Nincs a 159 semmi,baj.nekem,tokeletesen uzemel.teny a 3.2sokat fogyaszt es orrnehez.
tegnap nekem,is megneztek a bravot vegre normalis ember es nemfelt a km.tol ma visszaszol hogy viszi e vagy sem..
ha csaladi auto nagy kell jo teljesitmenyel akkor freemont 3.6v6.volt lehetosegem hasznalni..orszaguton 9-11 varosba 12-14.labb fuggo es jo a hangja mehez megalni nemtaposni:-)es mehet bele a e85:-)osszkerek automata..
pedig itt a válasz! miért nem keresed vinjót az ügyben, annyira nem sürgős (van még pár ezer km-ed az ajánlott cserére és az Ő pakkjávak jobban jársz), hogy náluk vedd! az , hogy alvázszam alapján nem tudják, az aggályos.. :(
Hát épp ez az, nem zavarja a kanyargós szakasz egyiket sem. Na meg a qvadon is képesek összeveszni hogy ki mehet elsőre pedig nem szoktam finomkodni ha viszem őket. De akkor egyszer ahogy az óra kettessel kezdődött egy percen belül kinn is volt minden. 5 percre rá semmi baja. Szerintem a tájat nézte és elszédült.
Nekem számít a fogyasztás pedig összesen (autók, motor, bicikli) nem megyek többet 10 ezernél. Nem mindegy hogy mennyiből autózom egy jót, 1 liter még nem mérvadó de mondjuk 4 azért már érezhető nekem 100 kilométerenként.
nalunk szerencsere ha a gyereknek (nagyobbik) nem lenne fule, korbeerne a mosolya egy kis temposabb autozastol, de a kicsi sem tunt ugy, hogy rosszul lenne tole. persze meg barmi lehet, tesom kb. 10 evesen adta elo azt, hogy minden kanyar utan elhanyta magat a kanyargos del-jugoszlav utakon. viszont talalt mindig igy par dinart hanyas kozben. :D
szerintem a fogyasztas mindaddig nem erdekes, mig az ember nem megy vele sokat. evi 20e km kornyeken szerintem nem erdekes annyira a fogyasztas. felette mar el lehet gondolkodni. ha meg 50-60e km -t megy az ember, akkor nyilvan at kell gondolni a dizelt.
Apa autó kapcsán, nekem, nekünk most bejött ez a feleségnek egyterű amivel bárhová bármikor el lehet menni komplett családdal, apának meg játszósabb amivel azért kirándulni lehet (ha nyaralni nem is). Így is volt már hányás a bmw-ben mert nem tolerálta a gyerek gyomra a nagy sebességet (sosem hányt kocsiban máskor).
en is altalaban arra jutok, hogy egyelore nem erdemes valtani. persze mindez anyagi kerdes csupan. ugy ertve, hogy az ember ne csak a lista aljabol tudjon valasztani, hanem adott esetben a kozepe-tetejebol. ott meg nagyon szetnyilik az ollo egy bravohoz kepest arban. igy aztan jobb hijan marad a bravo, ami olyan, amilyen, viszont az ara es az olcso fenntarthatosaga karpotol. es ahhoz kepest meg nem olyan rossz auto, mint sokan hiszik.
nekem felsorolt egy listat a szerelo, hogy mi az ami nem kerdes, hogy elromlik ido elott egy ilyen motorban. aztan a 159 -nek egyebkent is vannak tipushibai. jo, persze, olasz, nyilvan. de ettol meg az az auto egy szobor - ha epp minden OK vele. :) nyilvan ennyire nem rossz a helyzet, de problema az varhato.
nalam ami meg fut az a ford s-max, csak abbol meg amit igazan akarnek az meg a mobile -n is ritkasag (legerosebb turbobenzines, automata, 7 szemelyes, full). na, az igazi apaauto lenne. bar egyelore azert elferunk a meglevo gepparkban, szoval nem letkerdes. :)
A 3.2 -es motor legjobb tudomásom szerint ugyan úgy a GM-től jött, mint a váltó ami a Bravoban van. Szóval kb. hasonlóan problémás tud lenni.
A legszebb, hogy azzal a motorral sem megy úgy mint pl. egy - benzines - RS octavia (igaz attól az alfa még 4kerék meghajtású ami azért jó dolog...).
Pár éve beszéltem egy 159 alfa tulajjal akinek ilyen motorral volt a gépe. A motor pont generálozás alatt volt... Említette a városi fogyasztást: 18 liter, elég elrettentő a menetteljesítményhez képest, hiába szép a hangja...
Egyébként szintén 200 ló körüli benzinesre váltanák én is. Pár dolog viszont elrettentő.
Hasonló árban csak jóval idősebb férne bele. Ami nem biztos, hogy sokkal/egyáltalán gyorsabb, viszont drágább a fenntartása és cascot már nem tudnék rá kötni; a nélkül pedig érheti nagy meglepetés az embert.
Szívem szerint vennék valami impreza-t és élnék vele boldogan. Annak viszont olyan szerviz költségei lehetnek, hogy vissza sírnám a bravot...