Már egy ideje így van, annyira nem. Sajnos ma is, holnap is meló 8-17... :(. De köszi! Szerszám nem kell, csak a motortakarót kell levenni, és látszik is.
Mennyire sürgős? XXII. ker, Campona környékén áll az autóm munkaidőben, szerszám van benne. Ha van kedved lebonthatod, hogy megnézd, de én idén már nem szándékozom a mai napot kivéve a munkahelyemre jönni.
Egy 2.2 dCi Vel Satisom van, és a motorját szeretném rendbe tenni, így megyek szépen végig a turbócsöveken, stb-n.
Van itt valaki, egy egy 2.2dci szelepfedél első pereméről tudna egy képet csinálni? Vagy Bp-n összefuthatnék vele megnézni? Úgy néz ki, lehet ott megy el az erő. Ha lefújom féktisztítóval, mintha átszivárogna egy kis olaj folyamatosan. Meg furán is néz ki, lehet javítva volt korábban. Valami tesztet is kitalálok rá, de egyedül elég nehéz terhelésen nézegetni :(.
meg jut eszembe ha érdekel valakit tudok egy 2000 évj dci 2.2 asszem fél év muszakival /magyar/ grand, ezust,horog,7ulés,xenon, 16"alufelni, 4xel ablak csak hajtókarcsapágyas - de ára tükrüzi 300 pénz
Nekem is ki lett mérve minden kábel és csatlakozó légzsák ügyben! Kiolvasva a hiba, az övfeszítőkben aztán kicseréltem őket, de a hiba maradt! Nem foglalkoztam vele utána, mert egy Renault szervizes azt mondta, ohm-ikusan nagyon érzékeny és ez okozhat nála hiba jelzést!
Ha Neked csere után megjavul jelezd légyszives mert akkor én is kicserélem!