nekem felsorolt egy listat a szerelo, hogy mi az ami nem kerdes, hogy elromlik ido elott egy ilyen motorban. aztan a 159 -nek egyebkent is vannak tipushibai. jo, persze, olasz, nyilvan. de ettol meg az az auto egy szobor - ha epp minden OK vele. :) nyilvan ennyire nem rossz a helyzet, de problema az varhato.
nalam ami meg fut az a ford s-max, csak abbol meg amit igazan akarnek az meg a mobile -n is ritkasag (legerosebb turbobenzines, automata, 7 szemelyes, full). na, az igazi apaauto lenne. bar egyelore azert elferunk a meglevo gepparkban, szoval nem letkerdes. :)
A 3.2 -es motor legjobb tudomásom szerint ugyan úgy a GM-től jött, mint a váltó ami a Bravoban van. Szóval kb. hasonlóan problémás tud lenni.
A legszebb, hogy azzal a motorral sem megy úgy mint pl. egy - benzines - RS octavia (igaz attól az alfa még 4kerék meghajtású ami azért jó dolog...).
Pár éve beszéltem egy 159 alfa tulajjal akinek ilyen motorral volt a gépe. A motor pont generálozás alatt volt... Említette a városi fogyasztást: 18 liter, elég elrettentő a menetteljesítményhez képest, hiába szép a hangja...
Egyébként szintén 200 ló körüli benzinesre váltanák én is. Pár dolog viszont elrettentő.
Hasonló árban csak jóval idősebb férne bele. Ami nem biztos, hogy sokkal/egyáltalán gyorsabb, viszont drágább a fenntartása és cascot már nem tudnék rá kötni; a nélkül pedig érheti nagy meglepetés az embert.
Szívem szerint vennék valami impreza-t és élnék vele boldogan. Annak viszont olyan szerviz költségei lehetnek, hogy vissza sírnám a bravot...
az elmult 1-2 hetben vagy 3 (nem ugyanaz) zsuzsi kuvet lattam BP-n, mind feher volt, egyik ha jol lattam skydome -os. szerintem lattam az ossz zsuzsi felhozatal felet ebben az idoszakban, amennyire veszik.... popecul neztek ki. kar, hogy csak a qv adja ki.
ilyesmit keresek en is mar egy ideje. annyira azert nem komolyak a szandekaim, kulonben mar nyilvan tullendultem volna ezen a ponton. en inkabb 200 lo felett es benzinest, ha csak lehet, de egyelore nem latom a tokeletes valasztast. lenne egy, ami kb. minden kivansagomat teljesiti: alfa 159 3.2 v6. a problema csak az, hogy amikor az alfasok kozott elismert, onmaga is alfabuzi szerelo csovalja ra a fejet a motorra, akkor valoszinuleg at kell gondolnia az embernek. a tobbi motorral meg nekem a 159 felejtos, az 1.8 tbi is, legalabbis ezuttal. nekem azzal a motorral allna ossze a "keplet".
van most amugy egy novteces abrakk 500 a hahun, na, arra majdnem ratelefonaltam. aztan kineztem az ablakon, hogy meg normalis garazsa se lenne. :DD
te sem mesz sokat egy evben, arra az evi 20-25e km -re barmilyen benzinfalo megteszi. a gazpedal feltalalasa ota feleslegesen eros auto meg nem letezik. ;p
millio es egy masik szep es jo auto kozul lehet valogatni. nemreg probaltam a 3 -as mazdat, amit te is emlitettel korabban. az az auto nem csak szep, hanem jo is. ez mar csak ilyen, ha az ember a bravo arkategoriaja fole pillant, ezt latja.
6 -os mazda plane, bar abban a navigacio designja olyan mint egy 1970 -es scifi filmben az autoba epitett utolagos TV. amugy pazar.
Saját véleményemet írom le. Egy éve van nálam egy 2008-as Tjet, sport csomagos, 74 ezerrel vettem, most 100 ezer van benne.
Kívül belül szép, komfortos, tágas, anyagok minősége is korrekt. Én a sportcsomagos verziót javaslom, főleg a sport ülések miatt. Kényelmesek, nem kopnak, jó minőségűek. Bőrkormány kopásra hajlamos, akár kevés kmnél is, az enyém speciel nem vészes, csak pár gyűrdés van rajta, de ne lepődj meg ha egy 100 ezresről már lehámlott.
Benzin motornál a 120 Le Tjet et javaslom, az alap 90 Le motor csalódás. Különösebb extra nincs velük csak ami a hasonló motoroknál. Turbó, kettőstömegű lendkerék, kopó dolgok szóba jöhetnek, nem gyakori. Én a váltójával nem vagyok teljesen kibékülve, van akit zavar van akit nem. Amit én cseréltem 1 év alatt: összes fékbetét + tárcsa + vezérlés + féltengelycsillagok + főtengely szimering + váltóolaj + 2-3 olajcsere szűrőkkel + 4 db 17 colos bicolorra nyári gumi + műszaki vizsga= kb. 350 - 400 ezer.
Fogyasztás: Óvatosan járva országút 6 körül. Város 8-9, autópálya:120 km/h 7,5. 140-150 km/h 8,5. felette 9 ig is elmegy.
sztem azt neked kell eldontened, hogy benzines vs. dizel..(?) spec. én hasznaltban sem preferalom a dizelt. :( de probálj ki egy T-Jet bravot es nem lesz kerdesed, hogy kell ez neked! :) van olyan aki a forumon hirdet, az nem lenne kakukktojas! good luck :)
Olvasok folyamat vissza csak gondoltam kérek egy rövid véleményt hosszabb keresgélés nélkül, de rajta vagyok az ügyön. Amúgy 2006-ban volt egy 1es golfom amin nem volt műszaki és csak újítgattam de nem járkáltam vele. Ezért írtam, hogy az első normális autóm lenne a Bravo.