Vmax, V6:
Igaz, tényleg a kardánról kell levenni a hardyt. Kicsi késő volt, és hát az egész napi vizisí és napsütés kiveszi az erőt... (nem mintha panaszkodnék)
Joe: Váltószerelésben tényleg van rutin, 15-20 váltót már biztos levettünk, felraktunk. Jópárat szétössze is. Motor ki-be ugyanez. Igaz V6?
Elkezdem bedobni a köztudatba, mit szólnátok kedves topiklakók, ha jövőhét szombaton Dunaharasztiban pihennénk ki a hetet? Minden vállalkozó kedvűt megtanítok vizisível menni, 1 óra alatt annyira, hogy utána már élvezni lehet. Tervem szerint találkoznánk a Boráros téren 9-kor, onnan leszaladnánk Harasztiba (25 perc) (így az autótlanok is beférnek), átöltözés, felkészülés, elméleti oktatás (25 perc) után 10-11-ig lefoglalnám a pályát és tartanék egy oktatást. Utánfutók, oldalkocsik is elférnek, van strand (lankás/homokos a gyereknek), büfé, étterem, koktélbár, jetski, napozóterasz, butik a nőnek...
300 píz a beugró (ezt talán kikerültethetem), 1500 a vizisí oktatás. Előzetesen ennyi, ha valakit érdekel, _mindenképpen_ dobjon rám egy emilt minél hamarabb. (gbiro@dpg.hu).
GTV-s, fastcar, koszi a leirast! Sajnos a valto kesik, talan holnapra mar meglesz, mindenesetre gyanitom, hogy sokkal konnyebb lesz igy jotanacsokkal es "szervizkonyvvel" :)))
Szia Larini!
Joe155 a Terminal forumaban emlitette, hogy multkor probaltal egy elado '94-es Q4-es 155-ost, es hogy eleg jo allapotban volt. Szeretnem, ha e-mailben elkuldened nekem a tulajdonos telefonszamat, vagy a cimet. Elore is koszonom!
Akkor kapcsolódnék én is a gyôri bulit dícsérôk közé, bár néhány hiányosság volt a szervezés körül, de hagyjuk.
Mivel kis kezdônek számítok a NAGY Alfások között, ezért még nem volt részem hasonló élményben. Így nézzétek el nekem a lelkesedésnek eme írásos formáját.:)
A levonulás egyszerűen vadító volt, csakúgy, mint a felvonulás. Ez utóbbin a Romeo-m kürtje fel is mondta a szolgálatot a nagy igénybevétel miatt :))
A Rába ringen sikerült átélnem az ominózus kanyarban a halálfélelem közeli állapotot, de úgy látom ez nem csak nekem sikerült :))
Be kell vallanom, hogy eddig még soha nem próbáltam ki mit is tud az én kedves autóm. Sikerült még jobban elkápráztatnia, így a szerelem csak még nagyobb lett...:))
Felhívnám a figyelmet a következő karosszária finom kidolgozására, művészi íveire! Ezt a példányt már nem is a garázsban tartanám!
Fú mit kapok a pofámra ha az asszony elolvassa a topicot!:))
örülök hogy nem olyan"nagy"a probléma Al-fan kocsijával habár én ott is mondtam hogy biztos hogy 1 000 000 nem lessz a kár és csak elsö ránézésre olyan szörnyü habár én nagyon optimista gondolkodásu vagyok
A biztositoval minden rendbe volt???
Jó reggelt. ( napot )
Mindjárt 9 óra és no üzenet? :((
Ennyire nagy a baj? Lassan, az ejjszakás fiuknak köszönhetően megtanulok GTV-t szerelni. :)) Gondolom nektek már rutinból megy, egy szerelő sem tudná pontosabban megadni az instrukciókat.
Bati.
Bíztam benne hogy nem nagy a baj, kár lett volna azért a gyönyörű autóért.
Tegnap este beszéltem Al-fan barátunkal, és szerencsére kissebb a baj mint ahogy kinézett!
Tényleg Al-fan bejelentkezhetnél, már hiányoljuk az hozzászólásaidat!
Üdv.
Hát nagyon röviden így lehet váltót levenni.
Valszínű, hogy sok lesz majd az orális sex.:-)
De ez nem jelenthet problémát.
ja a hardy-t nem a váltórol hanem a kardánról kell levenni.
VMax,fastcar:
06 209 431 773
Először a féltengelyt,majd a féktárcsát,majd a féknyerget kell levenni, így elkerülöd, hogy légteleníteni kelljen a féket.A kupplungnál vigyázz nehogy szétugorjon a munkahenger.
Olajat ellenőrízd (színe, mennyisége).
hát kb. ennyi.
Ha gond van hívj.
Féltengely csavarok imbuszbyílásúak -> hajlamosak a kifordulásra. Jól tisztítsd meg a nyílást, és alaposan illeszd a kulcsot.
Készíts elő fakockákat a híd lefeszítéséhez.
A hátsó hardyt csak a váltóról vedd le, mert különben soha nem teszed vissza.
A kardántengelyt tedd a váltó fölé (feszítsd le a váltót és szétakasztva a kardánt-váltót ereszd vissza úgy, hgy a kardán felülre kerüljön.
A hátsó váltótartó gumi hajlamos a berohadásra, lehet, hogy nehéz lesz kiütni.
Ha kupplungot is szerelsz, először tedd össze a szerkezetet lazén, tedd rá (illesszed) a tengelyre és így húzd meg a csavarokat a szellőző/szerelő nyíláson át. Aztán vedd le és húzd meg alaposan. Így elekrülheted a birkózást.
A kuplung munkahengert biztosítsd, ha leveszed, hogy ki ne nyomja a dugattyút. (Műanyag kábelkötöző).
A váltórudat vedd le teljesen.
A váltót a bal oldal (váltórúd oldala) felé elfordítva lehet könnyebben kivenni.
1 ember tartsa a váltó végét, vegye ki a csavart, és emelje meg. A 2. ember a váltó elejénél fogva emelje át a hídon és így vegyétek ki hátrafelé.
Szánjál rá legalább 5-6 órát (netto munkaidőt), ha nincs tapasztalatod és nincs komoly szopatás.
És: szívni fox, de ha meglesz, annál nagyobb lesz az öröm.
Számíts arra,hogy olyan nehéz, hogy beszarsz alatta.
Ennyi jutott hirtelen eszembe.
soxerencsét.
Ha minden jol alakul holnapra meglesz az uj valtom. Namarmost veszek egy nagy levegot es megprobalom s.k. kicserelni.
Kerdezem: tud-e valaki valami speci buktatorol, mire erdemes figyelnem, jotanacsok, trukkok?
(Turbo Lada ne rohogj, ne rohogj!!! Ugyis tudom, hogy ott a vigyor!! :))