Keresés

Részletes keresés

joco320d Creative Commons License 2012.08.21 0 0 14045
Előzmény: krisztikeee (14044)
krisztikeee Creative Commons License 2012.08.21 0 0 14044

Milyen tipusú egészen pontosan az a motor? Mert ha MTD, akkor lőhetek néhány fotót a holnapi napon!

Előzmény: joco320d (14043)
joco320d Creative Commons License 2012.08.21 0 0 14043

Van itt valami szaki?

Kinai honda klónhoz hová kell bekötni a bowdent?Sajnos gőzöm nincs.

Előzmény: abodi72 (14042)
abodi72 Creative Commons License 2012.08.21 0 0 14042

Szisztok

 

egy kis nézegetni való ,a mai tevékenységröl

 

csontszáraz kötött talaj 37 fok meleg, és egy kezdő a kruplikiszedés terén :)

 

 

 

 

mikls Creative Commons License 2012.08.21 0 0 14041

Szeretném én is kérni a 202L gépkönyvét.

Köszönöm!

Előzmény: guba1 (3918)
Kertitox Karcsi Creative Commons License 2012.08.20 0 0 14040

Egy kis mai munka a géppel(lesz még egy pár ilyen kanyar)

krisztikeee Creative Commons License 2012.08.20 0 0 14039

Elnézést kell kérnem az Uraktól, pontatlan volt a mérés.

A helyes értékek:

 

Kapatengely: 25.40

Kapatengely a perselyeknél: 25.35, 25.40

Perselyek: 25.60

Bronzkerék belső átmérője: 25.50

Előzmény: krisztikeee (14031)
krisztikeee Creative Commons License 2012.08.20 0 0 14038

Szia!

 

Nos ez egy kínai gépecse, így nem tudom van-e értelme a táblázatok bújásának. :) Tudjuk, hogy náluk sokminden nem úgy készül ahogy kellene.

Előzmény: traktorbi (14036)
traktorbi Creative Commons License 2012.08.20 0 0 14037

Kis vizuális promlémád lehet , ugyanis mint 2 enékenek ugyan az a talp megoldása .
Az enyém gyakorlatban is jól teljesít igaz ekkor még gumikerék volt:

Előzmény: kirka72 (14035)
traktorbi Creative Commons License 2012.08.20 0 0 14036

Ez egy MTD 55/6 Thorx gép. Nagyon baba kis masinyaa. Igen simán össze lehet építeni. Van benne 2 biztonsági szint is , hogy ha a kerék netán túl nagyot fogna ne ölje meg a csigát.
1- ékszíjhajtás
2- kuplunk (átalakítva rugóerőre )

Más : van egy bizonyos Műszaki táblázatok c könyv abban megtalálod a perselyek / csapágyak pontos gyárátsi mérerteit és még sok mást ezzel kapcs.

Előzmény: krisztikeee (14031)
kirka72 Creative Commons License 2012.08.20 0 0 14035

Jóreggelt mindenkinek.

 

Ha megengeditek a két krumpli kiszedőhöz szólnék hozzá. Véleményem szerint vezethetőség szempontjábol Biji talpmegoldása lehet a jobb, viszont azon lehet, a pálcákat kell megemelni. Az emelésből következik a gumókat messzebre görditi a sortól, több kerül tisztán a felszinre. Ezzel megkönnyiti a könnyebb összeszedést. Persze minden a gyakorlatba dől el, függ a talaj minőségétől, munka sebességétől stb.

 

Sok sikert kivánok a kisérletezéshez.

gyusy Creative Commons License 2012.08.19 0 0 14034

köszönöm,ebből már kitudok indulni!!

Előzmény: biji (14033)
biji Creative Commons License 2012.08.19 0 0 14033

Szia!

 

Élesben még nem volt kipróbálva!-bízom benne, hogy jó lesz.

 

A háromszög 4 mm-es vas lemez./ Ez volt itthon./ Derékszögű háromszög, a talpa 28cm, a magassága 14cm.

Flexel bevágtam kb. 3mm-t és meghajtottam, míg összeért az anyag.A hajlítás magassága 5cm.

A 8db 10-es pálca 33cm hosszú.

Előzmény: gyusy (14032)
gyusy Creative Commons License 2012.08.19 0 0 14032

Szia!

Krumli kapád" méretezése után érdeklődnék,Szeretnék én is gyártani egy használhatót,csak az elindulás nehéz,sajna élőben nem láttam gyári kiszedő ekét.Ezért ha volnál szives a méreteket nékem leírnád,esetleg a kapaháromszögről egy közeli képet?.

Előre is köszönöm a segítő szándékot.

Üdv Gyula

Előzmény: biji (14028)
krisztikeee Creative Commons License 2012.08.19 0 0 14031

Megkérdezhetem, hogy milyen motor van a kapán? Simán össze lehetett építeni a hajtással?

Amúgy nagyon jól néz ki a vaskerék, gratulálok hozzá!

 

Más: A kapatengelyt bepakolva a hajtóműházba, ami össze is van csavarozva, azt tapasztaltam, hogy kicsit billeg a helyén.

A tengely 25,00mm, a persely pedig 25,05-06mm. Ez az eltérés a kapatengely végein kézzel is érzékelhető. Gondolom én, hogy a hőtágulás és az olajozás miatt is kell lennie némi hézagnak, de hogy ezekkel az értékekkel vajon normálisnak tekinthető-e. Illetve okozhat-e problémát, ha mégis beszerzem az új csigatengelyt és a fogaskereket a géphez?

Előzmény: traktorbi (14027)
Molnarjozsef95 Creative Commons License 2012.08.19 0 0 14030

ÜDv! Champion gyertával megy a terra, az jó hozzá, szépen megy vele, legalább is eddig úgy volt! :)

Előzmény: drotszamaras (14005)
iskra Creative Commons License 2012.08.19 0 0 14029

Ez igaz!

A fogaskerék esetében is igaz ez a tulajdonság.

A csigás hajtásban nagy a surlódó erő ezért jó oda a bronz és az acél párosítás.

 

Igen az olaj is ken ebben az esetben ,de a fogaskerék önkenő tulajdonsága is nagyon fontos .

Nem feltétlen azért csinálják az acél-bronz párosítást hogy a bronz kopjon hamarabb (ez egy ki..baszott ) rossz meglátás.

Megyjegyzem a jó és jól hőkezelt bronz nagyon is kopásálló!

 

Előzmény: traktorbi (14026)
biji Creative Commons License 2012.08.19 0 0 14028

Szia.

 

Szépek lettek a kerekek! Én meg ezzel vágok neki a krumpli ásásnak.

 

    

Előzmény: traktorbi (14027)
traktorbi Creative Commons License 2012.08.19 0 0 14027

Elkészültek a vaskereke és mainap folyamán ki is lettek próbálva ! Tökkéletesek lettek .Videó még nem készült, de sok krumpli van így még lesz rá alkalom !
Íme pár kép :              

traktorbi Creative Commons License 2012.08.19 0 0 14026

Hali ! 
Ezt megcáfolnám ugyanis vannak önkenő BRONZ siklócsapágyak ! 

Előzmény: kirka72 (14025)
kirka72 Creative Commons License 2012.08.18 0 0 14025

 

Szép napot.

 

 

Nem vitatkoznék senkivel, de két fémnek nincs egymással semilyen kenő hatása. A réz és valami keményebb anyag egymással kapcsolódása esetén az a lényeg: egyik puhább, ha baj van, akkor /az olcsóbbik menjen tönkre/, ez sajna nem igy van. Kenést csak kenőanyag biztosithat, ha az oda megfelelő.

 

További  jó foglalatosságot.

kicsikocs Creative Commons License 2012.08.18 0 0 14024

Uganez más nézetben

Törölt nick Creative Commons License 2012.08.18 0 0 14023
kicsikocs Creative Commons License 2012.08.18 0 0 14022

Üdv Fórumosok!

 

Felleltem egy a 70 es évekbeli rotakapa hajtásrészét! Hibája, hogy a kuplungrészbűl a lefogató csavar hiányzik.(Röpsúlyos, kétütemű motorral volt anno szerelve.) Akit érdekel, azzal "bótolhatunk", várom az ajánlatokat rá. Helyileg Komárom-Esztergom megyében Szomódon található, súlya kb 15 kg, mivel ez még vasöntvény.

krisztikeee Creative Commons License 2012.08.18 0 0 14021

Üdv Mindenkinek!

 

 

Köszönöm a mindenkinek a hozzászólásokat!

 

Annyi infót kaptunk Tőletek, hogy igazából nem tudom mi lenne a legjobb megoldás. :(

 

iskra Creative Commons License 2012.08.18 0 0 14020

Ez nem bronz ! (mert az acél-bronz páros jobb a bronznak van egy önkemő tulajdonsága!  )

Gondolom acél fut acélon no komment,és ez vonatkozik a többire is .

A csigás hajtás kibaszott nagy fogyatékossága itt látszik meg.

 

 

De hoztam egy videót nektek is igaz nem a témába illik boccs :

 

Előzmény: krisztikeee (14007)
Molnarjozsef95 Creative Commons License 2012.08.18 0 0 14019
Elnézést, holnap gépről normálisan leírom, most telóról vagyok.
Előzmény: Molnarjozsef95 (14018)
Molnarjozsef95 Creative Commons License 2012.08.18 0 0 14018
Üdv! Nekem sajnos nincsen terrám, egy félig halott robi151esem van, a szomszéd komámnak van 3db, ezeket régen disznó szálhasználta. A t20as hajtóműveket akarjuk felujjítani, mert a kupungcsésze ès gely között lévőékpálya van szét nyalódva, és tépi az èket, nincs ereje,így. A talaj munkàkat màr nem bírja.:S éhes kellene a rajz. Bàr ugynèzki tud venni egy dmj -315 motoros, dsk-317 hajtòműves terràt 40 ezerért, de azèrt ji lenne nem veszni,hagyni a többi hajtóművet :)
Előzmény: drotszamaras (14005)
fkfwte Creative Commons License 2012.08.17 0 0 14017

Nekem nem válaszol senki?

Előzmény: fkfwte (13997)
Bobo772 Creative Commons License 2012.08.17 0 0 14016

Sziasztok miért nem néz a vaterán vagy más aukcioba egy régebbi lehajtást 10 körül válogathat, összepárosítja, alkatrész is van hozzá és mehet a buli....

Előzmény: krisztikeee (14012)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!