szervo szivattyu szerintem. Annak tud lenni bugo hangja. foleg a vegallasok kornyeken. De elvileg erezni is lehet, mert elnehezedik a kormany, ha hirtelen tekersz nagyot rajta.
Ez a rázkódás csak 70-85 körüli tartományban jelentkezik, és csak ha húzáson van a motor! 6dikban a legintenzívebb, ha nem erőltetem csak finoman gyorsítok nem jelentkezik. A fék nem húz teljesen normálisan működik. A nyári gumi alufelnin van, tehermentesítő gyűrűvel, akkor is csinálja...
Renault szervízlátogatási programunk keretében 80 EUR-t visszatérítünk a javítási költségeitekből.
Cégünk, a BARE International Renault márkaszervíz látogatásokat szervez országszerte 2016-tól. A látogatások alkalmával a kiszolgálás színvonalát ellenőrizzük egy előre megadott szempontrendszer alapján. A részvétel regisztrációhoz kötött és 10 évesnél fiatalabb Renault-val lehetséges.
Nézesd meg a lengőkar nagyszilentjeit. Ez III-asnál főleg a hátsó csak kiszerelés után látszik mert benne van a bölcsőben. Ha meg van fáradva, kicsit el van szakadva, intenzív gázadásnál vagy erősebb fékezésnél nem kívánt mértékben torzul és ez képes annyira megváltoztatni a futóműgeometriát, hogy az berázza a kormányt. Padon, álló helyben még a helyén tartja/visszahúzza megfelelő értékre, de erőhatásra már torzul. Ez részben normális (ezért nem teli szilenteket alkalmaznak, hanem itt-ott üregeset) és egyben szükséges is, így tervezik a geometriát, ekkor jó az egyenesfutás gázadásra és fékezésre.
Másik lehetőség hogy a kerék nem központosan kerül felszerelésre. Próbáld a kerékagy illeszkedő felületét megpucolni fémtisztára, a felniben ugyanezt a felületet szintén full tisztára majd pár réteg szigszalagot rátekerni az agyra hogy a felni nagyon passzentosan üljön fel a tehermentesítőre. :-) Utóbbi időben ez több rejtélyes kerékrázást szüntetett meg!
MIvel előtte nem vezettem ezt a típust (I-es volt az előd), nem tűnt fel, csak a klasszikus 75-85km/h között rázott kicsit, de érezhetően.
Engem még úgy szocializáltak az autóval, hogy " a jó söfőr alig fékez" :-) (és anyáznak mögötte sokan...) Nna mindegy, szóval nem nagyon fékezek intenzíven és gyengénél meg nem jött elő, ki tudta mozogni az úszó nyereg (vagymittomén...), vagy 10 éve volt már, de az rémlik, hogy intenzív fékezésnél azért lehetett érezni, hogy vmi nem OK.
Taposs bele párszor aztán ha vmi remegés van (és az nem az ABS :-) akkor egy ellenőrzést megér a dolog.
Évente kétszer (max négyszer) használom a telefonon gps-t, azért kerestem ilyet, hogy ha nincs rá szükségem akkor ne legyen ott. Másrészről, pedig nem akarom összefurkálni a műszerfalat. Harmadrészről ha nem használom, akkor ne legyen a látóteremben semmi.
fektarcsa akkor tud utni, amikor mar el van vekonyodva, es sokat fekezel autopalyan. Megmelegszik, es eldeformalodik. Masik lehetoseg, ha sokat all, es a betetnel maskeppen oxidalodik.
MiracleMan ( és MINDEN telefonos Space-tulajnak ) ! Telókkal és informatikával foglalkozom. Eleve, ki volt az a marha gyártó, aki teló és egyéb fészkekhez SZELLŐZŐ-rácsra szánt illesztést ?
TILOS ! Ha hűt, - azért, ha fűt, még sz...abb, nem beszélve a kifújt levegő kellemes következményeiről.
Tappancs ?? Kellemes/folyamatos bevétel a sofőrök LCD-je... Az Espace IV.-nél fent az eső-érzékelő mellett egy 8 (!) centis tappancs elfér ( tök mindegy, télen-nyáron havonta szedd le, s letisztítva rakni vissza. LEGJOBB két ugyanolyan, -stabil, állítható fészket két-két négyes csavarral ( - a légterelő-"felfogató" kimart sínjét fogja a csavar feje.. ) felfogatni a középső "kesztyűtartó" szélére. Belülről anyával meghúzod, 100%-os, ha a fedelet fel is nyitod, max, vízszintesen vannak a telefonok + a szivargyújtó is közel van. Két Note3-at használok, nincs potty.. és pr...ti..a anyuka emlegetés soha.
Nekem meg a féktárcsa ütött!!! De hogy az meg hogyafrancba!!??
Úgy vettem a kocsit egyébként... Aztán már kínomban emelő, kerék le, sok fék meg kitámasztás, egyes, hadd' forogjon! Megnéztem mikrométerrel a forgó tárcsát, és kb 1 mm-t ütött. Csere - és megjött a kerék egyenfutása is.
A jobb az biztosan rendben van, néztük. Akkor mondta a mester hogy szerinte a motor van 5mm- rel balra mind kellene. KIcseréltem a két főtartó gumibakot, a váltónál lévőnek biztos hogy nem volt baja.
Igyekszem nem nyálasra venni a figurát,DE!Tegnap eljutottam Espace34 márkatárshoz!Elképesztő hogy ilyen emberek még léteznek.A kocsival kapcsolatos hiba huzavonát nagyjából ismeritek...!Elmentem hogy gépre tesszük,megnézzük ők mit gondolnak mi lehet a baj.Hát odáig fajult,hogy 2,5órát feküdtek alatta a fiával,2fokban,mert segíteni szerettek volna.És azért ez,gyakorlatilag ismeretlenül nagyon jól esett!
A hibát nagyjából be is azonosították,jön majd a folytatás jan. első hetében.