Végül nem jutottam el a szerelőig, nem sikerült egy időben egy helyen lenni, látatlanba az üzemanyagszivattyúnak adja a kattogó hangot, bár a felvétel óta nem jelentkezett a problléma.
Viszont van más: a kijelző világítása elment. Lehet-e biztosítél vagy cserélni kell izzót? Ha utóbbi hogy férek hozzá és milyen izzó kell? Köszönöm
Ha a két bajúszkapcsoló egybe van építve,tehát nem lehet külön kiszedni őket,akkor az egy kicsit húzósabb lesz.Bontott alig van,utángyártott nincs, az új 140-145e ft között. Az enyém 2003 kiadás. Egy kis rézkarika lehet benne eltörve a kapcsoló végén. autómban.
Mostanában a reggeli első indításnál az első pár percben hangosan nyikorog a motor felől valami. A hangja alapján mint ha az ékszíj lenne. Miután bemelegedett a gép, a hang megszűnik. Ez normális? Az ékszíj szerintem elég feszes és nem tűnik túl lestrapáltnak.
Van olyan, akinek esetleg a gyári CD-s rádiója "válogatós"? Másolt CD-ket nemnagyon szeret lejátszani, valamint az eredeti CD-t is csak gyakran a 10. próbálkozásra hajlandó felpörgetni. Máskülönben pár mp után kiköpi. A végét járja a CDjátszó? :( Van netán erre valami gyógyír a cserén kívül?
Az ülésem még mindig nagyon nyikorog, de csak és kizárólag balra kanyarodásnál. Hol és mit kéne szétszedni, lefújni wd40-el? Amit elértem, azt befújtam de nem történt változás. Elég idegesítő. :(
Mióta szétberheltem a bajuszkapcsolómat (COM2000), azóta a hátsó ablaktörlőt csak hátramenetbe tevéssel tudom sajna aktiválni, ez van. 15-20ezer huf körül találtam csak eladót, majd kicseréljük elvileg valamikor.
De hogy jót is írjak. A kuplungcsere óta elég jól megy a szekér, pár napja cseréltem olajat is (5W40 Valvoline) városban 7.2-nél nem akar többet fogyasztani (1.6, 16V, benzin: 720km 52 literrel), és nem hiszi el senki :D Az hozzátartozik, hogy nemigen hajtom, 3000-nél már mindig váltok. Napi 50-60 km-t megyek vele kb, csak Pesten. A hűtővíz szintje is állandósult szerencsére, a 2 cső csere óta. :)
Semmi trükk. Csatlakozót lehúzod, csavarokat ki és ennyi. Hibát nem fog jelezni de, a computerbe benne lesz mint hiba. Azért mert le húztad róla a csatlakozót. Nekem is volt ilyen hibám amit írtál,én wd-40-el átmostam + még a folytószelepházat is megtisztítottam. Nagyon nem változott semmi. A gyújtótrafót (amibe a gyertyák csatlakoznak)próbáld megnézetni,vagy egy másikkal kipróbálni.Az alapjárati motort úgy tudod ell.ni,hogy kiszeded, a vezetéket rajtahagyod. Elvileg teljesen bent kell legyen. Egy pillanatra ráadod a gyújtást és ki kell hogy tekeredjen. Akkor semmi baja. De ne hogy elinduljon a motor mert kilövi. Nekem a CataClean segített rendbehozni a motort, igaz 8500ft a 0.5 liter.
Gépkönyvben le van írva, hogy ha távirányítóval kinyitod a zárakat, de nem nyitsz ki semmit fél percig, akkor visszazárja magát (gondolom ez ilyen biztonsági intézkedés, hogy pl. véletlenül kinyitottad, és elmentél már, akkor ne tudják kirámolni a kocsit).
Ha az autót beindítod, és kiszállsz belőle, akkor nem zárhat vissza elvileg (a fent leírtak alapján, mivel már kinyitottál egy ajtót minimum, hogy beszállhass :)
Lenne egy kérdésem.A xsara II -t távirányítóval kinyitom de nem szállok be az autóba ( kulcs a zsebben). Kb. 1 perc elteltével az autó lezárja magát. Ez természetes jelenség? Ebből adódna egy másik kérdés. Ha a gyújtáskapcsolóban hagyom a kulcsot és kiszállok az autóból az lezárhatja magát? Ha az autót beindítom és kiszállok belőle , mondjuk letakarítani a havat róla szintén lezárhat? A kérdés azért lényeges mert csak egy kulcsom van az autóhoz és kellemetlen lenne ha azt bezárnám...ÍElőre is köszönök minden építő jellegű választ.
2001-es 1.4-es Xsara alapjárata ingadozik, gázelvételkor sűrűn leáll. Kitisztítottam a MAP szenzort és az alapjárati motort, semmi nem változott. Az alapjárati motorra gyanakszom. Viszont az egyik kereskedés oldalán olvastam, csak akkor vállalnak garanciát, ha arra spec. szervíz építi be. Van a beépítésnél valami trükk, vagy beállítás?
Nagyon sok alkatrészem megmaradt újak új állapotúak.
Néhány dolog:
-Öntvény torok, leömlő (4in1) 25000 Ft új -Kormánykapcsoló (más modellhez) is jó bontott -Lambda szonda 1-es főszonda bontott -Bal hátsó zárszerkezet bontott -Jel nélküli orrmaszk (Rodin színre fújva) -WRC hátsó szárny (Rodin színre fújva) -Magnó körüli keret 1 DIN méretre átalakítva (igényesen) -Pollen szűrő új -Tolatóradar érzékelők 2db (Ezüst színre fújva) bontott -Rendszámtábla világítás búra 2db (nem foglalattal) új
Heló! Mostanában azt vettem észre, hogyha hideg van kint(-5, vagy kevesebb), akkor amikor elsőre indítom a kocsit, és nyomnék indítás után gázt, akkor fullad. Hagyom ilyenkor 10-15 mp ig, és utána már nincs probléma. Egyébként is szoktam melegíteni egy pár percig, mielőtt elindulok, csak érdekelne hogy mi okozhatja ezt a fulladozást.
Az mitől lehet egy 1.4 es 98 as xsaránál hogy alapjáratnál pici gázadásra esik a fordulat? Illetve lejtőn motorfékkel pici gázadásra nagyobb lesz a motorfék ereje.
E jelenség miatt 1-es ből 2-es be váltásnál mindig csuklik egyet a motor.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne ha tud valaki valami hasznosatmondani arrol a szituról hogy az autó jobbos kanyarban zakatoló hangot ad hátulró és nagyon zörög. Hátsó híd esetleg lengéscsillapító? Xsara 1.4 2000évjárat...Köszi....
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy ha sötétben vezetek nagyon rosszak a látási viszonyok tompított világításnál. Mk II-es Xsaránk van, a bura nem matt, a foncsorok is jók. Az égő előtti tükör okozhatja a rossz világítást? Mellékeltem egy képet a tükörről. Nekem eléggé mattnak tűnik. http://kepfeltoltes.hu/view/130124/795129474DSC_0070_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Segítségeteket előre is köszönöm!!
1. Néha, de nem mindig valamilyen berregő hang hallatszik a kocsi jobb hátulja felől. Ma sikerül levideóznom, úgy tűnik a kocsi alja felől jön. Tipp, ötlet hogy mi lehet ez?
2. A jobb első kerék felől néhán hete a kormány alátekerésnél egy kattanó hang jött, a diagnózis ,hogy a toronycsapágy-ot kellene kicserélni, de nem sürgős, nem akkut a probléma. (Az is csak néha-néha jelentkezett) Erre most egy új fajta hangot produkál amikor - és csak akkor - balra tekerem a kormányt, akkor így szól: