Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vikesz69 Creative Commons License 2016.01.29 0 0 51560

Sziasztok.

 

Kérdésem lenne ami nagyon fontos: 2005.09.havi a kocsi AWX motorkódos 1.9 PDTDi 96kW teljesítményű COMFORT felszereltségű (tudom sok köze nincs hozzá, de hátha). Milyen környezetvédelmi besorolása van? Böngésztem a neten és sok helyen EURO4-esként van feltüntetve. Honnan lehet tudni hogy biztosan EURO4-es?

Köszönöm.

Jocix34 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 51559

:D

Előzmény: Octi19 (51558)
Octi19 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 51558

Ez nem csak a repülőgépeknél van ám így:

Bocs, de ezt nem lehetett kihagyni... ;-)

Előzmény: Jocix34 (51557)
Jocix34 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 51557

köszi.

Értem én, hogy nem fújunk WD40et csatlakozóba. De akkor mi a füttyöt csinálunk? mert ugye a kérdés ez lett volna.

Sopron, autóvillamossági szerelő "MESTER" (falon a mestervizsga papírja) mivel kezdte??? wd40 spray a csatlakozóba.

Akkor?

Előzmény: bigjohni (51540)
Vikesz69 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 51556

Helyesbítek gőzöl. Miután elérte az üzemi hőfokot kezdi elhagyni a gőzölést de egy kicsi marad és nem túl szúrós szagú, de gázolaj szaga van...

Előzmény: skt15 (51555)
skt15 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 51555

 "A motor hidegen ugye kissé füstöl"

 

Ugye?

Miért kéne füstölnie, pláne alapjáraton?

Előzmény: Vikesz69 (51553)
bambi942 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 51554

Ott álltál mellette 4 hétig.amíg beindította a kereskedő???Üzem meleg motornál 0,5/0,6szokott lenni.Lehet hogy vezérlés csere után nem korrigálták az értékeket.és azért az a szag????Egy motor diagnosztikát megérne csinálni.

Előzmény: Vikesz69 (51553)
Vikesz69 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 51553

Sziasztok. Apró kérdés. 2005ös 1.9 PD AWX  motorkódos superbet szeretne venni a cimborám. A kocsit megnéztük szombaton a kereskedésben. -9 fokban úgy indult 4 hét állás után mint a doxa óra. Viszont van egy kis bibi. A jelenség a következő. Tegnap a 3 fokban újra elindítottuk. Pöc röff. A motor hidegen ugye kissé füstöl, hagytuk bemelegedni 90fokra, a füstölés alább hagyott de így is füstöl. Kissé elégetlen gázolajszaga van... lehet a sok állástól? A pillanatnyi fogyasztás 0.8l/óra a kijelző szerint. A motor szépen jár, csendesen. Ahogy egy egészséges PD.

Víz nem fogy belőle és a motorolaj sem gázolajszagú. Valami ötlet?

Köszöm.

superbfanatic Creative Commons License 2016.01.26 0 0 51552

Köszönöm!

Előzmény: 409 (51551)
409 Creative Commons License 2016.01.25 0 0 51551

Ha biztosra akarsz menni, akkor vedd meg hozzá a müa csőcsonkot is. Ha kitörik belőle (és  kitörik) a két kis fülecske ami benne tartja a termosztátot a tömítéssel együtt, akkor igen nagy szopás a helyére tenni.

Csőcsonk: 038 121 121 B

"O"-gyűrű: 038 121 119 B   (50x4)

Előzmény: superbfanatic (51550)
superbfanatic Creative Commons License 2016.01.25 0 0 51550

Üdv!

Termosztát cseréhez készülődök. Van valami buktató? Előre is köszi!    2005 AVB

409 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51549

"Villannyal megy, 1 kW-os asszem."

 

Ha valóban ennyi, ahhoz az 50A-es biztosíték karcsú lenne.

Előzmény: Varshi (51545)
409 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51548

Ez egy hősugárzó, értelemszerűen a bejövő levegőt fűti. Akkor van ilyen az autóban, ha a felszereltséglistában szerepel egy olyan PR kód, hogy 7E6. Megnézhető  diagnosztikában is, a CAN vezérlőben szerepel-e az aktív listában.

Előzmény: desplaca (51547)
desplaca Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51547

Pontosan így néz ki az elektromos fűtés.

olyan mint egy normál radiátor.

Előzmény: Varshi (51545)
desplaca Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51546

Nekem digit klima van benne.

És a biztosíték kiosztásban is benne van egy nagy 50 amperes biztosíték is.

Előzmény: Varshi (51544)
Varshi Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51545

A motor (vagyis a hűtőfolyadék) bemelegedése nem függ a kiegészítő (utastéri) fűtéstől. Azt úgy képzeld el, mintegy hajszárítót a műszerfalban. Villannyal megy, 1 kW-os asszem.

Előzmény: desplaca (51541)
Varshi Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51544

Mármint ez úgy igaz, hogy csak "digitklíma" kezeli automatikusan. Ahol manuális klíma van, ott csak bizonyos esetben kapcsol be.

 

The electrical auxiliary air heater is activated:

- in the case of the 2C-Climatronic and Climatic: automatically via the CAN data bus; in the case of the heating system: if the occupants set the heating output to over 90% at the operating unit (analog signal),- if the water temperature is below 75°C,
- if the engine speed is higher than 500 rpm,
- if no load management system is active and
- if the ECON button is not pressed.

 

De hogy az 1.6-osban van-e, azt nem tudom. A 2 literesekben alapból van jó pár éve az egész konszernen belül.

Előzmény: desplaca (51543)
desplaca Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51543

Nem.

automatikusan indul amig el nem éri az üzemi hőmérsékletet.

Előzmény: Airbag. (51542)
Airbag. Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51542

Az nem a max ventilátor állásnál működik csak?

Előzmény: desplaca (51541)
desplaca Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51541

Sziasztok!

 

nekem egy 2011-es 1.6 crd motoros superbem van,és olyan problémám van hogy nagyon nehezen és lassan melegszik be az autó.

termosztátot már cseréltettem mert azt hittem az a baja,de semmi változás.

Ha jól tudom van benne elektromos rásegítéses fűtés is.lehet azzal van a baj?A számomra elérhető motortérben és a műszerfal oldalában lévő biztosítékokat már megnéztem de nem volt kimenve egyik sem.

Esetleg valakinek van valami ötlete hogy merre kutassak tovább?

Előre is köszönöm...

bigjohni Creative Commons License 2016.01.17 0 0 51540

Csatlakozóba nem fújunk WD40-et.

Előzmény: Jocix34 (51537)
superbfanatic Creative Commons License 2016.01.16 0 0 51539
Előzmény: Ballantine's85 (51538)
Ballantine's85 Creative Commons License 2016.01.16 0 0 51538

Kedves Fórumozók!

 

Első autóvásárlás előtt állok és tanácsot szeretnék kérni. Nagy szerelmem a Superb mely a családomnak előnyös valasztàs lehetne. Első körben benzines autókat nézegettem a 2008 utáni szériából. Mennyire megbízhatóak 1,4 v. 1,8 TSI motorok? Mire figyeljek ha autót választok?

 

Előre is köszönöm!

Jocix34 Creative Commons License 2016.01.15 0 0 51537

Köszi szépen. 

 

Nem is álltam neki kicseréli, mert jött tavasszal a jóidő és abba is maradt a kattogás. Azóta sem jött elő. 

 

Esetleg a vezető ajtó zárjához valaki tippet?  Szerda óta annyi változott, hogy az ablakemelő motor csatlakozójához ahogy megy a rengeteg vezeték, a csatkakozóba fújt wd40 annyit segített, hogy 10 ből egyszer nyílik a zár rendesen. Többi esetben csak járó motornál, de ezt pár sorral lejjebb már írtam. 

 

Köszi 

Előzmény: 409 (51533)
scs72 Creative Commons License 2016.01.15 0 0 51536

Egyszerűen kipattintod finoman egy csavarhúzóval a műszerfalból a légbeömlőt, és utánna abból ki tudod szerelni az elakadásjelző kapcsolóját.

Előzmény: higirihopp (51534)
higirihopp Creative Commons License 2016.01.14 0 0 51535

Sajnos nekem beázott egyszer, mert eldugult az akksinál lévő vízelvezető...

A sofőr oldali küszöb felbontása után a padlószőnyeg alatt találod a komfort elektronikát

Előzmény: stevie-13 (51526)
higirihopp Creative Commons License 2016.01.14 0 0 51534

Köszönöm szépen mindenkinek a segítőkész válaszát.

Közben én is próbáltam utána járni, és valaki azt mondta, hogy a kormánykapcsoló a ludas, azt kell kicserélni. (lehet ez lenne a jobbik, mert ezt 10ből megúsznám)

De a szerelőm is azt mondta (aki rohadt sok taxit szerel) hogy a vészindexnél található relé a rossz. Tehát én is inkább ebben hiszek, pláne ha ti is ezt mondjátok!

 

Esetleg egy kis szerelési útmutatót tudnátok adni, hogy hogyan kell kiszerelni a műszerfalból? Hátha nekem is helyrejönne ha megtisztogatnám...

 

Köszi előre is

Előzmény: scs72 (51521)
409 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 51533

 Valóban kettő fajta van, a mezei, és a vonóhorog visszajelzős. Talán érdemesebb a PoHu-nál megvenni, ott a gyári 14eft. Bár sok értelme nincs, nem az a rossz.

Előzmény: Jocix34 (51531)
Jocix34 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 51532

Szia.

 

Nem derült ki, hogy 1es vagy 2es Superb.

Ha egyes, akkor itt a link.

http://skodapatika.hu/spd/3U0853666/Skoda-Superb-elso-lokharito-jobb-muanyag-takaro-ra

 

:)

 

Üdv 

Jocix

 

Előzmény: zsolesz0517 (51527)
Jocix34 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 51531

Üdv,

 

Nekünk is volt ilyen problémánk. Ez a vészvillogó reléjének a kattogása.

Viszont nem csak indexelés után, hanem simán menet közben is csinálta, jellemzően hidegebb időben.

Tavaly egész télen kattogott.

Kérdeztem az Unixban de annyit mondtak, hogy eredetit tudnak rendelni. 2 féle színű vészvillogó kapcsoló van. egyik 28.000 a másik 43.000

Tavasszal elhalkult és azóta sem jött vissza a jelenség. A mostani hidegekben sem.

 

Üdv

Jocix

 

Előzmény: scs72 (51523)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!