Találtam hasonló árban komplett kapákat: Charlie KA Thorx, Charlie 1B Briggs.
Igazából nem nagyon szeretném erőltetni a kínai motort, mert ezek után nem nagyon bízok meg benne... A két Charlie közül az amcsi motoros tetszik jobban, de nem tudom, hogy az alkatrészellátása milyen. Gondolok itt elsősorban a bronzkerékre, csigatengelyre. Szerintetek?
Sajnos tönkrement az MTD T245-ös rotánk hajtóműve. A szervízben azt az infót adták, hogy csak kompletten rendelhető és az is csak kb 55-60K lenne.
Ennyit szerintem nem ér, tekintettel arra, hogy csak 2-3 évet ment a gép, akkor is keveset.
Javasolták, hogy vásároljak egy másik hajtást kompletten, szerintem is ez jobb megoldásnak látszik. Ők a Marcit ajánlották, mert tartós, megbízható szerkezet. Komletten mindennel hasonló lenne az ára. Az MTD motor (ThorX55) szerintetek is felszerelhető rá? Esetleg tudtok olyan beszerzési forrást ahol olcsóbban megkaphatnám? Esetleg a véleményeteket szeretném kikérni ebben a vásárlásban... :)
Egyirányú piros-fehér fényvisszaverő matrica lesz, egy rendzsámtábla méretű keretbe applikálva. Ja és rendeltem 15 km-es matricát is, mindezt egy traktorboltban, kedvenc kutyatápos boltunk mellett van, eddig fel sem tűnt....;-).
Igen régen még anyagot is raktak a gyártás folyamatába ,ma meg már fogyasztó társadalom vagyunk! Amit én még tudok értékelni az az,hogy régen nem volt sok-sok kis kinai modern gépsorok és mégis megoldottak mindet csak ész ,kéz és egy kis anyag és kész volt egy minösége eszköz amit akár most is hadra lehet fogni! Most meg mint te is írtad mire a boltba ér már nincsis meg a gyár!
Tetszenek a régi dolgok nekem is hogy milyen elme kellet hogy a semmiből kipattamjon és hogy közek 100 éves dolgok még mindig működnek...
nézd meg a mai dolgokat,keresztapukám fel akarja újítani a briggs 375 sprint motorát(robi 56-on van)mire összeszámoltuk hogy mi kell bele inkább vegyen egy kínai hulladékot?de hála meggyőztem hgy ehhez még lehet alaktrészt kapni,de mire a kínai dolog beér kishazánkba addigra lehet hogy kint már a gyár be is zárt.
Na de a lényeg hogy nekem is tetszenek a régi típusú dologk! :)
Most készítem elő festésre a 401-est, lehet neked van igazad és én is ezt teszem majd... A fényvisszaverő csíkot meg egy műanyaglapra ragasztom és egy rendszámkeretbe rakva rögzítem majd a hátsórészen.
Vagy csapágy és utána hegesztés vagy pedig valami más megoldást kell keresni.állj!
A csapágy belső mérete 30 mm ha 30-as csőbő csinálod és a belső furatja 25mm akkor is 2,5 mm falad,bár nem tudom de szerintem nekem sem sokkal vastagabb a cső fala.
És akkor a csapágy rácsúszik ,csak még a másik kérdés hogy ha felütöd ütközésig legközeebb ha le kell venn a lehúzót hogy teszed alá...
De mondjuk ez már részlet kérdés.Valahogy ha lesz időm szészedem neked csak kérdés hogy mikor....
Szia Kaisi! Jutottál-e valamira vagy nincs itt közelemben(Kosd) rokon akihez szoktatok jönni ? Esetleg ök mennek hozzátok mert igy is meg odható ! Én is nézegetten a csomag árakat de kb mindenho egy ,vetekszik a hajtómű árával.
Sziasztok ma voltam egy idő utazáson . Voltam egy háznál ahol van még egy olyan szecskázó masina amit még lóval derékszöghajtóművön át egy lapos szíjjal hajtóttak meg egy 1,5 méteres kereket amin két kés végezte a dolgát(T) alakzatú Hoffer típusú kb 1930 as azt modták.Volt még egy vetőgép is csak már az egyik nagy kerék az már meg atta magát sajna, de volt még nagyon sok szölős dolog /három méter átméröjű dézsa ,kicsi nagy hordó ,sutu emberes,daráló ez is emberes/.De még állítólag egyes lóvas eke is van .Ezeket mind-mind eladnák mert csak az enyészeté lesz.Kár lenne a multat ij egyszerűen elfelejteni!
Szia!Örülök ha boldogulsz nekem lassacskán elkészül a krumplikiszedőm holnap csak már a 10-es laposvasat kell rá hegesztenem,sztán próba majd ha kész teszek fel képet!
TRAKTORBI:nem szedtem szét de a csapágy a következő benne amit felítram mikor minden nap szétszedtem sajna...
de ha jól emlékszem ha visszább olvasol volt aki már szétszedte amúgy a tegelyre van gehesztve egy tárcsa,a tárcsán 3 db bemaránamibe a tüske akad bele,nem egy nagy kaland,és igen szabadonfutós a kerekem.
Szóval a kettő nem igazán ugyan az, legfeljebb a motor belseje. Amit mutatsz, az ejtőtartályos, "rendes" karburátorral. Az enyém membrános, felszívós. Szerintem amit Te néztél, régebbi típusú motor.
Egy biztos, hogy a 3,5-ös Classic és Sprint egyszerű, jó konstrukció, nincs úszó meg egyéb hülyeség, ami megkergíti az ember gyerekét. Van membrán azt' kabát. Sok baj nem lehet vele!
Viszont, ha kocsizni akarsz vele, akkor tanácsolom, olyan kereket használj, ami "üresbe" tehető indításkor. Az enyémen a szívató a csutkagáz után nyit, tehát amikor indul, azonnal forog a kerék. Tehát igen gyorsan kell reagálni indítás után, hogy ne menjen el, vagy ne pattogjon helyben. ( Beindul, vissza alapgázra..) Ugyanis az 56-os ugyebár röpsúlyos!
Lehet, hogy az általad nézett gép nem így működik, de nem áűrt ráfigyelni!