Saját véleményemet írom le. Egy éve van nálam egy 2008-as Tjet, sport csomagos, 74 ezerrel vettem, most 100 ezer van benne.
Kívül belül szép, komfortos, tágas, anyagok minősége is korrekt. Én a sportcsomagos verziót javaslom, főleg a sport ülések miatt. Kényelmesek, nem kopnak, jó minőségűek. Bőrkormány kopásra hajlamos, akár kevés kmnél is, az enyém speciel nem vészes, csak pár gyűrdés van rajta, de ne lepődj meg ha egy 100 ezresről már lehámlott.
Benzin motornál a 120 Le Tjet et javaslom, az alap 90 Le motor csalódás. Különösebb extra nincs velük csak ami a hasonló motoroknál. Turbó, kettőstömegű lendkerék, kopó dolgok szóba jöhetnek, nem gyakori. Én a váltójával nem vagyok teljesen kibékülve, van akit zavar van akit nem. Amit én cseréltem 1 év alatt: összes fékbetét + tárcsa + vezérlés + féltengelycsillagok + főtengely szimering + váltóolaj + 2-3 olajcsere szűrőkkel + 4 db 17 colos bicolorra nyári gumi + műszaki vizsga= kb. 350 - 400 ezer.
Fogyasztás: Óvatosan járva országút 6 körül. Város 8-9, autópálya:120 km/h 7,5. 140-150 km/h 8,5. felette 9 ig is elmegy.
sztem azt neked kell eldontened, hogy benzines vs. dizel..(?) spec. én hasznaltban sem preferalom a dizelt. :( de probálj ki egy T-Jet bravot es nem lesz kerdesed, hogy kell ez neked! :) van olyan aki a forumon hirdet, az nem lenne kakukktojas! good luck :)
Olvasok folyamat vissza csak gondoltam kérek egy rövid véleményt hosszabb keresgélés nélkül, de rajta vagyok az ügyön. Amúgy 2006-ban volt egy 1es golfom amin nem volt műszaki és csak újítgattam de nem járkáltam vele. Ezért írtam, hogy az első normális autóm lenne a Bravo.
Új vagyok ezen a fórumon és autóvásárlást illetően is. 27 vagyok és januárban tervezem megvenni az első normális, műszakival rendelkező :D autómat. Beleszerelmesedtem a Bravo-ba és kíváncsi lennék a véleményetekre az autóról mind a dízelről mind a benzinesről. Minden infót szívesen fogadok.
Ma vittem ellenőrzésre, s a múlt heti töltés alkalmával csak 410 grammot töltöttek bele. Viszont ez azt is jelenti egyúttal, hogy 6 és fél év alatt 90 g tűnt el csak a rendszerből.
Esetleg abban tudsz/tudtok segíteni, hogy hogy lehetne kivenni ezt az alsó vízszintes felnyitható borítást? Asszony Balatonon van az autóval, és ott próbálkozik vele, de én Pestről nem sokat tudok neki segíteni, max ha ti tudjátok hogy kell, akkor azt elmagyarázom neki telefonon.
Ezt valami olyan ember mondhatta, aki csak néha jut pálinkához, de nálunk kb 50-70 liter jóféle nedű "születik" minden évben. (Természetesen hivatalos helyen főzetek)
Úgy látszik a mi autóink -mint a tejtestvérek- szinte egyszerre produkálnak hasonló dolgokat. :-)
Nekem is gyanús volt a klíma -gyengécskén hűtöget, brutális hangja van a kompresszornak- hogy esetleg hiányos a gáz mennyisége.
A mai szervizlátogatás igazolta a gyanúmat. Az előírt 500g helyett 200g volt a rendszerben. Ez 4 év fogyása, egyéb gond nincs vele, átvizsgálták az egész rendszert. Most már hűt, mint a veszedelem és a hangja is olyan lett, amilyen csendes talán sohasem volt.
Ha már szervizben voltam, rámérettem a lassan 7 éves, még eredeti akkumra is, ami jelenleg az eredeti kapacitása 91%-át hozza és a pillanatnyi feltöltöttsége 100% volt. (persze, most azért már résen kell lenni, mert csodák nincsenek, de ezzel azért elégedett vagyok.)
A kicsit több, mint 1 órás munkáért 12e Ft-ot fizettem márkaszervizben (ebben benne van a klíma hűtőközeg és a teszteres akku vizsgálat ára is). Ez klímásnál sem lett volna olcsóbb .
A fő probléma az volt, hogy már nagyon hajnalban, nagyon részegen betoltam egy erőspaprikás (zöld,hegyes szittya paprika:-) ) TÖLTÖTT ZOKNI-t.
Brutálisan finom volt, viszont vízszintes helyzetbe kerülve, odalenn az alkohollal a jelentős kapszaicin tartalmú paprika olyan elegyet képezett, ami mint a lusta vulkán, szépen lassan, parázsló érzést keltve kikívánkozott.