is hogy milyen elme kellet hogy a semmiből kipattamjon és hogy közek 100 éves dolgok még mindig működnek...
nézd meg a mai dolgokat,keresztapukám fel akarja újítani a briggs 375 sprint motorát(robi 56-on van)mire összeszámoltuk hogy mi kell bele inkább vegyen egy kínai hulladékot?de hála meggyőztem hgy ehhez még lehet alaktrészt kapni,de mire a kínai dolog beér kishazánkba addigra lehet hogy kint már a gyár be is zárt.
Na de a lényeg hogy nekem is tetszenek a régi típusú dologk! :)