Keresés

Részletes keresés

haha 1970 Creative Commons License 2017.07.30 -1 1 14962

Elméletileg a nemzetközi vonatokat a beérkezés után átnézik és az csak ott lehetséges! Szakmai körökben ezt úgy mondják beviszik a bázisra öket!

Előzmény: gabor144 (14961)
gabor144 Creative Commons License 2017.07.29 0 0 14961

Miért kell a kocskat átráncigálni a Keletibe? Mi az, amit csak ott lehet csinálni, és a Déliben vagy a Nyugatiban nem?

Előzmény: BahnScorper (14955)
Bakter Brother Creative Commons License 2017.07.29 0 0 14960

Nem valószínű, hogy a MÁV-nál bárkinek is köze lenne ahhoz, hogy közlekedik-e közvetlen kocsi. Inkább a Startnál harcolhatta ki valaki a szerbeknél, nem lehetett könnyű meccs.

Előzmény: gertam (14959)
gertam Creative Commons License 2017.07.29 0 1 14959

PANTOGRÁFOSAT!

 

CSAK A NEVELTETÉSEM TART VISSZA, hogy ne kérdezzem meg kedves MÁV:

Kinek a jó q... kell dicsérni?

No COMMENT el lehet húzni a ....

 

Üdv

 

- gertam -

 

bodecsabi Creative Commons License 2017.07.28 0 0 14958

Nem tudom, kitől hallottál ilyesmiket az Adria kihasználtságáról, az elmúlt 3 hétben kétszer utaztam vele, mindkétszer a nemzetközi rész kihasználtsága közelítette a 100 %-ot. Mára ma már nem volt hely fekvő vagy hálókocsiba

Előzmény: M41 6212 (14932)
keszekusza76 Creative Commons License 2017.07.28 0 0 14957

Üdv.

Miért lenne abszurd:)

Volt már Keleti-Déli között is az éves menetrendben meghirdetett vonat.

Most majd lesz Nyugati-Keleti és viszont között is:))))))))

Előzmény: Izsó001 (14956)
Izsó001 Creative Commons License 2017.07.28 0 2 14956

Az ötlet abszurditását próbáltam fokozni. ;) Sajnálom, ha nem jött át. :(

Előzmény: BahnScorper (14955)
BahnScorper Creative Commons License 2017.07.28 0 0 14955

Milyen közvetlen háló, ha egyszer a Nyugatiba tennék a vonatot?! :-///

 

Nem is ez a legnagyobb gond azzal, ha a Délibe meg a Nyugatiba akarnak bizonyos nemzetközi vonatokat áthelyezni, de nem is feltétlenül az, hogy a román/szerb/ukrán/kassai/miskolci/debreceni utasok szívnának emiatt a pesti tömegközlekedéssel (noha ez is kellemetlen). Hanem az, hogy amiben magyar kocsi van, azt részben vagy egészben úgyis át kell rángatni a Keletibe, az meg mindig is egy problémás dolog volt...

Előzmény: Izsó001 (14952)
gabor144 Creative Commons License 2017.07.27 0 1 14954

30 percet biztos nem lehetne nyerni. Nekem - ha a menetrendi struktúrától és a többi vonattól eltekintünk - akkor is max 25 jön ki. De nem lehet eltekinteni, és teljesen megértem, hogy nem fognak Rákospalotán vagy Dunakeszin félretenni legalább 6 percre egy ütemes elővárosi vonatot az EC miatt. Úgyhogy - kiélezetten - 37-nél vagy 38-nál később nem indulhatna, mert 41-kor indul a személy. Szóval 12-13 perc rövidülés. Ettől nem lenne sokkal több utas.

 

Attól még barbár dolog a tervezet, mert világ röhelye lesz, és csúnya lefelé spirát fog megindítani.

 

Előzmény: Törölt nick (14951)
zjakabfi Creative Commons License 2017.07.27 0 0 14953

Nem én mondtam, a választ rossz helyre küldted. :)

 

Előzmény: keszekusza76 (14948)
Izsó001 Creative Commons License 2017.07.27 0 2 14952

Na de a spliti (fiumei, koperi, burgaszi, stb) közvetlen hálókocsi kapcsolat lehetősége Dömös átkelésről azért nem semmi! ;) :D

Előzmény: Lovrin (14950)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.27 0 1 14951

:)

 

Lehetne ebbe értelmesen is belenyúlni pedig. Minden nemzetközi megint a Nyugatiba menne (Jeszenszky és Metropol marad természetesen), Nagymaros és Szob törlése a megállók közül, mindjárt közel 30 perc időnyereség lenne és versenyképesebb lenne a szolgáltatás. De nem...

Előzmény: Törölt nick (14949)
Lovrin Creative Commons License 2017.07.27 -1 2 14950

A Tajó-Bécs közvetlen vonatot nem tudja überelni

Előzmény: Törölt nick (14949)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.27 -1 1 14949

Tényleg "remek" ötlet.

Kitaláltam hozzá egy jó reklámszlogent is: "Dömösi átkelésről Prágába - átszállás nélkül" 

Előzmény: zjakabfi (14941)
keszekusza76 Creative Commons License 2017.07.25 0 0 14948

Üdv.

"....úgy hallottam. 3-4 utas szokott venni Pesttől Horvátba jegyet...."

Ez így nettó hülyeség.

Az hogy mit hallott, meg mi a valóság ég és föld a különbség.

Legalább megbízható helyről szerezne információt....

 

Előzmény: zjakabfi (14940)
zjakabfi Creative Commons License 2017.07.25 0 0 14947

Vissza viszont IC-ként. :)

 

Előzmény: haha 1970 (14946)
haha 1970 Creative Commons License 2017.07.25 -1 0 14946

Egyébként ez egy "faxa vonat" hogy Bobáig személyvonatként közlekedik!

Előzmény: zjakabfi (14944)
haha 1970 Creative Commons License 2017.07.25 -1 1 14945

Bocs, igazad van, így akartam irni "jó ötlet"!  Egyébként én személy szerint agyment ötletnek tartom!

Előzmény: Izsó001 (14943)
zjakabfi Creative Commons License 2017.07.25 0 0 14944

De ha mégis megszűnne az Istria, azért sokan tesz a Start is, mert viszonylag ritkán tudja pontosan elindítani. Ma +54-gyel megy, gondolom az ok, hogy nem ért oda a nemzetközi kocsi a Keletiből...

 

 

Előzmény: zjakabfi (14940)
Izsó001 Creative Commons License 2017.07.25 0 0 14943

Ugyan áruld már el, mit tartasz ebből jó ötletnek? ;)

Előzmény: haha 1970 (14942)
haha 1970 Creative Commons License 2017.07.25 -2 1 14942

Ezt már hétvégén hallottam, jó ötlet! Csak egy a kérdés hogy a start honnan fog elővarázsolni cirka plussz 20 IC kocsit a vonatok erősitéséhez, mert ennyi minimum kell ezt a kocsigazdálkodásnál mondták itt Szombathelyen!

Előzmény: zjakabfi (14941)
zjakabfi Creative Commons License 2017.07.25 0 1 14941

Na ez megérne pár szót... Remek ötlet az egyik legjobb vonali menetrend legyilkolása lenne:

 

http://iho.hu/hir/johet-a-zonazo-eurocity-170720

 

 

zjakabfi Creative Commons License 2017.07.25 0 0 14940

Nme hiszem, hogy 3-4 fő menne naponta.

 

Régen a heti 3 sem volt üres, ha az eloszlik +4 részre, akkor sem lehet 3-4 fő.

 

Még az Istrián is többen vannak.

 

 

Előzmény: M41 6212 (14932)
BahnScorper Creative Commons License 2017.07.25 0 0 14939

Isteren fekvőhelyes- vagy hálókocsival kell utazni, tán még jobbak is, mint a magyar...

Előzmény: GreenArmyy (14938)
GreenArmyy Creative Commons License 2017.07.25 0 0 14938

köszi, Sepsiszentgyörgyre/Brassóba mennék, de nem mostanában.

régebben Coronával utaztam, az kényelmes volt,  viszont egyszer mentem az Isterrel, de rém kényelmetlen volt, az asztalok miatt...

Előzmény: BahnScorper (14937)
BahnScorper Creative Commons License 2017.07.25 0 0 14937

"Kusett" nincs, az a fekvőhelyes kocsi... :-)

 

Marosvásárhelyre csak termes kocsi van, Brassóba fülkések is.

 

Asztal akad, főleg a román kocsiban.

Előzmény: GreenArmyy (14936)
GreenArmyy Creative Commons License 2017.07.25 0 0 14936

Hargita IC-n csak termes kocsik vannak? vagy van hagyományos "kuset" is?

A termes kocsikban van asztal is két ülés között, vagy csak ülések?

Utazott valaki mostanság vele?

realfan Creative Commons License 2017.07.24 0 0 14935

Azért 3-4 utasnál talán több van rajta, de a gyér kihasználtságon nem lepődök meg. Elég magasak a jegyárak a színvonalhoz és a heti hét járathoz mérten. Pár éve jóval olcsóbb volt, heti kétszer, rendesen fullon volt, néha túlságosan is... Úgy tűnik, az illetékesek csak a két végletet ismerik. Ezen egy új marketing önmagában nem tud segíteni.

Előzmény: M41 6212 (14932)
Davuka Creative Commons License 2017.07.24 0 2 14934

Sziasztok!

 

Indítottam egy nemzetközi vonatos utazásokról szóló blogot, ha érdekel valakit nézze csak meg :)

 

https://vonattaleuropaban.blogspot.hu

 

 

gabor144 Creative Commons License 2017.07.21 0 0 14933

Szeinted bárki is ki tudja jelenteni most akár csak nagy valószínűséggel, hogy "igen, lesz"? Aligha hiszem.

Előzmény: Törölt nick (14931)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!