Sok esetben tapasztalható jazz hátsó őv feszítő "beakadás" nekünk is volt jó pár alkalommal, volt hogy a gyermekem magára feszítette az övet aztán kioldani csak úgy tudtam ha kioldottam és vissza eresztettem.
több mint 50 eset atlaga alapjan az en Jazz-emben, amikor felvillan a tankolos lampa, 32.6 l benzin fogyott el (visszaszamolva tankolt mennyisegböl es utakbol)
40 l-es tank eseten 7.4 l, 42 l-es eseten 9.4 l lenne meg benne.
en mar mentem 180 km-t is (szokasos sporolos modon) vilagito tankolos lampaval, 100km-nel nem is izgulok.
..azt is megjegyzem, hogy idönkent felkerült itt a forumon a "tagulasi" vagy egyeb tartalyresz, ami neha feltöltödhet benzinnel.
több mint 150 tankolas alatt - amikor mindig elsö kattanasig tankolok - nekem 2szer törtent ilyen, elöször azt hittem a kut razott at (hisz ismerve a megtett km-etket, atlagfogyasztasom + kijelzett fogyasztas + tankmutato allasa stb. jol tudom, mennyi ferhet a tankba); akkor 180 km utan is kiakadva allta a tankmutato (atlagosan nekem 80-90 utan indul le), legutobb pedig 220 km utan indult lefele (kb. 31 l-es tankolast vartam, de 37 l utan akadt ki a pisztoly)
..vagy a tank alakja, es/vagy a benzin habosodasi hajlama, es/vagy a pisztoly reakcioja valt szerintem ilyet ki
Köszönöm. Ha aktuális lesz jelentkezem. Az a baj, hogy először 16 colos acélfelnit kellene találnom, de még nem találtam. Vagy eladni a 4db téligumit és vennem 15 colos gumit felnivel.
Tehát a kuplungtárcsában zöröghet valamelyik rugó, mert lazán van benne.
Ez állóhelyben, terheletlenül lehet is, de:
1. 2000-2500 fordulatnál a rugókat a centrifugális erő a külső oldalhoz szorítja, így már nem laza, kevésbé zörögne.
2. A hang gyorsításkor keletkezik, amikor a kuplungtárcsa éppen nagy nyomatéknak van kitéve, ami éppen ezeket a rugókat szorítja össze, így semmiképpen nem lehetnek lazák.
1. Valószínűleg működni fog. A "régi" Jazz rádiója csak a tápfeszültséggel és a világítás megváltoztatásával kapcsolódik az autó egyéb áramköreihez, az autó elektronikája nem érzékeli, hogy éppen milyen rádió van benne.
Az egyéb áramkörök (antenna, hangszórók, kormány távvezérlés) csak a rádióhoz csatlakoznak.
2. Én úgy szoktam számolni, hogy a lámpa felgyulladása után még 100 km-t kitart a benzin. De 30-50 km után már keresek egy kutat.
A kuplungot nem szedték szét ahhoz nem nyúltak. A szerelő akinek megmutattam mutatott olyan kuplungtárcsát amelynek a rugói közül az egyik egy kis ütögetésre zörgött a többi pedig meg sem mozdult csendben volt.
A nyelestengely csapágy csere alkalmával pedig már ez a zörgés is meg volt igy az sem valószínű, hogy valamit ott nem tettek vissza normálisan és esetleg az zörög.
tanácstalan vagyok de ez a kisebbik baj a nagyobbik az, hogy a szervíz is az.
2 dolog iránt érdeklődnék, valaki biztos tud segíteni.
1. 2004/6 havi Honda Jazz rádiós magnót szeretnék kicserélni Honda City cd-s rádióra. Egy az egybe úgy néz ki mint ami a Jazzbe kell, de aggódom, hogy felismeri-e a kocsi a rádiós magnó után a cd-s rádiót! Csatlakozók egyeznek.
2. Mint friss Jazz tulaj érdeklődnék még, hogy ha felvillan az üzemanyag szint visszajelző lámpa, akkor kb. mennyi benzin van még a kocsiba.
Időnként használunk gyermekülést, amit a hátsó ülésre, háttal a menetiránynak teszek be. Az anyósülést hátratolom annyira, hogy a háttámlája nekifeszül a gyermekülésnek, így az nem tud billegni.
A pótkereket rögzíteni kell, de ez egyszerűen megoldható a pótkerék nélküli változatoknál is, én így csináltam:
Kell hozzá egy kb. 80 mm hosszú M8-as csavar és darab laposvas, U vagy valamilyen hasonló profil. Ennek közepén megy át a csavar és egy anya rögzíti a vashoz.
A pótkeréktartó alján ott van gyárilag egy anya, amibe ezt bele lehet tekerni. Az anyát a textilborítás miatt nem lehet látni, de ki lehet tapogatni és egyszerűen át lehet szúrni a borítást, nem kell semmit szétszedni.
CASCO dij nagyon sok parametertöl függ, en is online biztositokötös cegeknel szamoltam (többnel is: netrisk, biztositas, ...).
..nekem mar kevesebb, mint evi 28000 Ft. (100.000 / 10% önresz, stb.) union-nal, elötte Köbe volt legjobb, ott volt (KGFB-vel es lakasbiztositassal együtt)
esetleg erdemes a befizetesi gyakorisaggal is jatszani, mai kamatszint / varhato hozamszint mellett nekem jobban megerte egyben kifizetni
Az autót defektjavító készlettel vettük, az eladó adott hozzá pluszban 4db 16 colos téligumit.
Arra gondoltam, hogy veszünk négy acélfelnit, felrakom rá a gumikat és az egyiket berakom pótkeréknek, mert még is csak az a biztos.
Úgy látom, hogy az autóban ott a pótkerék helye, de nem tudom, hogy ha berakom a kereket azt még, hogyan tudom pluszban rögzíteni. Akinek gyári pótkerekes van, az hogyan van rögzítve?
Valamint a kocsihoz nincs emelő, vajon csak a gyári emelő jó hozzá?
Illetve, ha bárkinek van használt 16 colos acélfelnije vagy gyári emelője eladó, az kérem írjon, esetleg vevő lennék rá.
Öv fixálás - lassan kihúzod teljesen, amíg csak lehet. Ekkor bekapcsol egy racsnis automatika. Ez akkor hatástalanodik ha teljesen visszaengeded az övet. Ha csinálod, érthető lesz.
Udv, a netrisknel nehez jobb keresot talalni, a nagyon olcso casco hatranya, hogy lenyegeben csak lopasnal fizet, vagy ha 100-zal fanak csapodsz, de ilyenrol ne is beszeljunk.
Manuális a klíma az autódban? Az, ha gombnyomásra nem kapcsol be, az baj. Viszont a kompresszor bekapcsolt klímánál nem üzemel állandóan, szakaszos a működése.
„a kuplungtárcsa négy rugója közül valamelyik vagy esetleg több rugója által produkált fellazulás következtében beálló zörgés” …Azok a torziós csillapító rugók, - biztosan nem lehet oka a zajnak.
Véleményem szerint a kuplung rendben van, - valószínűleg csak annyi köze van a zajhoz, hogy a javításkor alaposan szét kellett szedni. Óhatatlan ilyenkor néhány rezgésre hajlamos alkatrész nem pont úgy kerül vissza, ahogy volt.
A katalizátor csak egyben cserélhető. - De nem valószínű, hogy az zörög.
Kb 2 hónapja töltötték a klímám (2009-es Jazz) és megint vacakol, nem mindig kapcsol be illetve nem tud folyamatosan működni. Arra gyanakszom, hogy valahol szökik a gáz.
Budapesten a XVI. kerület környékén tudtok megbízható klímást ajánlani?
A Rákosi úton van egy Honda szalon és a Veres Péteren egy Kwik Fit, de egyiket sem ismerem...
Köszönöm a hozzászólásod. Mint azt egykorábbi kommentben is írtam az a szerelő akinek megmutattam nekem is azt mondta, hogy a kipufogó lehet az egy oka a problémának. A másik pedig a kuplungtárcsa négy rugója közül valamelyik vagy esetleg több rugója által produkált fellazulás következtében beálló zörgés. Meg fogom nézetni az biztos mert engem nagyon idegesít. Azt még esetleg ha valaki tudja ha a katalizátorban van a gond azt lehet külön cserélni vagy csak a dobban együtt amiben benne van?