Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Adammer Creative Commons License 2013.01.21 0 0 49971

Esetleg nem automata az ablaktörlő?

Az tud csinálni néha iylen gyorsantörlést, bár nekem ha lekapcsolom akkor normál helyzetbe áll.

Előzmény: matthangya (49968)
soryton Creative Commons License 2013.01.21 0 0 49970

...lehet a mechanikája van berozsdásodva,  megszorulva ...  minél előbb utána kellene nézni és javítani mert a motor is bele fog dögleni ...

 

..és lehet még kontakt hiba is ...

Előzmény: matthangya (49968)
BXtwelve Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49969

Rosszul feltételezed.

Volt már csatlakozó csere is, csatalakozó hajlítás is.

Előzmény: zimurgy (49967)
matthangya Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49968

Helló!

 

Új emberként rögtön egy kérdéssel kell kezdenem. (Elég láma vagyok az autókhoz, úgyhogy bármilyen hülyeségen nyugodtan lehet röhögni! Talán a motorolajat nem a csomagtartóba tölteném, de itt ki is merül minden okosság...)

Tehát: náhány napja azt játssza a járgány (Xsara II. 2001. 1.6 16v sx), hogy minden egyes ablaktörlést úgy old meg, hogy totál gyorsan töröl egy csomót, majd megáll ott, ahol akar -- ablak tetején, közepén, bárhol. Megpróbáltam nekilátni a fórum korábbi bölcsességeit áttúrni, de nagy az anyag. A keresővel megnéztem az ablaktörlős okosságokat, ott nem találtam megoldást.

Valakinek van ötlete?

zimurgy Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49967

Ízlés dolga, hogy ki miként javítja, ezen nincs mit vitatkozni.

Stabil dolog a forrasztás, ezt természetesen nem vitatom.

Mindazáltal feltételezem, hogy a korábbi "semmilyen praktika" az leginkább kontaktsparay-t jelentett, nem pedig az érintkező rugós nyelvének beljebb hajlítását.

Tapasztalataim szerint kizárólag a kontaktspray használata _kis túlzással_ azonos kategória a ráolvasással.

Előzmény: BXtwelve (49959)
loorcsi Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49966

Köszönöm mindenkinek a segítőkészségét!!

 

Amúgy furcsa ez nekem, hogy a hő nyírja ki, mert amikor beindítottam a kocsit, működött rendesen, 3 perc után kb amikor párátlanítani akartam rákapcsoltam a klímára és onnantól kezdte el a maxon pörgést. Most pedig úgy hogy nem nyúltam hozzá indítás után szintén néhány perccel egyszer csak megállt. És csak ha max ra állítottam, akkor kapcsolt be maxon.

 

No de szétszerelem, aztán meglátom és újból mindkettőt cserélem. Ha mindez megismétlődik 3adjára is, akkor már lesz ok a miértre keresni a választ szerintem.

 

 

Előzmény: idiotaindex (49965)
idiotaindex Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49965

igen ez nagyon fontos: a hovezetes a bordahoz ui. ez nyirja ki!!

illetve a ho

 

Előzmény: loorcsi (49962)
soryton Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49964

MJ11015    eredeti 

BDX66C     ezek  a helyettesítők   

2N6287-ST....    

 

Előzmény: soryton (49963)
soryton Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49963

...általában párban cseréljük ..és működik  mint nálam is évek óta ...  a miértekre nem mindig van meg a válasz ...  :-))

Előzmény: loorcsi (49962)
loorcsi Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49962

Rendben, nekiugrok akkor, köszönöm a gyors választ.

 

...azt lehet vajon tudni, hogy miér adja meg ilyen hamar magát?azt még egyelőre nem tudom, hogy melyik tranzisztor ment szét, de hamar megállt.

 

üdv

Előzmény: soryton (49961)
soryton Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49961

..cseréld mind a kettőt ...  hővezető pasztával....

Előzmény: loorcsi (49960)
loorcsi Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49960

sziasztok. Nekem citroen xsara 1,4-esem van 2001 cupé

 

A következő lenne a problémám, hátha tudtok segíteni.

 

A fűtő ventillátorom nekem is maxon pörgött. Nem lehetett kikacsolni, olvasgattam rá a megoldást, a darlington trazisztor egyikét helyettesítettem egy itt ajánlott másikkal és megjavult. Jó azonban csak kb 1 hónapig volt, utána ismét ugyanezt csinálta. Meg is vettem megint egy bele való tranzisztort, de mire kicseréltem volna indítottam az autót, pörgött a ventilátor majd egyszer csak megállt. nem reagált semmire. és észre vettem, hogy max feliratra tekerve egy idő után újból bekapcsol, bármilyen más állásban pedig ki. Na most ilyenkor valyon mi lehet a gond, mihez nyúljak vagy ilyenkor is a tranziszor a hibás?

 

Tehát most nem forog máshogy csak maxon, de ki lehet kapcsolni. Előtte minden állásban maxon ment.

 

 

Nagyon megköszönném ha valaki látott már ilyet és segítene.

 

Üdv. mindenkinek

BXtwelve Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49959

Nem értek veled egyet. Milyen sűrűn kell kivenni az ülést? Ha ki kell venni, meddig tart szétforrasztani, vagy egy csípőfogóval elnyisszantani?

Inkább az összeforrasztás a macerásabb.

 

Nekem is össze van forrasztva, mert egy idő után már semmilyen praktika nem segített, csak max. 1-2 napig.

Előzmény: zimurgy (49958)
zimurgy Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49958

Ebben az esetben az üléseket már nagyon macerás a későbbiekben kiszerelni.

A legjobb megoldásnak nálam az bizonyult, hogy a csatikból az érintkezőket kivettem (ehhez sajnos speciális eszköz kell, vagy átmérőben passzoló, nagyon vékony falú cső is megteszi), a hüvely-érintkezők rugós nyelvein picit szorítottam, majd vissza. Stabil.

Előzmény: Törölt nick (49954)
remete58 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49957

Tisztelt fórumozók!

Szeretném közölni , hogy a felnire szerelt téligumik elkeltek.Már csak a hólánc és a lemezfelni csavarok maradtak.A hóláncról teszek fel egy olvashatóbb táblázatot ezért elnézéseteket kérem mert széthúzom a fórumot.További jó autózást kívánok minden citroenesnek.Hali.

 

Tibor

soryton Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49956

...olvastad ezeket a kódokat...? közük sincs a légzsákhoz .... :-))

Előzmény: Törölt nick (49954)
soryton Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49955

...persze hébe hóba esetleg lehet rá szükség szélsőséges helyzetben ....  csak a magam tapasztalatából ...max . 4000 -es fordulattal járok 

Előzmény: Törölt nick (49953)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49954

Több, mint valószínű, hogy az ülések alatti csatik okoznak kontakthibát. Csatit ki kell iktatni és összeforrasztani a vezetékeket.

Előzmény: Adea85 (49941)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49953

Gondolom csak kipróbálta. Nem is normális dolog, ha 4000 után elmegy az erő és nem akar, vagy csak nagyon nehezen tovább pörögni. Bármikor szüksége lehet a felső fordulatszámtartományra.

Előzmény: soryton (49946)
soryton Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49952

...én Vácon túl lakom .. esetleg még ha jársz pesten a Fiumei úton ott is átveheted....

Előzmény: bagyip (49951)
bagyip Creative Commons License 2013.01.20 0 0 49951

Igen Vác felé lakom Dunakeszin. Nem szoktam feltétlen hajtani, az esetek 90%-ban elváltom 2200-2500 nál, de tudom milyen volt régen, meg vezettem sok ugyan ilyen motorral szerelt Megane-t és 307-est azok pedig mint a rendes szívó motorok folyamatosan erősödtek ahogy nőtt a fordulat,legfőképp 4000-től. Igaz azoknak rövidebb a váltójuk kicsit... Mert eddig nekem is ilyen 4000-5700-ig tényleg erős volt utána halt le ahol leadta a max. teljesítményét. 

Előzmény: soryton (49946)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.19 0 0 49950

csomagtartó; nehéz szó, mindkettőnknek! :D

Előzmény: s520 (49949)
s520 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 49949

hát a csomagtartóta kell de amilyen idő van mostanában ajka-veszprém környékén, bármikor kellhet

 

köszi

Előzmény: Törölt nick (49948)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.19 0 0 49948

Még sosem raktam fel láncot...

 

Egy kopottabb /65ös lehet akkora, mint egy új /60as, mert kerületben 1,8centi eltérés van...

Szerintem rámegy.

Tényleg akarod is használni, vagy csak a csomagtatóba kell? :)

Előzmény: s520 (49947)
s520 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 49947

Köszi a választ.

 

A kép alapján akkor jó lehet mert 185/65x15 van rajta ami nagyobb mint az én kerekem.

Szerintetek?

Előzmény: Törölt nick (49944)
soryton Creative Commons License 2013.01.19 0 0 49946

..hova hajtod ezt a szerncsétlen gépet  4500-5000 fodulaton ...?  4000 -nél már leadja a max nyomatékot ....   Vác környéki vagy ..?  esetleg tudok adni map szenzort kipróbálásra ....

Előzmény: bagyip (49945)
bagyip Creative Commons License 2013.01.19 0 0 49945

Hát nem tudom mitől csöröghet néha,de ahogy itt javasolták kitakarítottam a fojtószelep házat és láss csodát a reggeli visszafulladások megszűntek és az "áteső", ingadozó alapjárat. Ezután lehúzogattam a vákumcsöveket de nem láttam,hogy el lennének dugulva. A MAP szenzort is kiszedtem befújtam letakarítottam... Egy kicsivel jobban megy már a gép mintha erősödött volna kis és közepes fordulaton de 4500-5000 fölött még mindig halott ill csak nagyon lassan pörög ki.... Persze üresben terheletlenül simán kiforog akár leszabályzásig is.... Hétfőn lesz egy bontott map szenzor a kezembe beteszem hátha ha az sem segít akkor odaadom a szerelőnek kezdjen méricskélni ..... vakon...pedig ez az amit el szerettem volna kerülni:D 

Előzmény: Peter35Bp (49938)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.19 0 0 49944

http://aprod.hu/hirdetes/holanc-kn-60-as-meg-nem-volt-hasznalva-IDKRp5.html

 

Itt van egy kép a dobozról, azon nem szerepel a /60-as méret...

Előzmény: s520 (49943)
s520 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 49943

Sziasztok

 

Érdeklődni szeretnék, hogy 185/60x15 -ös téli gumira a kn-60-as hólánc jó lehet?

Mert 185/55x15 rá van írva de a fenti méret nincs.

A neten össze vissza írnak, egyik oldalon kn-60-on rajta van, másikon  kn-70-en van rajt a méret. De még a mellékelt képek a láncról sem egyértelműek, nem tudom melyik a jó?

soryton Creative Commons License 2013.01.18 0 0 49942

...biztos jó dolgokat írtál ki ...? mert az én táblázatom szerint közük  sincs a légzsákhoz , de még egymáshoz sem ....

Előzmény: Adea85 (49941)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!