Keresés

Részletes keresés

Junius2011 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 17656

Köszi

Előzmény: durresbe (17654)
Junius2011 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 17655

Na végre valaki :-). Aha térképem az nekem is van ...

Előzmény: durresbe (17653)
durresbe Creative Commons License 2011.06.14 0 0 17654

Itt találsz több POI-t is!

http://www.poiplaza.com/

Sőt, FREE! :-)

 

Előzmény: Junius2011 (17651)
durresbe Creative Commons License 2011.06.14 0 0 17653

Én ezt a térképet fogom használni a GPS-hez:

Montenegro_83_Contrast_2011.03_110428.fbl

Montenegro_8_Contrast_2011.03_110505.poi

 

Előzmény: Junius2011 (17651)
Kotoriöböl Creative Commons License 2011.06.14 0 0 17652

Igaz, hogy én még amatőr vagyok, de részemről OK.

Előzmény: nokia3230 (17648)
Junius2011 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 17651

Ugy látszik itt senki sem használ GPS-t. :-) Persze aki minden évben ugyanott sütteti a hasát azután meg unalmában elmegy felfedezni Montenegrót, majdcsak kikötök valahol annak nem kell. Montenegró a sokadik ország ahová megyünk, mindenhol így csináljuk. Nincs még konkrét cél, csak sok cél azután majd amit kiválasztunk, szubjektiv vélemények nem sokat segítenek hiszen mindenki másképpen éli meg a dolgokat, tetszik nem tetszik, erre megyek inkábba arra megyek, itt a jó itt a nem jó, nincs sem időm sem értelem, hogy visszafelé keresgéljek. Azért ha valaki mégis használ GPS-t és van a memóriában egy két dolog megköszönöm ha beírja. Habár az is igaz én is megtudom keresni a neten, szóval ha valaki tehernek veszi a kérést, vegye úgy nem neki írtam.

Előzmény: moncsa03 (17650)
moncsa03 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 17650

Amúgy hol akartok megszállni? Mennyi időre mentek? Mennyit akartok kirándulni illetve strandolni? Ezek elég lényeges kérdések lennének annak függvényében, hogy bárki is tippet adjon, hogy mit-merre, mert ugye azt nem gondoltátok, hogy egy nyaralás alkalmával bejárjátok Montenegrót?:)

Előzmény: Junius2011 (17637)