Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TraguAre Creative Commons License 2016.01.30 0 0 51565

Garancia nincs ra?

Előzmény: Jocix34 (51564)
Jocix34 Creative Commons License 2016.01.30 0 0 51564

Én sem azt mondtam, hogy arra való. :)

Tudom, hogy mire való, meg mire fejlesztették ki. 

A "szaki"-n azért akadtam fent, mert a soproni Skoda szalonból küldtek hozzá. Az mondjuk sokat elmond a soproni skodáról, hogy ez szerintük nem probléma és ilyen apró dolgokkal nem foglalkoznak. 

A komplett zárat szeptemberben cseréltem, és nem óccsóért. Eredetit rendeltem a győri Skoda szalonból. 

 

Előzmény: bigjohni (51563)
bigjohni Creative Commons License 2016.01.30 0 0 51563

Én villamos szaki vagyok, de nem autós témával foglalkozom.

Ha az enyém lenne, tutira belebújnék, és megtalálnám a problémát.

Kezdeném a zárral, majd a vezeték átvezetést nézném át, végül pedig az emelőmotorba épített vezérlő kerülne sorra.

 

Sokan a WD40-et összekeverik a varázsceruzával, a mannával, vagy az orákulummal.

Fújják vele a bicajt, disznóól riglijét, plazmaTV csatlakozóit, vagy akár a vasalót belsejét.

Nem véletlen, hogy ha az ember betéved egy elektromos szaküzletbe, akkor a polcon 20-50 féle kontakt javításra használható anyagot talál, de véletlenül sincs köztük WD40.

(érdemes utána nézni, hogy eredetileg mire szánták a WD40-et)

 

A mai autóknál az "általános villamossági szerelő" már csak elméletben létezik.

Belemakkanni sem tud egy általa kevésbé ismert autó, rejtélyes dolgokat produkáló elektromos hibájába. Másnak viszont rutinfeladat.

 

Az említett szakit nem ismerem. Elnézést kérek, ha tévedek, de a jellemzésed alapján nem mai szakember lehet. Arra a típusra tippelek, aki 20W-os próbalámpával, és vezeték szikráztatással próbál CAN-Bus-os autót javítani.

 

Amit leírtál nem nagy probléma. Távirányítással viszont nem lehet megjavítani.

Csupán egy, a típust ismerő rutinos szaki kell hozzá.

 

(Lenne egy tanácsom, ha kiderül, hogy a zár problémás akkor NE vegyél utángyártott vackot occcóért, mert annyit sem ér mint halottnak a csokoládé. Szét kell szedni, meg kell javítani, vagy akár bontottat vásárolni, és azt átnézni beszerelés előtt.)

Előzmény: Jocix34 (51557)
bigjohni Creative Commons License 2016.01.30 0 0 51562

Az enyém 2004-es AWX volt, az tutira EORO3

Előzmény: Vikesz69 (51560)
Jocix34 Creative Commons License 2016.01.29 0 0 51561

Hali,

 

Nekünk is ugyan ez a fajta van. Én is keresgéltem. Az 1.9  130 paci AWX a német, olasz, francia, osztrák használtautós oldalakon egytől egyig Euro 3 

Kb összesen 80 találatban nem volt sehol egyéb adat. De a Vw Passat, és Audi A4 ek között se. Mind euro 3

Így keresd, " Schadstoffklasse: Euro 3 "

Pl egy találat: http://m.autoscout24.de/angebote/skoda-superb-19-tdi-diesel-blau-279526979

 

Üdv,

Jocix 

Előzmény: Vikesz69 (51560)
Vikesz69 Creative Commons License 2016.01.29 0 0 51560

Sziasztok.

 

Kérdésem lenne ami nagyon fontos: 2005.09.havi a kocsi AWX motorkódos 1.9 PDTDi 96kW teljesítményű COMFORT felszereltségű (tudom sok köze nincs hozzá, de hátha). Milyen környezetvédelmi besorolása van? Böngésztem a neten és sok helyen EURO4-esként van feltüntetve. Honnan lehet tudni hogy biztosan EURO4-es?

Köszönöm.

Jocix34 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 51559

:D

Előzmény: Octi19 (51558)
Octi19 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 51558

Ez nem csak a repülőgépeknél van ám így:

Bocs, de ezt nem lehetett kihagyni... ;-)

Előzmény: Jocix34 (51557)
Jocix34 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 51557

köszi.

Értem én, hogy nem fújunk WD40et csatlakozóba. De akkor mi a füttyöt csinálunk? mert ugye a kérdés ez lett volna.

Sopron, autóvillamossági szerelő "MESTER" (falon a mestervizsga papírja) mivel kezdte??? wd40 spray a csatlakozóba.

Akkor?

Előzmény: bigjohni (51540)
Vikesz69 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 51556

Helyesbítek gőzöl. Miután elérte az üzemi hőfokot kezdi elhagyni a gőzölést de egy kicsi marad és nem túl szúrós szagú, de gázolaj szaga van...

Előzmény: skt15 (51555)
skt15 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 51555

 "A motor hidegen ugye kissé füstöl"

 

Ugye?

Miért kéne füstölnie, pláne alapjáraton?

Előzmény: Vikesz69 (51553)
bambi942 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 51554

Ott álltál mellette 4 hétig.amíg beindította a kereskedő???Üzem meleg motornál 0,5/0,6szokott lenni.Lehet hogy vezérlés csere után nem korrigálták az értékeket.és azért az a szag????Egy motor diagnosztikát megérne csinálni.

Előzmény: Vikesz69 (51553)
Vikesz69 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 51553

Sziasztok. Apró kérdés. 2005ös 1.9 PD AWX  motorkódos superbet szeretne venni a cimborám. A kocsit megnéztük szombaton a kereskedésben. -9 fokban úgy indult 4 hét állás után mint a doxa óra. Viszont van egy kis bibi. A jelenség a következő. Tegnap a 3 fokban újra elindítottuk. Pöc röff. A motor hidegen ugye kissé füstöl, hagytuk bemelegedni 90fokra, a füstölés alább hagyott de így is füstöl. Kissé elégetlen gázolajszaga van... lehet a sok állástól? A pillanatnyi fogyasztás 0.8l/óra a kijelző szerint. A motor szépen jár, csendesen. Ahogy egy egészséges PD.

Víz nem fogy belőle és a motorolaj sem gázolajszagú. Valami ötlet?

Köszöm.

superbfanatic Creative Commons License 2016.01.26 0 0 51552

Köszönöm!

Előzmény: 409 (51551)
409 Creative Commons License 2016.01.25 0 0 51551

Ha biztosra akarsz menni, akkor vedd meg hozzá a müa csőcsonkot is. Ha kitörik belőle (és  kitörik) a két kis fülecske ami benne tartja a termosztátot a tömítéssel együtt, akkor igen nagy szopás a helyére tenni.

Csőcsonk: 038 121 121 B

"O"-gyűrű: 038 121 119 B   (50x4)

Előzmény: superbfanatic (51550)
superbfanatic Creative Commons License 2016.01.25 0 0 51550

Üdv!

Termosztát cseréhez készülődök. Van valami buktató? Előre is köszi!    2005 AVB

409 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51549

"Villannyal megy, 1 kW-os asszem."

 

Ha valóban ennyi, ahhoz az 50A-es biztosíték karcsú lenne.

Előzmény: Varshi (51545)
409 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51548

Ez egy hősugárzó, értelemszerűen a bejövő levegőt fűti. Akkor van ilyen az autóban, ha a felszereltséglistában szerepel egy olyan PR kód, hogy 7E6. Megnézhető  diagnosztikában is, a CAN vezérlőben szerepel-e az aktív listában.

Előzmény: desplaca (51547)
desplaca Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51547

Pontosan így néz ki az elektromos fűtés.

olyan mint egy normál radiátor.

Előzmény: Varshi (51545)
desplaca Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51546

Nekem digit klima van benne.

És a biztosíték kiosztásban is benne van egy nagy 50 amperes biztosíték is.

Előzmény: Varshi (51544)
Varshi Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51545

A motor (vagyis a hűtőfolyadék) bemelegedése nem függ a kiegészítő (utastéri) fűtéstől. Azt úgy képzeld el, mintegy hajszárítót a műszerfalban. Villannyal megy, 1 kW-os asszem.

Előzmény: desplaca (51541)
Varshi Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51544

Mármint ez úgy igaz, hogy csak "digitklíma" kezeli automatikusan. Ahol manuális klíma van, ott csak bizonyos esetben kapcsol be.

 

The electrical auxiliary air heater is activated:

- in the case of the 2C-Climatronic and Climatic: automatically via the CAN data bus; in the case of the heating system: if the occupants set the heating output to over 90% at the operating unit (analog signal),- if the water temperature is below 75°C,
- if the engine speed is higher than 500 rpm,
- if no load management system is active and
- if the ECON button is not pressed.

 

De hogy az 1.6-osban van-e, azt nem tudom. A 2 literesekben alapból van jó pár éve az egész konszernen belül.

Előzmény: desplaca (51543)
desplaca Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51543

Nem.

automatikusan indul amig el nem éri az üzemi hőmérsékletet.

Előzmény: Airbag. (51542)
Airbag. Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51542

Az nem a max ventilátor állásnál működik csak?

Előzmény: desplaca (51541)
desplaca Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51541

Sziasztok!

 

nekem egy 2011-es 1.6 crd motoros superbem van,és olyan problémám van hogy nagyon nehezen és lassan melegszik be az autó.

termosztátot már cseréltettem mert azt hittem az a baja,de semmi változás.

Ha jól tudom van benne elektromos rásegítéses fűtés is.lehet azzal van a baj?A számomra elérhető motortérben és a műszerfal oldalában lévő biztosítékokat már megnéztem de nem volt kimenve egyik sem.

Esetleg valakinek van valami ötlete hogy merre kutassak tovább?

Előre is köszönöm...

bigjohni Creative Commons License 2016.01.17 0 0 51540

Csatlakozóba nem fújunk WD40-et.

Előzmény: Jocix34 (51537)
superbfanatic Creative Commons License 2016.01.16 0 0 51539
Előzmény: Ballantine's85 (51538)
Ballantine's85 Creative Commons License 2016.01.16 0 0 51538

Kedves Fórumozók!

 

Első autóvásárlás előtt állok és tanácsot szeretnék kérni. Nagy szerelmem a Superb mely a családomnak előnyös valasztàs lehetne. Első körben benzines autókat nézegettem a 2008 utáni szériából. Mennyire megbízhatóak 1,4 v. 1,8 TSI motorok? Mire figyeljek ha autót választok?

 

Előre is köszönöm!

Jocix34 Creative Commons License 2016.01.15 0 0 51537

Köszi szépen. 

 

Nem is álltam neki kicseréli, mert jött tavasszal a jóidő és abba is maradt a kattogás. Azóta sem jött elő. 

 

Esetleg a vezető ajtó zárjához valaki tippet?  Szerda óta annyi változott, hogy az ablakemelő motor csatlakozójához ahogy megy a rengeteg vezeték, a csatkakozóba fújt wd40 annyit segített, hogy 10 ből egyszer nyílik a zár rendesen. Többi esetben csak járó motornál, de ezt pár sorral lejjebb már írtam. 

 

Köszi 

Előzmény: 409 (51533)
scs72 Creative Commons License 2016.01.15 0 0 51536

Egyszerűen kipattintod finoman egy csavarhúzóval a műszerfalból a légbeömlőt, és utánna abból ki tudod szerelni az elakadásjelző kapcsolóját.

Előzmény: higirihopp (51534)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!