Valamilyen módon állítható szerintetek, hogy az autó ajtaja a lezárt állapotban távkapcsolóval való nyitáskor automatikusan zárjon vissza x másodperc múlva, ha ajtó nyitás nem történik? Opel Mokkánk van.
Hali,egy kérdésem lenne. Van egy G Astrám '99-es 1.6i 8v 75le,lefogazódott a diffiben a 2 pici fogaskerék ami a közepén egy kis rúdon forog. Úgy fest hogy kapok hozzá egy E Kadett 1.6i F13-as váltójából származó diffit,a kérdés vajon ez belefog-e passzolni? vagy ha nem akkor egyáltalán össze tudom-e valahogyan házasítani őket úgy hogy jó legyen? előre is köszönöm a segítséget.
Ha visszaolvasol pár oldalt, sokszor már leírtam, hogy miért utáltam meg a magukat autószerelőnek nevező vállalkozókat. Én alapvetően az elektronikához értek, ez a végzettségem, és a sok kudarc, meg feleslegesen kidobott pénz helyett ráálltam az autodidakta módon tanulásra. Aki tényleg szerintem szakember és napi szinten benne van, az 409 fórumtárs, szerintem ő szervízben dolgozik és a végzettsége alapján én autószerelőnek érzem. Én csak a saját autóimban vagyok otthon, F-G astra és omega. Nem félek szétkapni egy másik járgányt sem, de előtte előtanulmányokat kell folytatnom, ha olyan a probléma.
A kontakthiba feltárása nem fél perces, de először mindíg a terepen keresd! Ergo ahol nyiltan tud mozogni, dörzsölődni. Egy kábelkorbácsban szinte soha nem fog megmozdulni egy ér, de egy érzékelőre menő leágazásnál az az 5-10centis darab már esélyesebb lesz.
Kb 1,5 hónapja van meg az Agila. ( az előző tulaj elmondása szerint kb 4 évet állt a kocsi, illetve csak minimális használatban volt, véleményem szerint bármi előfordulhat ennyi állás után) Előtte csak Kadettünk volt. Nem WD40-el javítok, csak gondoltam,hogy megpróbálom. ( Skodánál ezzel kell kezdeni,hogy a csatikat végig ellenőrizni és lekezelni őket) Ez egy más fajta elpárolgó kontakt spray nem olyan mint a wd40. Viszont a hűtőfolyadék hőmérséklet jeladóján az érintkezők bizony oxidosak voltak.Nem kicsit, de működött azért. A lambda cserét a villamosságis haver is javasolja a dobott hibakódok alapján. DE! Ezt amit írtál ezt is mondta, már a kontakt hiba lehetőségét is többek közt. Eddig még nem jelzett hibát. A jövő héten elvál ,hogy vissza jön-e valamelyik hiba.
Ne már! Te is WD40-nel javítasz autót? :) Ha kontakthibád volt/van akkor azt szüntesd meg, ne a szondát cseréld ki. A gyári csatik nem szoktak eloxidálódni, mozgatva meg nincsenek, tehát a kábelkorbácsokban vagy az ér szakad meg, vagy kidörzsölődnek. Esetleg test hibák...
Agilát még nem láttam alulról, de szerintem ha a tanknál megvan a nyomó ága a benzinvezetéknek, akkor azt lekövetve vagy meglesz vagy nincs benne.
Még egy dolog érdekelne. Hol találom az Agilán a benzin szűrőt? A szivattyúnál van egy előszűrő azt tudom. De vajon másik van-e? Valahol mintha azt olvastam volna,hogy nincs másik szűrő csak az ami a tankban van. Lehetséges ez? A Skodánkon is van külső benzin szűrő patron.
Az a gondom a monitorozással,hogy a MaxiScan 405 "VAG" rendszerű kézi kiolvasó első sorban a VW csoport autóihoz való. Az Opelnél csak az EOBD, OBD2 kódot tudom kiolvasni illetve törölni vele. Élőadat megjelenítésre az Opelnél nem alkalmas véleményem szerint, de még nem is próbáltam. Nézegetem az Op-Com diagnosztikai szofvert. Van is jó áron, de írnak ezekről jót és rosszat egyaránt. Igen a P0170 valóban "gyűjtőfogalom" mert lehet Egr, lambdaszonda, üzemanyag szűrő-szivattyú, üa befecskendező, légtömegmérő, stb hiba. Mivel csak a két hibakódot dobta eddig és 2x panaszkodott az 1-es lambdaszondára (P0130) ezért úgy gondolom én is,hogy valószínű,hogy a lambdaszonda csere megoldja hibát. A létező összes csatit széthúztam és kontakt sprével megfújkodtam őket. Kb 50km-t mentem eddig, de nem panaszkodik egyelőre semmire, azt nem tudom meddig lesz panasz mentes.
Én, ha a sajátom lenne elkezdeném az élőadatokat monitorozni, a második csak egy gyűjtőfogalom. Mondjuk az első sem túl konkrét, de nagy valószínűleg lambda szonda csere megoldja.
Milyen hibakódra gondolsz? 2x P0130-as és 1x P0170-es volt. ( első lamdaszonda csere lesz). A Yo.tubon nézett videók alapján a motorhang ugyan az ami ott látható, hallható. Vezérműlánc lesz a hang forrása.(szerintem) Hideg indításkor teljesen jól megy a motor, hangtalan. Ahogy melegszik a motor, " hígul" az olaj úgy fokozatosan jön ez a jellegzetes hang. Alapjáratnál picit nagyobb fordulaton már el is hagyja ezt a jellegzetes hangot.
Ha csak abban szakadt át a membrán, akkor oké, csere. De ettől nem lesz más hangja a motornak! Ott vagy van még valami bibi, vagy ilyen csodát én még nem láttam! Hibakód nincs?
Nem tudom,hogy hogyan zárta le a szelepet, mert könnyen a helyére ment a szűrő. Mióta ki lett az olajnyomás érzékelő cserélve ( tegnap) azóta nincs a villogás.
Egy 2002-es Opel Agila z12xe Ecotec motorral, 170000lm van benne. Alapjáraton üzem meleg állapotban dieseles jellegű hangja van a mocinak. Nekem ez egyébként eléggé zavaró. Hideg indításkor semmi "rossz" hangja nincs, csak melegen, de ott is csak alapjáraton.
Q8 Formula Excel 5w40 ez van benne. De a Total Quartz 9000 5w40 talán mintha jobb lenne. Viszont az olajgomba behalt,mert középen folyt. Egy Febi került bele. (2000huf)
Uraim! Z12XE motoron alapjáraton villog, világít az olajnyomás jelző lámpa a motor üzem meleg állapotában ebben a hőségben. Ez a kezelési utasítás szerint előfordulhat, hogy villog, világít. Ez minden ezen típusú motornál így van, vagy ezen a motoron fordul csak elő nálam? Az olaj ami benne van, Q8 5W40 szintetikus olaj. ( van Opel minősítése az olajnak)
Előbb Total Quartz 9000 5W40 volt a motoron azzal nem volt ilyen probléma. ( nem is volt ilyen meleg mondjuk.)
Szóval olaj a gond, vagy esetlegesen olajszivattyú, vagy az alapjárat alacsony? Nincs ford.szám mérő a kocsiban.
Sziasztok! C20XE motor. '92-es Vectra. A motor beindítás után nincs alapjárat. Ha teljesen lenyomom a gázpedált akadozva ,de jár a motor. De nem pörög fel rendesen. Biztos,hogy nem jár minden henger. Gyertyákat cseréltem ,de semmi változás. Ha bemelegszik kb.5-6 perc utána jó minden. Mi lehet a gond? Vagy hogyan tudnám kideríteni a hiba okát? Köszi előre is!