Nyomtatott sajtó racionalizálást hajtok végre otthon, és kb 100-150 db. 2000-2013 közti Air Forces Monthly és Air International újságot, néhány Flypast és Take Off társaságában feleslegesnek ítéltem. Akinek ingyen kellenek az újságok, azok írjanak. Az újságoktól egy hét múlva megszabadulok...
"Serbia agrees to buy nine helicopters from Airbus....the Defence Ministry said in a statement the contract with Airbus was for the purchase of nine H145M light helicopters with spares and tools, to be used by both military and police."
A Horvát vadászgép tender szakértői csapata a svéd Gripen-t és a koreai FA-50-n favorizálja...az amerikai F-16-t kiszórták....jövő év végéig javasolják a tender kiírását az új gépre, hogy 2020-2021-re a csere megtörténjen.
Továbbá: Kolinda Grabar-Kitarović elnök asszony újabb amerikai helikopterek beszerzéséről beszélt a Mi-8-k leváltására.
"Das Aviatik-Jahr 2017 startet wieder mit einem Paukenschlag! Denn am Lauberhornrennen wird sich die Patrouille Suisse einmal mehr mit einem Flugzeug der Swiss International Air Lines präsentieren. Dieses Mal werden die Bambinis den neuen Bombardier C Series mit in die Formation nehmen."
2017-program:MÁJUS28 Den otevřených dveříSzo, 8:30 PDT ˇ 211.taktická letka Čáslav szervezésében Jövőre újra Nyílt Nap Caslav-ban.Már kétszer voltam,de jövőre remélem ,hogy végre sikerül kívülről végig fotózni.2015-ben is megpróbáltam,de túl merész voltam (hülye),így a katonai rendőrök ebben megakadályoztak.Érdemes 1 nappal korábban menni,mert a gyakorló napon egészen jó helyről engedtek fotózni,de sajnos csak dél után értem oda.Erről az oldalról nincs kerítés (2015)és ez a hátránya is,mert jobban ellenőrzik a katonai rendőrök a nyílt napon.
Kecskemét szerintem azért sincs, mert magyar részről nincs ami repüljön. Talán majd 2018-ban, amikor 80 éves lesz a légierőnk. Addigra lesz 4 nagyjavított Mi-17-esünk, rendszerbe állnak a Zlinek, a Mókusokkat is magabiztosabban fogják már repülni a szolnokiak. De addigra megérkezik az első új szállítógépünk is (nem biztos hogy katonai szállító C-27/C-295, hanem valamilyen kormánygép amivel lehet esetleg kötelékezni). Talán akkor még lesz repülőképes An-26-osunk és Mi-8-asunk is. Idén újra teljes lett a Gripen flotta, így több kapacitás jut a felkészülésre. Ha minden igaz, a balti országok légterének védelmében majd csak 2019-ben veszünk részt újra, így ez sem jelenthet problémát 2018-ban.
Azt gondoltam, azzal hogy Besenyei kiszállt, vége lesz a Red Bullnak Budapesten. De ezek szerint "országimázs" szempontjából hasznosnak tartják. Hátha a futamok közötti programokban elhoznak nekünk még néhány érdekesebb típust. Pl. Cessna 208 Caravan amfíbia le- és felszállhatna a Dunán.