Keresés

Részletes keresés

M63-004 Creative Commons License 2007.08.22 0 0 264
Köszönöm az megvan. Igazából azokra gondoltam, amik itt voltak képként betéve, csak nagyobb felbontásban (ha van) mert ugye itt a képeket le kell kicsinyíteni.
Azért köszi. De az eredeti füzete is megnézném, dobok egy mail-t.
Előzmény: Qqberci (263)
Qqberci Creative Commons License 2007.08.16 0 0 263
rg7 felvitt eg yteljes V44 doksit a http://www.ganzdata.hu/repr_gk.html oldalra, ott találsz. Ha valamiért nem jó, akkor az enyém a füzet, megbeszéljük, kölcsön tudom adni egy óvatos fénymásolás erejéig.
Előzmény: M63-004 (262)
M63-004 Creative Commons License 2007.08.16 0 0 262
Sziasztok!
(ne kérdezzétek, hányadik odlalon találtam rá a topikra)
Szóval kéne nekem egy lehetőleg nagy felbontású V44 jellegrajz, beméretezve.
Ha valaki rendelkezik iylenekkel, bátran jelezze felém!
Tudom, hogy itt is vannak jellegrajzok, de ezek nagyon picik. Gondolom ezek a rajzok láttak szebb napokat, nagyobb méretben. Tehát ha van valakinek, jelezze nekem itt.
Köszönöm!
M63-004
she who Creative Commons License 2007.06.05 0 0 261
Dunai Imre rajzolta...
gjovar Creative Commons License 2007.05.26 0 0 260

 

Az 1-es vonal topic /15/-be tettem egy kis irományt, villamositás, Kandók stb ,akit érdekel olvasson bele.  Avégén a menetrendi táblázat kicsit bénára sikerült, de talán értékelhető. 

BAKTER Creative Commons License 2007.05.16 0 0 259
Előzmény: Qqberci (258)
Qqberci Creative Commons License 2007.05.16 0 0 258
V 44
V 55

V 40 and V60 were electrically the same but V 40 was a 1D1 while V 60 was a simple F. The other difference was the disk calibre.

Előzmény: KVARNER (257)
KVARNER Creative Commons License 2007.05.16 0 0 257
V60.001 MÁV Ganz  MÁVAG   18/1932 VM 8
V60.002 MÁV Ganz  MÁVAG   19/1932 VM 8
V60.003 MÁV Ganz  MÁVAG   43/1938 VM 8
KVARNER Creative Commons License 2007.05.16 0 0 256
V 55.001 and V 55.002
KVARNER Creative Commons License 2007.05.16 0 0 255
V55.001 MÁV Ganz  MÁVAG   50/1951 VM 10
V55.002 MÁV Ganz  MÁVAG   51/1951 VM 10
V55.003 MÁV Ganz  MÁVAG   52/1954 VM 10
V55.004 MÁV Ganz  MÁVAG   53/1954 VM 10
V55.005 MÁV Ganz  MÁVAG   54/1954 VM 10
V55.006 MÁV Ganz  MÁVAG   55/1955 VM 10
V55.007 MÁV Ganz  MÁVAG   56/1955 VM 10
V55.008 MÁV Ganz  MÁVAG   57/1955 VM 10
V55.009 MÁV Ganz  MÁVAG   58/1956 VM 10
V55.010 MÁV Ganz  MÁVAG   59/1956 VM 10
V55.011 MÁV Ganz  MÁVAG   60/1958 VM 10
V55.012 MÁV Ganz  MÁVAG   61/1958 VM 10
KVARNER Creative Commons License 2007.05.16 0 0 254
V44.001 MÁV      Ganz  MÁVAG  48/1943         VM 9         
KVARNER Creative Commons License 2007.05.16 0 0 253
V40.001  MÁV Ganz  MÁVAG  16/1932 VM7
V40.002  MÁV Ganz  MÁVAG  17/1932 VM7
V40.003  MÁV Ganz  MÁVAG  20/1934 VM7
V40.004  MÁV Ganz  MÁVAG  21/1934 VM7
V40.005  MÁV Ganz  MÁVAG  22/1934 VM7
V40.006  MÁV Ganz  MÁVAG  23/1934 VM7
V40.007  MÁV Ganz  MÁVAG  24/1934 VM7
V40.008  MÁV Ganz  MÁVAG  25/1934 VM7
V40.009  MÁV Ganz  MÁVAG  26/1934 VM7
V40.010  MÁV Ganz  MÁVAG  27/1934 VM7
V40.011  MÁV Ganz  MÁVAG  28/1934 VM7
V40.012  MÁV Ganz  MÁVAG  29/1934 VM7
V40.013  MÁV Ganz  MÁVAG  30/1934 VM7
V40.014  MÁV Ganz  MÁVAG  31/1934 VM7
V40.015  MÁV Ganz  MÁVAG  32/1934 VM7
V40.016  MÁV Ganz  MÁVAG  33/1934 VM7
V40.017  MÁV Ganz  MÁVAG  34/1934 VM7
V40.018  MÁV Ganz  MÁVAG  35/1934 VM7
V40.019  MÁV Ganz  MÁVAG  36/1935 VM7
V40.020  MÁV Ganz  MÁVAG  37/1935 VM7
V40.021  MÁV Ganz  MÁVAG  38/1935 VM7
V40.022  MÁV Ganz  MÁVAG  39/1935 VM7
V40.023  MÁV Ganz  MÁVAG  40/1935 VM7
V40.024  MÁV Ganz  MÁVAG  41/1935 VM7
V40.025  MÁV Ganz  MÁVAG  42/1935 VM7
V40.026  MÁV Ganz  MÁVAG  44/1935 VM7
V40.027  MÁV Ganz  MÁVAG  45/1935 VM7
V40.028  MÁV Ganz  MÁVAG  46/1935 VM7
V40.029  MÁV Ganz  MÁVAG  47/1935 VM7
Qqberci Creative Commons License 2007.05.16 0 0 252
Thanks...
Előzmény: benbe.extra.hu (251)
benbe.extra.hu Creative Commons License 2007.05.16 0 0 251
Not the Budapest Suburb Railways, but one of the numerous suburban ralway companies, the Vác-Budapest-Gödöllõi HÉV (of which BHÉV was one).
Előzmény: Qqberci (250)
Qqberci Creative Commons License 2007.05.16 0 0 250
So, it was not a MAV engine, it belonged to the Budapest Suburb Railways (HÉV).
Előzmény: drdoktor (248)
KVARNER Creative Commons License 2007.05.16 0 0 249

Technical data:

 

gauge.........................................1435 mm

tractive system...........................10KV,15 3/4 Hz  late 12KV,16 2/3 Hz

axle arrangement........................B'B'

calibre disc...................................830 mm

lenght over buffers......................10340 mm

Service weight..............................45,5 t

Maximum speed...........................40 km/h

drdoktor Creative Commons License 2007.05.16 0 0 248
ilyen állat nincs:)

Óvári Mihály
Villamos vontatás története Magyarországon

Magyarországon a nagyvasúti villamos vontatás bevezetésének a gondolata már 1910-ben felvetõdött. Ekkor több vonal villamosítása is szóba került, de ezek még nem alkottak volna egységes hálózatot. 1913-ben elhatározták az Olaszországban már sikeresen üzemelõ Kandó-féle háromfázisú 3 kV 15 Hz-es rendszer az Õrváralja-Petrozsény vonalon. A megvalósítást az I. világháború megakadályozta. Ugyanakkor a MÁV által kezelt Vác-Budapest-Gödöllõi HÉV hálózatát 1911-ben villamosították 10 kV 15 Hz-es (késõbb 12 kV 183/4 Hz-es) egyfázisú rendszerrel. A szolgálatot négy V51-es sorozatú villamos mozdony (a sorozatjellel ellentétben B`B` tengelyelrendezésûek voltak) és 11 darab négytengelyes villamos motorkocsi látta el egészen 1944-ig, amikor a háború pusztítása véget vetett a villamos üzemnek.

http://www2.chem.elte.hu/gigant_club/mav/villany.html
Előzmény: KVARNER (247)
KVARNER Creative Commons License 2007.05.16 0 0 247
V 51 MÁV
KVARNER Creative Commons License 2007.05.16 0 0 246

Buildres of this lokomotives:

 

Vehicle body:Ringhoffer-Werke AG -(PRAGUE SMÍCHOV)

 

 Electrical package:Magyar Siemens-Schuckert

Qqberci Creative Commons License 2007.05.16 0 0 245
Do you have any description?
Előzmény: szanthoa (243)
Qqberci Creative Commons License 2007.05.16 0 0 244
I'm not sure whether the locomotives have ever been registered at MÁV.

You must be right, because that loco is a BB, so the reg. sign should start like V 4x
Előzmény: benbe.extra.hu (241)
szanthoa Creative Commons License 2007.05.16 0 0 243
The electric units was made by Magyar Siemens-Schuckert Művek Corp.
Előzmény: KVARNER (242)
KVARNER Creative Commons License 2007.05.16 0 0 242

I know that:

V 51 001   1911 Ringhoffer   1911.07.19. MÁV
V 51 002   1911 Ringhoffer   1911.07.19. MÁV
V 51 003   1911 Ringhoffer   1911.08.22. MÁV
V 51 004   1911 Ringhoffer   1911.09.18. MÁV

 

This locomotives operate on system 10KV,15 3/4 HZ This system was change to

12KV,16 2/3 HZ

benbe.extra.hu Creative Commons License 2007.05.16 0 0 241
V51s were used for freight traffic on the Budapest-Veresegyház-Vácrátót line until 1944. Though the line was operated by MÁV, originally it was a regional railway company and I'm not sure whether the locomotives have ever been registered at MÁV.
Előzmény: drdoktor (236)
KVARNER Creative Commons License 2007.05.16 0 0 240
KVARNER Creative Commons License 2007.05.16 0 0 239
V51 MÁV
drdoktor Creative Commons License 2007.05.16 0 0 238
?
Előzmény: KVARNER (237)
KVARNER Creative Commons License 2007.05.16 0 0 237
V 51 MÁV
drdoktor Creative Commons License 2007.05.16 0 0 236
V51 never existed at MÁV
Előzmény: KVARNER (234)
Qqberci Creative Commons License 2007.05.16 0 0 235
I haven't heard about them yet...
Előzmény: KVARNER (234)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!