Nem lenne rossz, de most adtam pénzt egy sima, nem fordszám mérősért. Ráadásul nem is tudom mekkora macera azt bekötni. Nem kaptam anno választ, hogy honnan kapja a jelet csak annyit, hogy nem a lendkerékről. Így gondolom a generátorról de akkor talán azt is cserélnem kellene... Ezért gondoltam, hogy ha valaki találkozott egy aránylag ízléses utólagossal akkor rákérdezek....
Volna egy olyan problémám,hogy ha kicsit gyorsabban bele hajtok egy lyukba vagy buckára (ugyan mindegy) valami irtozatos nagy csattanást hallok a bal első kerék felől. (ilyen formában nem mindig csinálja)
Menet közben ha fékezek és szintén gödrös,buckás részen haladok át,akkor még jobban csinálja a problémát. (ilyen formában szinte mindig csinálja)
Valakinek valami ötlete lehet hogy konktétan melyik alkatrész adhatta meg magát?
190 E Merci benzines reggel elindultam,és utána nem sokkal leállt a motor. Önindító teker,viszont egyetlen kontroll lámpa nem világít és nem indul az autó.
Ha a szétszerelésnél lepattintod a törlőkar alatti nagy műanyagfedelet és az alatta lévő mechanikát,ami a lapátnak a szélvédő sarkaiba való kitolásáért felel, megtisztítod és újrazsírozod,akkor meg fogsz lepődni,milyen gyors lesz utána a törlés sebessége.
Én már évek óta amikor esős, havas, latyakos sz.rban tolom, a kamionok nyomják rám a pályán, hogy ki sem látok egy-egy pillanatra, mindíg gondoltam, hogy nem-e kellene ennek vmi karbantartás, zsírzás valami, mert igen rosszul érintene, ha megállna. Aztán kisütött a nap és úgy maradt, de most 17 évután feladta, ha ez műanyag akkor elég jól bírta :)
Velem is tegnap este esett a dolog esőben :)), azért a városba haza botorkáltam, viszont reméltem, hogy ma nem esik mert hosszabb utam volt, hát megúsztam, a hétvégén szétkapom, hétfőn meg kerítek hozzá ami kell.
Az ablaktörlő motor tengelyén van egy rövid kar,azon egy gömbfej,ami egy műanyag perselybe pattanva kapcsolja ezt a kis kart egy hosszabbhoz,itt lesz a forgó mozgásból alternáló.
Ez a műanyagpersely szokott annyira kikopni,hogy leesik a hosszú kar a gömbfejről.ha ez a baj,bontottal javítható.
Ha kiszeded a szélvédő alatti műanyag burkolatokat,a vezető előtti oldalon ott lesz előtted az egész szerkezet.
Sziasztok, régen jártam erre, most a segítségeteket kérnem. Az ablaktörlőm magállt félúton kicsit túl. Az alaphelyzetébe ellenállás nélkül vissza tudom fordítani, de a megakadás pontjánnál ellenáll, nem erőltettem. Hol kezdjem keresni a bajt? Esetleg van ilyen tapasztalata valakinek. Úgy hallom a motor az teker, de egyéb nem történik. Esetleg ha lenne egy robbantott ábra, vagy egy video link a szétszereléshez az szuper lenne. W210-ről van szó.
A speedtronic az a sima tempomat, aminek van olyan verziója is, hogy limitálod a max sebességet (akkor világít a LIM), azaz akárhogy tolod, nem fog mondjuk 120nál többel menni (külföldi autópályákon pl előnyös).
A distronic első verziója az a távolságtartós tempomat, azaz bizonyos határok közt tartja a forgalom tempóját, az általad beállított max értékig. 40 (vagy 30?) alatt kikapcsol, a teteje meg 160.
Ennek a továbbfejlesztett verziója a distronic plus, ami már meg is áll akár, és elindul magától a dugóban.