Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
Ne legyél irigy, hiszen a féltékenység félreértett szeretet
De mégis csak egy lépcsőfokozat
Ha azért vagy irigy, mert a másik ismeri az Istent, és elmerül benne, először lehetsz irigy, majd gyűrd le az irigységedet
Hiszen ha szellemire vagy irigy, az már egy felismerés
Még nem magasság, de a mélység megingása az a kezdődő felismerésemben
És az irigységem tárgyát nem elveszem másoktól, hanem kikérem magamnak, és avval el is elenyészik az irigységem
Hogy más ismeri az Istent, az a megalázása, nem másoktól, hanem az önön akaratában
Így ha szembefordulok magammal a bensőmben, és felismerem magamat a töredékességében, és a nyomorúságomban, akkor megteremtettem az alapot a találkozásra
És megkérem az Istent, hogy találkozzam Vele, azaz ismerjem fel
Ha nem ismerem az Istent a jelenlétében, az azért van, mert az Isten alázatos, magam meg a nagyra törekszem, így máshol vagyok, mint ahol van
Amíg fent keresem, csak néz engem, és kutatja, miként érhetné el nálam, hogy megalázzam magamat, hogy levessem a nagyságomat
És beszélek az Istenhez
Éppen nem hamisan, hanem úgy amint érzek
Ha magamat takargatom a gondolataimmal nincs mit velem kezdenie
Sőt, nyugodtan mondhatom azt is, nem találkoztam Veled, hogyan higgyek Benned?
És birokra is kelhetek Vele a gondolataimmal
Ha birokra kelek Vele, akkor válaszolhat nekem, ha nem formázok felé gondolatot, mire válaszolhatna?
Kényelmes az, hogy forma gondolatot adok, küzdelmes az, ha átgondolt gondolatot adok
Hogy mutasson nekem megfoghatót, amiben felismerem, az az jelenti, magasból próbálkozom
Hogy megkérem, érintsem meg a szeretetével, azt szívesen megteszi
Minden helyzetben kikövetelem a szabadságomat
Ő is szabad Lélek, pontosabban, magam is szabad vagyok
Így a gondolataim is úgy mennek, szabadtól szabadhoz
A megtérés a pillanatban kezdődik, a pillanatban folytatódik, és a pillanatban van megtartva
Az a pillanat a kezdete, amikor elkezdek szemlélni, belülről szemlélni a világra, befogadva a szemlélődésemre a válaszokat
Mindenben találkozva a válaszokkal
Figyelve az apróra, és a kicsire
Az érintésekre
Minden keresi az igazságot, az okkultizmus, és a másban keresők is keresik az igazságot
Az okkultizmus rátapos az apróra, így pont azt tapossa el, ahonnét kitudódna a tévedése
Magából indul ki, holott a magunk legyőzése tesz képessé meglátni az aprót
Mindenki azt hiszi, közelebb van az igazsághoz, így az, hogy egyenlőbb vagyok, magamat elé helyezve másoknak, máris letaposta az apró virágait
És a lány a fiúban, és a fiú a lányban rengeteg aprót fedezhet fel, ha a másikat nagyobbnak tartva magánál, és szolgálja a másikat
Ha a nagyságomat választom, akkor alkalmatlanná teszem magam a megtérésre
És mi a megtérés, bizonyára nem az, ha betűről betűre tudom az igazságot, hanem csakis az, ha megcselekszem
Hiszen az igazság a szeretet, így az igazság megtalálása ott van az első két törvényben, ami a lényegben egy törvény, a két törvény szolgálva mindig a másik törvényben
És a fiú, és a lény szerelme, csodálatos tanítója a két első törvénynek
És a testi érzékiség, ha elhagyja a szerelmet, a meggyalázója az első két törvénynek
Magam döntöm el, hogy mindenben kiveszek, vagy mindenben elkezdek lassulni, egészen addig, míg hasonlóvá nem válok a kőhöz
Ha pedig szolgává teszem magamat másokért, akkor forrás fakad bennem, és az igazság bennem is kinyilatkoztatja, élek
Nem magamtól, hanem az élet adja, hogy élek
A test elmúlik, rövid az ideje, a lelkem meg olyan lesz, amilyenné az akaratommal formázom, segítséget véve az élettől, vagy elsüllyedve a halálban
valojában nincs olyan, hogy megtérés. mindig csak az aktuális pillanat van, hogy mennyit engedtél/engedsz ki magadból, az alakitja a jövendöt. Én nagyon szeretem a csajt, ö hatalmas erejü de szabályos, kerek, szimmetrikus, annyira szép hogy hihetetlen. A szemei nagyok és gömbölyüek, a szemgolyó kisebb. Orra enyhén kampos a végén, de egyenes és koronahaja van, nagyon boszis és azon láthatsz egy folyton változó mandalát/mintázatot
a neutronsugárzás is csak egy bizonyság, a valodi állapot sehol sincs, a lány képes mindenböl virágot csinálni, ugyanazt az oceánt nézi, és ugyanannyira látja, bárhol is, gyakran és sokáig tud ihletben maradni, és meg fogja tanulni másodikként, nagyon boldog
elvileg ugyanabbol valok csak a lánynak más a helyzete, ö most is kezdö, ennyi a különbség, de igyis jo nagy, megközelithetetlen másoknak (mert ez nem az ő idejük)
táncra rábirni a legnehezebb, szegény csajnak nem megy a tánc, tánca visszafogott és misztikusan szimpi. meg az élet se megy neki, de ez csak idő kérdése..
még a szépséget is megszerezheti joval késöbb és szuper jol fog állni a misztikumához
a szivén át keresztül vezet az ut, és egy igazi sárkánycsaj lehet belöle, elég hamar, szinte egyenrangu vele majdnem, és késöbb neki is sok dolga lesz
le tud verni mindenkit, bár ezt még csak sejti, de amig tanul, nem tehet kárt benne, figyelve van
1 zenéje van és rengeteget szenvedett, dehát mégiscsak csaj na, kibir mindent
igazán láthatatlan még igaziba is, tengernyi erény vár rá amit meditácio alatt tanul +, de egy olyan csaj akibe sose lehet belelátni, még Buddhának se, de ismeri őt, tudja ki ő
Mikor utolér a kegyelem, és belépek az ajtón, az ajtódon, Benned
Ösztönözve érzem magamat, hogy abból, amit kaptam, adjak, hiszen túlcsordult a kelyhem édessége
Még nem vagyok tiszta, de a kegyelem azt érezteti velem, hogy tiszta vagyok, és valóban a kegyelem jelenlétében tiszta vagyok, nem magamtól, hanem a kegyelemtől
Magamtól csőstül mennék a házba, és berontanék
De azt még nem láttam, hogy egy házba berohantál
Nagy lapáttal mérnék, de ki kér a nagy lapátból, magam sem kértem
Adnám, amit adtál, de nem olyan könnyű azt adni
Mint ahogy gyermeket sem lehet erőszakkal nevelni
Ha erőszakkal adok, akkor annak ellenállás lesz a vége, hiába akarom adni, amiben a részem
Nem, nem kell meggyőznöm
Hanem egyszerűen tovább adni
Milliónyi az ínséges, akkor milliónyi mellé adod a személyes, és egyedi vezetésedet, egyedi tapasztalásokban
Gondolnám, parazsat adok, pedig csak elhúzom a függönyödet a parazsad elöl
Téged még nem engedsz be, engem beengedsz, nálam vagy, így Te is bejutsz
Nem meggyőzök, így is lesznek, aki ellenem állnak
Bár ha szelíd vagyok, nem ellenem állnak, hanem ellened állnak
Magamtól gondolnám, bárcsak nem állnának ellened
Pedig amikor megmutatják magukat, mint ellenpólus, minél kegyetlenebbek, annál inkább szembetűnő, ki vagy
Nem a kegyetlenségük tudatában jönnek, hanem a nagyságuk igazában
Ha pedig tovább adsz az igazságból, minél kisebb vagy, annál inkább szembetűnik az igazság
Lehetne mondani, örülhetnék a kegyetlennek, hiszen kitudódik az igazság
De valójában szomorú vagy azon, ha kegyetlen vagy
Majd ha a kegyetlenségemben megállok, majd felismerem, és annyi hála tölti el a szívemet, amennyire gyűlöltem
Hiszen a kegyetlenségem oka a gyűlöletem
A gyűlöletem oka pedig a nagyságom
És a félelmeim miatt estem a nagyságaimba
Így amikor féktelen vagy az erőszakodban, azon sírok, győzött feletted, legyőzött téged a félelem
Ha pedig beengeded magadhoz a kegyelmet, amit felfed előtted, azok a félelmeid
Hiszen lemondásokban le kell mondanom a földről, és bekéredzkednem az égbe
Hiszen a kiszilárdult, és megkérgesedett keserű nem mehet az égbe
Az mehet oda, aki boldog, és mentes a félelemtől
Nagyon zavaró, hogy egy mondatban kettő a tegezés?
Az egyik te vagy, a másik az, aki vágyakozik utánad, a tisztulásodban
Hamarosan mennydörgésként fog hallatszani hangod a magasságokból és megrendül a hegyek alapja
Ez fog történni
De nem úgy, ahogyan olvasod, hanem amint mondja
Ahogyan a Lélek, a léleknek közöl
Mert mi fogja megrendíteni a hegyeket?
A hegyek fogják megrendíteni a hegyeket
Amikor takarás nélkül szembetalálkoznak a félelmükkel
Mert elfeledkeztünk arról, hogy feltámadt
És nemcsak feltámadt, mert abban el van rejtve, ha feltámadt, jelen van
És a jelenléte ugyanúgy igazol, feltámadtam
És odaáll a zárt ajtók elé, és kopogtat
És amikor felismerem, ki kopogtat, akkor veszem a bátorságot, hogy beengedjem a szobámba?
Hallom a szeretetét, de megismerem a szeretetét?
Szavából ismerem fel a szeretetét, amikor a Lélek ad a lelkemnek
És amikor cselekszik
Tehát a megismerésem a Szava, és a cselekedetei
És amint találkoznak a hegyek a hegyekkel, ami szükségszerű, betöltve a törvényt, úgy találkozok a cselekedeteimben a cselekedeteivel, betöltve a szeretetet
Amint cselekszem, úgy tárom ki, vagy zárom be az ajtómat, a szívem ajtaját
És ahogyan feltámadásod után egykor beléptél a tanítványaidhoz a szobába, és kinyilatkoztattad magadat, ugyanez történhet meg velem is, ha elmerülök a csendben, felemelkedve a felhők közé
„Béke legyen veled! Kedvesem, e szavakat mondd nekem ünnepemen :
"Vigyél engem, én Kedvesem, a Te lábad nyomaiba, melyek édes mirha illatot árasztanak! Kézen fogva vezess, Királyom, a szobádba, ahol meghallom királyi hangod a magányban! Derítsd fel arcomat mosolyoddal, emberiség Szerelmese! Vesd rám szerető, gyengéd tekinteted, minden értelmet felülmúló, drága pillantásod! Ha csalódást okoztam Neked vagy törékenységem miatt akár egyetlen pillanatra is össze kellett vonnod szemöldöködet, esedezve kérlek, Szentséges Szív, légy könyörületes hozzám! Hatalmad van élet és halál felett, ezért most Hozzád jövök, hogy menedékre leljek Szentséges Szívedben, ahol élet és örök nyugalom van ."
Íme, ez az a Szív, amely Vérét ontotta érted és az egész emberiségért. Ez a vigasztalás és az irgalmasság Szíve. Ez az a Szív, mely téged megkedvelt. Aki ezt a Szívet imádja, azt be fogja takarni a bölcsesség fátyola. Ez a Szív széppé teszi lelkedet, hogy így felékesítve hasonlóvá válj hozzám. Meg tudod mondani, leányom, hogy hol születtél?
Igen! Te az én Szentséges Szívemben születtél. Akik hozzám tartoznak, azok mind az én Szívemben születtek. Nem olvastad?
"Fel fog kiáltani hozzám: "Te vagy az én Atyám, az Istenem, Te vagy az én sziklám, a menedékem!" Elsőszülöttemmé teszem őt, elsővé a földi királyok között."
Mert nemessége a királyok Királyától való, és mert a magasságokban fog élni azok között, akiket istenségemmel átisteniesítettem. A földi királyok a földi feladatokkal foglalkoznak, de akik tőlem születtek, azoknak a mennyben lesz nagyobb hatalmuk.
"Az átlagos ember csupán olyan, mint a szélfuvallat. A fontos emberek csalfák, a mérlegen gyorsan emelkednek, együtt is könnyebbek, mint a fuvallat".
Ezért ezt mondjátok lelketeknek, szeretteim: "Egyedül Istenben pihenj meg, mert egyedül Ő a te reménységed forrása!" Ujjongjon a szívetek, és újuljon meg a lelketek, mert ezekben az időkben oly mértékben árasztom kegyelmeimet az emberiségre, mint azelőtt sohasem a történelem folyamán. IC”
Felemelkedve az új Jeruzsálem tizenkét oszlopa közé
Felhangzik a hozsanna, a hála éneke
Szamáron, és a vemhén, és vemhein bevonulva
Szamáron bevonulva, a megszentelt kézen bevonulva Jeruzsálembe
És a vemhein
Felismerve, mikor megtisztítottad a templomot, mikor kiűzted a kufárokat, abban a templom a lelkünk
Te vagy az, Aki megtisztítod a templomunkat a szennytől
Kiűzve a lelkünkből a kufárságot
És senki sem léphet be az új Jeruzsálembe, akinek a templomát előtte nem tisztítottad meg a szennytől
És akinek megtisztítottad a lelkét, az hozsannát énekel, kikezdve a nagyságunkat a szégyenünkben
A hozsannát szembeállítva konokságainkkal
Hogy felismerjük a szégyeneinket
Hogy felismerjük a megosztottságaink alap okait, a szégyeneinket
Felébredve a megszemélyesített szamárban, a vemhén, és vemheiben
Hogy utat engedjünk Neked a lelkünket megtisztítani, hogy befogadjunk Téged, és megtisztíts minket a szégyeneinktől
Egykor beléptél a templomodba, a Tiedbe léptél, ezért meghívás nélkül beléphettél a Tiedbe, hogy megtisztítsd
Nekünk meg meg kell Téged hívni a templomunkba a mienkbe, hogy átadjuk Neked, és beléphess a Tiedbe
És ha úgy jössz hozzánk, a tulajdonodba jöttél, akkor valóban felcsendül a szívünkben a hozsanna, és nem tud megmaradni a kereteink között, hanem túlcsordul
A világi politikus azt gondolja, hogy a vallás politika
És nagy baj, hogyha az, aki gyakorolja a vallás külsőségeit, ugyanezt gondolja
Ha tapasztalom a Feltámadtat, akkor már nem jöhet hozzám az indító gondolat
Hanem a keresés gondolata
Ha egyetlen Miatyánkot mondok, már minden nap, akkor annak tapasztalás lesz a következménye
Mert az imádság az adás, és Te nem hagysz semmit kiegyenlítetlenül
Ha pedig egy országban egymillió ember szívéből emelkedik, minden nap egy Miatyánk Hozzád, felemeled azt a nemzetet, bármilyen mélyre süllyedt is
És akkor megtudják annak a nemzetnek a politikusai ugyanúgy, élő vagy, és eleven, és jelen lévő
És attól kezdve nem lesz a vallás idegen, és egyáltalán nem lesz politikus
Mint azok, akik ha nem hisznek a jelenlétedben az Eucharisztiában, de mégis veszik az áldozatot, és szentségimádást vállalnak, hogy felismerjék az igazságot, fel fogják ismerni a jelenlétedet, és teljességedet, a Véredben, és a Testedben
Ha fel akarlak ismerni, akkor imádkozok, ha a teljességedben akarlak felismerni, akkor imádlak az Eucharisztiában
Az imádat pedig nem túlzások halmaza, hanem a lényegben az imádat az figyelem, és az akaratod kutatása, a követéséért
Mikor Jézus húsvét előtt egy hegyen ötezer embernek tanított, amikor az ötezer meg akarta választani királynak, akkor megáldott öt árpakenyeret, és két halat, és azt szétosztva tizenkét kosár maradékot szedtek össze
Mi az árpakenyér, és mi a hal
Az árpa, mint szubsztancia a földből származik, de kiemelkedve a földből, körbeölelve levegővel, hevítve a nap melegétől, megtelik éterikus anyagokkal
És a hal, ami vízből származik, kifogva és szárítva, és megsütve, hordozza az éterikust
Hiszen a levegő egyszer sűrített éteri, és a víz kétszer sűrített éteri
Az éteri pedig minden anyag hordozója, és szülője
És mit jelent az öt és a kettő?
Az öt és kettő az hét, a kenyér és amit a halak hoznak a hét
És mi a hét, a hét, az Isten száma, ami minden, és jelenléte mindenben
Hiszen a jelentése a szeretet
Mert miből tevődik össze a hét, két hármasból, és az egyből
A hármas pedig a tökéletessé váló ember, Istengyermek
És milyen a számok elhelyezkedése
Elöl egy hármas, a végén egy hármas, középen az eggyel
És mi a látható eloszlásuk jelentése?
„Szeressétek Istent fölötte – mindennek és – felebarátaitokat mint önmagatokat!”
Azaz első két törvény, ami egy
Az első hármas kifejezi az ember, a tökéletes ember istenszeretetét, a másik hármas a tökéletes ember emberszeretetét
És középen az egy Isten
Így Isten lényege két hármas, az ember lényege egy hármas
Középen egy az elérhetetlenség, míg a két hármas öleli az egy hármast
És az ember egy hármasának ki kell elégíteni az első hármast a második hármasban, mert avval igazolja az első hármast
És a hetes szám mindent átölel, mindenben megszólal, és mindenben látható, mert látható a fénysugarak törésében, és harmonikusan hallható a zenében
És az ötezer ember a korszakunk
És a királlyá választása elöl ellépő Jézus a visszatérő Pásztor
Aki nem anyagban, hanem szellemi tanítással fogja táplálni az ő népét, ó, és micsoda bőségben
Hogy aki keresi, az megtalálja önmagában a hármas számot a magáról lemondásban a másikért, mindig és mindenben a másikért
Mikor Jézus húsvét előtt egy hegyen ötezer embernek tanított, amikor az ötezer meg akarta választani királynak, akkor megáldott öt árpakenyeret, és két halat, és azt szétosztva tizenkét kosár maradékot szedtek össze
Mi az árpakenyér, és mi a hal
Az árpa, mint szubsztancia a földből származik, de kiemelkedve a földből, körbeölelve levegővel, hevítve a nap melegétől, megtelik éterikus anyagokkal
És a hal, ami vízből származik, kifogva és szárítva, és megsütve, hordozza az éterikust
Hiszen a levegő egyszer sűrített éteri, és a víz kétszer sűrített éteri
Az éteri pedig minden anyag hordozója, és szülője
És mit jelent az öt és a kettő?
Az öt és kettő az hét, a kenyér és amit a halak hoznak a hét
És mi a hét, a hét, az Isten száma, ami minden, és jelenléte mindenben
Hiszen a jelentése a szeretet
Mert miből tevődik össze a hét, két hármasból, és az egyből
A hármas pedig a tökéletessé váló ember, Istengyermek
És milyen a számok elhelyezkedése
Elöl egy hármas, a végén egy hármas, középen az eggyel
És mi a látható eloszlásuk jelentése?
„Szeressétek Istent fölötte – mindennek és – felebarátaitokat mint önmagatokat!”
Azaz első két törvény, ami egy
Az első hármas kifejezi az ember, a tökéletes ember istenszeretetét, a másik hármas a tökéletes ember emberszeretetét
És középen az egy Isten
Így Isten lényege két hármas, az ember lényege egy hármas
Középen egy az elérhetetlenség, míg a két hármas öleli az egy hármast
És az ember egy hármasának ki kell elégíteni az első hármast a második hármasban, mert avval igazolja az első hármast
És a hetes szám mindent átölel, mindenben megszólal, és mindenben látható, mert látható a fénysugarak törésében, és harmonikusan hallható a zenében
És az ötezer ember a korszakunk
És a királlyá választása elöl ellépő Jézus a visszatérő Pásztor
Aki nem anyagban, hanem szellemi tanítással fogja táplálni az ő népét, ó, és micsoda bőségben
Hogy aki keresi, az megtalálja önmagában a hármas számot a magáról lemondásban a másikért, mindig és mindenben a másikért
Bőségben, kilépve az önzésből, az ínségből
Láthatjátok a hetes számot pl. a színekben és hangokban, mert a fénysugarak törésükben a Teremtő hét tulajdonságát anyagi módon szemléltetik, a hang pedig a szellemi élet hét nagy harmonikus törvényét fejezi ki.
„Szeressétek Istent fölötte – mindennek és – felebarátaitokat mint önmagatokat!”
Mikor Jézus húsvét előtt egy hegyen ötezer embernek tanított, amikor az ötezer meg akarta választani királynak, akkor megáldott öt árpakenyeret, és két halat, és azt szétosztva tizenkét kosár maradékot szedtek össze
Mi az árpakenyér, és mi a hal
Az árpa, mint szubsztancia a földből származik, de kiemelkedve a földből, körbeölelve levegővel, hevítve a nap melegétől, megtelik éterikus anyagokkal
És a hal, ami vízből származik, kifogva és szárítva, és megsütve, hordozza az éterikust
Hiszen a levegő egyszer sűrített éteri, és a víz kétszer sűrített éteri
Az éteri pedig minden anyag hordozója, és szülője
És mit jelent az öt és a kettő?
Az öt és kettő az hét, a kenyér és amit a halak hoznak a hét
És mi a hét, a hét, az Isten száma, ami minden, és jelenléte mindenben
Hiszen a jelentése a szeretet
Mert miből tevődik össze a hét, két hármasból, és az egyből
A hármas pedig a tökéletessé váló ember, Istengyermek
És milyen a számok elhelyezkedése
Elöl egy hármas, a végén egy hármas, középen az eggyel
És mi a látható eloszlásuk jelentése?
„Szeressétek Istent fölötte – mindennek és – felebarátaitokat mint önmagatokat!”
Azaz első két törvény, ami egy
Az első hármas kifejezi az ember, a tökéletes ember istenszeretetét, a másik hármas a tökéletes ember emberszeretetét
És középen az egy Isten
Így Isten lényege két hármas, az ember lényege egy hármas
Középen egy az elérhetetlenség, míg a két hármas öleli az egy hármast
És az ember egy hármasának ki kell elégíteni az első hármast a második hármasban, mert avval igazolja az első hármast
És a hetes szám mindent átölel, mindenben megszólal, és mindenben látható, mert látható a fénysugarak törésében, és harmonikusan hallható a zenében
És az ötezer ember a korszakunk
És a királlyá választása elöl ellépő Jézus a visszatérő Pásztor
Aki nem anyagban, hanem szellemi tanítással fogja táplálni az ő népét, ó, és micsoda bőségben
Hogy aki keresi, az megtalálja önmagában a hármas számot a magáról lemondásban a másikért, mindig és mindenben a másikért
Mindenkinek szabad akaratot adtál a Földön, és az égben
Mindenki tehet a sorsáért
A föld pedig el van takarva a lelki látástól, hogy biztosítva lehessen neki a szabad akarat
És milyen mértékben emelkedik az égbe, olyan mértékben, és céljának arányában nyitod meg az égre a látását
És mint lélek, az ember gondolata kiárad
Nem ahogyan lát, hanem amint gondol
Nem is tudja, hogy egy káromkodással milyen folyamatokat indít
És nem is tudja káromlásainak következményeit és vonzásait
Mert amint gondolok, azt vonzok
Így könnyen vonzhatom a bukottakat, vagy az angyalaidat magamhoz, amint gondolok, amint tisztát, vagy tisztátalant gondolok
Káromlás sem más, mint gondolat, napvilágra került gondolat
És az eltávozó lélek azt is viszi, amint gondolnak rá
Ha káromolva gondolnak rá, viszi magával a bosszú gondolatát, és nem nyugszik meg addig, míg kamattal vissza nem fizette
És visszafizetheti, mert a gondolatai megvezethetik a gondolataimat, mint ahogyan az alázatosnak az angyalok segítik a gondolatait
És a szabadságomban azt a gondolatot fogadom el, fogadom be, amit akarok
Ha gőg van bennem, esélyem sincs, hogy felismerjem a gondolataim eredetét
Mert a gőg az önösségből indul
És a megtévesztő gondolat az önszeretetemből indul, arra építve rombol
És így láthatatlan marad
A gondolat mindenképpen hat a gondolatra, ha állhatatos vagyok a tisztaságban, akkor eltávozik tőlem az ártó
Ha pedig káromlok, akkor vonzom az ártót, és hozza a gondolatát
Ha ítélkezem, ugyanaz történik
Egyes esetekben, ritka esetekben az ártó hatalmat kap a test fölött is
Jó okkal történik, és amikor kitelik az ideje, akkor az, aki Benned tiszta, az megszabadíthatja a szenvedőt a megszállótól, kézrátétellel, és segítségül hívásoddal
Az akaratodból véve, és az akaratodba helyezve a gyógyítást
Hogy a föld is észrevegye, hol járnak a gondolatai
Aki Veled jár, avval vele vagy
Aki meg elsüllyed az ártó gondolatok tengerében, az minél jobban süllyed, annál inkább megláthatja a jelenlétedet, és az irgalmadat
Ha kiszabadítom magam az ártó gondolatok sűrűjéből, segítségül hívva a szent nevedet, kiszabadítod a gondolataimat, és avval kiszabadulhatok az ártó kezéből
És az még nem biztosításom, hogy egyszer kiszabadultam, mert a gondolatim csapongásai képesek újra magamhoz vonzani az ártót
És akkor már nem egyedül tér vissza, hanem a hasonszőrűekkel, hogy ki ne szakítsam magam újra magamat a kezeiből
És ha felvállalom a figyelmet, a nehézségeit, és fáradtságait, akkor könnyen felfedezhetem a gondolataim eredetét
Az ártót, ahogyan az önszeretetemre buzdít, és ha azt nem engedem, hogyan próbálkozik félelmet kelteni bennem
Teljesen felesleges kétségbe esnem a felismeréstől, hiszen a felismerésem már egy fél győzelmem felette
És nem az a teljes győzelmem, hogy küzdelembe szállok, hanem a Te gondolatidat keresve, imádságban győzedelmeskedem a jelenléteddel
Veled kényelmesen megvárom, amíg az ártó belefárad, vagy neved segítségül hívásával azonnal győzök
Nem kell sietnem, hiszen számára is világosságot adhatok, Jézussal közösségem a szelídséggel a világosságba vonzza az ártót
A másvilágon nincsenek a gondolatok előtt falak, nem lehet eltakarni, és nem lehet letagadni
Így a gondolataim szerint találom magamat
És a gonosz gondolataimban sokkal súlyosabbak rám nézve, mint bármilyen külső ítélet
A gondolataim között találom magam, más azonos gondolatok kereszttüzében
És az sokkal szörnyebb, mint ahogyan el tudom képzeli
És a tisztaságomban sokkal szebb, mint ahogyan a Földön bármi hasonlót is érzékelhetnék
És gondolhatom, mi szörnyűség lehet más gondolatában
Mivel semmi megfogható sem lehet velem, nem vihetek magammal semmit, ami fogható, ezért egyedül a gondolat marad a fogható
Egybekelve minden földi gondolatommal
Hogy egyszerűen csak gondolok, vagy tudom vizsgálni, és szűrni a gondolataimat?
"Drága gyermekek, szavaim egyszerűek, de tele vannak édesanyai szeretettel és gondoskodással. Gyermekeim, egyre jobban feltornyosulnak felettetek a sötétség és a megtévesztés árnyai, én pedig fényre és igazságra hívlak titeket – Fiamhoz hívlak benneteket. Csak Ő tudja átformálni a kétségbeesést és a szenvedést békességgé és derűvé, csak Ő tud reményt adni a legmélyebb fájdalmakban.
Fiam a világ élete. Minél jobban megismeritek, mindinkább közelebb kerültök hozzá, annál jobban fogjátok szeretni, mert Fiam a szeretetet. A szeretet megváltoztat mindent, széppé teszi azt is, amit a szeretetlenség jelentéktelenné tesz. Ezért újra mondom nektek, hogy nagyon kell szeretnetek, ha lélekben növekedni szeretnétek. Szeretetem apostolai, tudom, hogy nem mindig könnyű, de gyermekeim a fájdalmas utak vezetnek a lelki növekedéshez, a hithez és Fiamhoz. Gyermekeim, imádkozzatok és gondoljatok Fiamra. A nap minden pillanatában emeljétek fel lelketeket hozzá, én pedig, a legszebb kert virágaiként gyűjtöm össze imáitokat, és Fiamnak ajándékozom. Legyetek szeretetem igaz apostolai, terjesszétek mindenkinek Fiam szeretetét, legyetek a legszebb virágok kertje. Imáitokkal segítsetek pásztoraitoknak, hogy minden ember felé szeretettel telt lelki atyák legyenek. Köszönöm nektek.”
Ha csak egyszerűen el szeretnék beszélgetni az angyalokkal, és megengednéd azt, akkor letámadnának engem, hogy mért zavarom őket
Jó okkal mondanák azt
Ha pedig a segítségüket kérem, akkor sietve jönnek, örömmel jönnek segíteni
Az ifjút többnyire nehezebben veszem rá, hogy segítsen, a szülők pedig többnyire abban lelik az örömüket, ha a gyermeküknek, gyermekeiknek segíthetnek
Miben áll a kísértés, hol van a kísértés kezdete?
És hol jár a szabadság?
Ott jár a szabadság, ahol legyőzetett a kísértés
Három tulajdonságot véstél a gyermekeidbe, jó okból
Nem a kísértésért, hanem a szabadulásunkért
Először, hogy törekedjünk a jólétre, a kényelemben elérhető testi többre
És a Szavadban kinyilvánítod, hogy nem a test, hanem a lélek tökéletesítése a cél, a célunk
És majd amikor átlépünk, akkor belénk mar a felismerés, és attól kezdve azon vagyunk, hogy a lelkünket tökéletesítsük
A jólétre, a könnyebbségre törekvésünk, a legyőzésével a lelkünk javát szolgálja
Hogy a testünk vágyait legyőzzük, és keressük a lelkünk megszentelődését
És az nem megy máshogyan, csakis lemondásokban
És aki felvállalja, azt tapasztalja, hamut adott aranyért, és gyémántért
A második, amit belénk helyeztél, a megkülönböztetés
És amibe esünk abban, az a hiúságunk
Hogy magunkat szebbnek lássuk, hogy pozíciókba törekszünk
Minden hazugság hiúsággal kezdődik, többnek lássunk, mint amilyenek vagyunk
A harmadik, amit belénk helyeztél, az uralom vágya
Jó okkal helyezted belénk ezt a kettőt, hogy a Földön megszabaduljunk a hiúságtól, és a gőgtől, az uralom vágyától, mert az égben az Isten gyermekei uralkodnak, és hatalmasak, a kicsiben tanuljuk a sokat
A testünk törekvése, hogy hatalomban cselekedjünk, és hatalmasat cselekedjünk, hogy többnek mutatkozzunk a másiknál
Törvényt szabva másoknak, magunkat kivonva a törvény alól
Ezt legyőzve, magunkat ebben legyőzve, tanulva legyőzve nagyságunkat, kicsinységben végezni, győzelmet aratva az erődben
Legyőzve a bírnit, a mutogatnit, az uralnit
És ha hiszek benned, akkor igazán nagy a kísértésük, hiszen a cselekedeteidben, a győzelmedben kell kicsinek maradnom
Így a legnagyobb segítségem az alkalmatlanságom, és mindaz, amivel nem bírok
Ha nem hiszlek, és sőt, ha nem akarok hinni Benned, akkor elutasítalak
És úgy is lehetek vak, hogy teljesen meg vagyok arról győződve, hogy hiszek Benned, és megtartom a vallásosság külső jegyeit
És igen meglepődnék, ha elmondanád, nem ismersz
Igen nehéz velem, hogy vakságomból kigyógyíthass
És úgy is lehetek vak, hogy ugyan még nem hiszlek, de kinyitottam, az alázatom kinyitotta a figyelmemet az igazságra
Már elkezdtem befogadni, de még avval sem vagyok tisztában, hogy figyelek
Ha figyelek, én vagyok az, hogy amikor felismerlek, meggyógyíthatsz
Az nem úgy van, hogy amikor kiárasztod a Lelkedet, akkor mindenkinek azt mondod, gyógyuljanak meg a szemeid
Azoknak nem mondod, mert nem mondhatod, értük nem mondhatod, szabad akaratuk tiszteletben tartásáért nem mondod, láss - akik nem akarnak szellemben és igazságban látni
Az emberi elme a Lelked kiáradására teszi a hangsúlyt, holott annak a hangsúlynak az alapja a Lelked kiáradásának az előkészítése
És minél több fájdalom esik egy lélekre, annál több eséllyel ébred rá az igazságra, és attól kezdve, mondhatod, nyíljanak meg a szemeid
És a legnagyobb felelősség a Házadé, sorsokért, azokért, akiket a megosztottság elűzött
Azokért, akik nem hajlandók ezért látni, és azokért, akik belevesztek a formába
Ha Házad befogadja az alázatot és a szeretetet, és elmerül a békédben, a kiáradó békédben kiárad az ismeret, megelőzve Téged
És attól kezdve lehetsz a világ orvosa
Aki a szőlőben dolgozik, annak jól hajlik a dereka, mert sok vadhajtást le kell a föld színénél csipegetni
"És kapcsoljátok ki a tv-t, ha elmentek. Vacsorát találtok a hűtőben, még délelőtt készítettem nektek. Hidegtál olasz fűszerezéssel, ahogy a tv-szakácstól láttam. Jó lenne ha időt szakítanátok rá, hogy ha nem is mostok fel, legalább a porszívózás meglegyen. Puszi, égi anya."