Elvtársak: eretnek ötlet elvi és gyakorlati megvalósításával kapcsolatban kérném a véleményeteket! Adott egy gyertyamenet, ami korkedvezményes alapon nyugdíjazta magát. Azt tudom, hogy lehet javítani Helicoil/V-coil/Baercoil szettel. A nagy kérdés viszont az, hogy lehet-e mindezt úgy tenni, hogy közben nem veszem le a hengerfejet?
Csinált-e már valaki ilyet, hogyan lehet elkerülni, hogy behulljon a sorja az égéstérbe? Az eretnek gondolat oka: az adott jármű esetében a "hengerfej le-menetjavítás-hengerfej vissza" játék GTK-nak számítana.
Ja, de ettől még a Ződön van négy és fél darab 235/85R16 BFG MT KM1, teljesen használható állapotban, nem fossá kopva, oszt úgyse használom semmire, áll évek óta, és úgyis Gaz66 kerék lesz rajta helyette.
Nem kell kapkodj, sőt nagyon is ráérsz, ugyanis a Hunter gumái köbö a duplája az enyéimnek árban, ( és akkor a melót a gumisnál még nem is számoltam bele) úgyhogy erre még nekem is alunni kell :( Bocsi.
Látod milyen jó hogy csak este sötétben és kicsit koszosan láttad?:))) Így lehet mentő vitt volna haza, és nekem 3 discóval kellett volna bajlódnom:)))
Aranyos kis szekér, aztán össze ne keverjétek a járgányokat reggelente, az maradjon csak az asszonynál, különben az új jövevényre is felmászik a snorkel :)
ÖRÖMHÍR! Családunk új taggal gyarapodott, megszületett a legújabb tagja:) Születési súly: 2065 kg, hossza: 4538mm, teste színe: kék, magjait még 97-ben vetették el:) és szép egészséges 300 Tdi szíve van:) Legyőzhetetlen volt az elfertőződés és kellett még egy béby anyának is:) Mostanság már erre kell kimennem a ház elé:)))
Való igaz, elnézést hogy nem kerestelek. Nem tettem le róla, de még az áraknak sem néztem utána. Nem mentegetőzöm, de nagy volt a pörgés szabi előtt, amin most épp vagyok. Valamint vettem egy váltót, ezt szándékosan hagytam a végére!!! Ugyan nem nagy szám, de nekem igen, sokat várok tőle, mivel ez egy P38 "nagy konverteres" váltója és én tervezem összeépíteni a sajátoméval. Ja, és mindössze 70k mérföldet futott és van hozzá egy BW terepváltó is!! Már ezt is szerettem volna megosztani és várni a véleményeket, ovációt, hurrogást, stb. de erre sem szántam időt. Szóval a jövő héten kereslek, de nem ígérek semmit, pénzemet is össze kell számolni : )
scottiepippen! Na, köllenek a gumáim? Aztat ígérted, hogy keresel, oszt semmi... A Hunter itt kínálgatja a KM2-t, rámozdulnék, ha szólnál valamit Cimbora :)
Remélem senki nem felejtette el, hogy ma szektagyűlés Halásztelken. Sütnivalót hozzatok, meg eszközöket sütéshez.
Íme a korábbi felhívás:
Kedves Márkatársak és kollaboránsok
Borbély Tamás kollégánk egy kis túraútvonalat járt be, a szerdai gyűlést Halásztelken fogjuk tartani, itt tudunk sütögetni, iszogatni, fontos infó, hogy mindent kell hozni magunkkal (kaja, faszén, grill, stb.... A hely megközelítéséről Tomi az alábbiakat írta, találkozó 17 órakor.
"A terület személyautóval megközelíthető (előző héten voltunk lent), de a homokba nem érdemes bele menni…! A teljes karcmentességet nem mondom, de szerintem elég kevés karcolással megúszható a dolog!
Útvonal:
Halásztelek, Diófa soron végig kell menni, át a gáton, majd rögtön balra egy földúton (elágazás: N 47 fok 21.761 ; E 18 fok 58.026) Itt tovább déli irányba, elmentek egy juh telep mellett, ott egyenesen tovább, majd szemből lesznek valami dombok motorosoknak, és ezek előtt kell elfordulni jobbra (N 47 fok 21.273; E 18 fok 57.531), majd kb. 100 méter, és balra a Dunával párhuzamosan haladni lefelé. Bal oldalon telkes rész hátulja, jobb oldalon erdő lesz.
Több lejáró lesz a Duna felé a (N 47 fok 21.211; E 18 fok 57.346 -nál egy nagy tócsa van esősebb időben, itt nem lehet lemenni talán még terepjáróval sem!), de a N 47.21.091 ; E 18 fok 57.276 -nál le tudtok menni személyautóval, és ott jobbra kell (Északnak) tartani, és egy gyönyörű rétre értek ki. KB.ITT LENNE A SZEÁNSZ SZERDÁN InnenÉszakra van egy földút közvetlen a Duna - parton kb. 300-500 méter hosszú, ez attól függ, hogy a gázlóban áll-e a víz, vagy nem! (Gázló: N 47 fok 21.429; E 18 fok 57.254) nekünk anno kb. 20-30 cm-es víz volt. Ha át tudtok rajta menni, akkor ott is van egy eldugott rét az erdőben! –ez lehet, hogy vízmű terület!
Ha kimentek a földútra vissza (ahol jobb oldalt volt az erdő, és bal oldalon a telkek vége), akkor ott is tudtok lefelé menni déli irányba. Tököl magasságában is van egy nagyon szép rét ( N 47 fok 19.321; E 18fok 56.618), és innen is van út délre közvetlen a Duna - parton, nagyon szép kis eldugott helyek vannak teljesen a parton. Ez csak szigorúan négykerék, difizár!!! Az út vége N 47 fok 18.928; E 18 fok 56.320, innen tovább csak gyalog. Ha visszamentek a földútra, akkor déli irányba van még út lefelé, de azt még nem fedeztük fel...!
„AZ ÚT VÉGE” után azóta találtunk utat az erdőn át, lehet megvan még az autó nyoma. Tovább Dél felé szintén van egy nagyon szép homokos part…! Ezek az utak nincsenek a vízmű területén, de arra vigyázzatok, hogy a Duna-parton vannak vízműves területek, oda NE menjetek be...!!!! Mi ezt terepjáróval autóztuk végig, de száraz időben személyautóval is járhatóak a földutak egy része...!!!!