nemcsak akkor volt rossz a helyzetük, hanem még több mint száz évig. a 17. század végén kezdtek nagy hajóépítési programba, mert közvetlenül előtte megintcsak nagy bajban voltak. a flottaépítést osszevonták az ipari forradalommal és megkezdődött a nagy fellendülés.
akkoriban a hollandokkal is sokat háborúztak, és az is sokáig nagyon is kétesélyes harc volt (Rupert admirális megtáncoltatta őket párszor)
Van egy felesleges csomagtertalcam, melytol megvalnek.
2005-töl gyártott Range Rover Sporthoz gyári gumi csomagtértálca eladó. Teljesen uj, hibás rendelés miatt került eladósorba. Új ára 65 ezer forint, most feláron átadó, rozsdamentes fém betétes. 70 negy tizenhet ot ot ot negy.
Faragott már valaki 110-es defire olyan oldalfellépőt ami emelőpontként is használható? A hétvégén lekaptam a fentlévőt, mert hogy-hogynem, de annyira elrozsdált, hogy má-már balesetveszélyessé vált a használata! Na most a tervem az, hogy maga a cső marad (ez nincs elrozsdálva), csak a konzolokat cserélem ki, de ha már nekilátok heggelni, akkor legyen olyan, aminél fogva meg lehet emelni.
Ötletek? Netán valami alvázhoz is kapcsolódó konzol? Vagymittomén!
Akkor röviden összefoglalva (mer' ugye ennyi soros hozzászólást ki fog elolvasni ebben a nagy melegben, nem tudom, kitől tanulod ezt a szószátyárságot :))) rontod pár ember szürkés-fekete bizniszét, ezért bannolnak.
Tulajdonképpenik arról van szó, hogy van itt egy vasútmodellbörze, amit nevének megfelelően használunk, adunk-veszünk. Vannak szabályai, én ennek megfelelően. Aztán van, aki meg nem.
Múltkor dilemmába estek, hogy felvetettem, az-e a kereskedő, aki annak mondja magát, és elad 1 db repüllőgépmotrot 5.000.000 pénzegységért, vagy az, aki elad 500 db modellt 10.000 buznyák darabárért.
Namostan a Zindexnél összeült a kupaktanács*, és nem történt semmi, mert nem is történhet.
Ezért brahiból dobálják ki a nevemet, meg önhatalmúlag neveznek el mindenfélének, azt hiszik, hogy ez vicces.
Most éppen az egyik jóképességű, belefutott a saját hüJeségébe, mert most ott tartanak, hogy eddig az volt a sztenderd, hogy vasútmodellt sötétben-gyorsan-kapualjban seftelve kell árulni, ez a menő. Aztán jöttem én, aki garanciával-számlával, stb. Ez meg megfütyülte hazugságokkal fűszerezve, pl olyan buta, hogy számláért reklamált az egyik mondatában, miszerint nem kapta meg, mert nem volt nálam számlatömb**, másik mondatában meg arról regél, milyen tételek szerepelnek a számlán. Szóval logikai érzékük az hát, no. Az a vicc, hogy még nem jöttem rá, miért csinálják, mert nincs épeszű magyarázat a butaságukra,......kivéve talán az írigység.
Aztán csináltam a napokban a boltkozpont.hu honlapomon ingyen hirdetési lehetőséget, ahonnan nem dobo ki senkit, most meg ez nem tetszik nekik. Magyrul, jót nem tudnak, hörögnek érte, ha én csinálok jobbat, az sem jó. :-)))
*: ült a lófaszt, értelmezni sem tudták a kérdést, olyan hallvaszületett ötlet, mint Matolcsy luxusáfája, ami kivitelezhetetlen, mert eleve aki drágább cuccot vesz, az áfát is többet fizet.
"Az autójavításra visszatérve.: Távol álljon tőlem a gondolata is, hogy szerelésben járatlan amatőröknél érdeklődj. Oszt úgy járnál, mint a menetjavító boltossal. :-)"
Te ehhez nem érthetsz, neked sosem romlik el. Örüjjé! :)
Amúgy mi van basszus, sűrűbben vágnak ki váltogatod a nickeket, mint más a sz*ros gatyát! Kinek ártottál?
Más helyen is tud a motorolaj és a gázolaj keveredni. A hengerfejben az injektor nyakát 4baros gázolaj veszi körül. Ezt a henger felé egy rézgyűrű tömíti míg a motorolaj felé ( a szelepemelők felé ) a képen látható zöld O gyűrű tömít. Ha ez átereszt akkor az mindent megmagyaráz.
Keresek D1-hez oldalsó tetőablak befogó gumit kompletten! Ha van vkinek esetleg otthon elfekvőben, vagy tud hozzá elérhetőséget, vagy az angol nevét (... seal?) akkor megköszönöm!
Amikor a turbó felkapja az olajat, akkor nem ilyen történik, hanem leszabályzás fölé forog a motor, a fordulatszámnak tulajdonképpen csak a forgattyúsmechanika tehetetlensége szab határt, oszt egyszercsak vagy szétrepül az egész, vagy elfogy az olaj, és beáll a főtengely.
Bocsánat de a témaindító hozzászólásomban írtam hogy Discovery 2.5 tdi motorról van szó. Azt gondoltam hogy ez egyértelműen azonosítja a vasat. De tévedtem tényleg a 2.5 td5 a helyes megnevezés. A motorhangnál pedig azt írtam olyan volt mintha kártyalapokat pörgetnének, azaz nem fémes csörgés amit törött alkatész okoz. Azóta átgondolva talán a turbó által szétcsapott olaj hangja lehetett. Szóval köszönöm a tanácsokat! Jövő héten kiderül majd mi volt a hiba. Viszonzásul részletesen leírom majd a diagnózist.
Az autójavításra visszatérve.: Távol álljon tőlem a gondolata is, hogy szerelésben járatlan amatőröknél érdeklődj. Oszt úgy járnál, mint a menetjavító boltossal. :-)
Képzavarban vagy a 2,5 tdi az a 300 tdi és ott nincs ilyen amit írsz, akkor neked 2,5 -ös td5 van ott lehet hogy van ilyen mivel a szelep fedél alatt vannak az adagoló fúvókák:)