Nyitom ki az elobb a postaladat, latom, hogy benne egy rendorsegi szerelmes level. Na, mondom, akkor megjott, amire "vartam". Az elmult ket hetben ketszer is lefotoztak. Nyitom ki a boritekot, hat valoban gyorshajtas. Csak eppen nem az, amikrol tudtam, hanem egy harmadik, amit eszre sem vettem.
A fényezése szép lett a kocsinak, minden jó ugyebár az a baj hogy most a jobb első ajtó elüt. Mind 1 nem foglalkozok vele jövő hónap elején fel lesz polírozva a kocsi majd meglátjuk segít-e valamit. Annyi hiba nekem is van, hogy a hátsó ajtó élén megfolyt a lakk kb 20 cm de becsukott ajtónál észre sem lehet venni, ha kinyitom én egyből látom mivel tudom hogy ott van. De ennyi hibája legyen. Most majd bal első féltengely gumiharangot kell kicserélni mert elkezdte fosni a zsírt :D :D :D :D
Csak tavasszal vettem észre, amikor sütött a nap és az autó is tiszta volt. A melóhelyen a festők adtak 3M polír pasztát, azzal tüntettem el a kasztniról, de az üvegről esélytelen volt.
Nem akarom (szeretném) elkapkodni. Mivel nézegetem már egy ideje a hírdetéseket, látom, hogy nem kell kétségbe esni, ha egy jónak tűnő hírdetés eltűnik, idővel lesz újabb.
nálunk van céges kombi egyhat turbo insginia (is), nehéz autó és szűk belül. ha ez a dizájn tecc, akkor azt tapasztaltam, hogy 1.4, 1.6 turbo Astra J kombi fincsibb. (de én is 10+ évet opeleztem, úgyhogy átéreztem a váltási problémád :-))
azt olvastad hogy ezek a 160 lovas dízelek elég vacakok (már megbízhatóságra)? Nincs konkrét tapasztalatom én is csak olvastam. A direkt befecskendezős benzinesek meg kokszosodnak tudtommal.
Amúgy egy opc line (vagy valós opc) simán jöhetne nekem is.
Az áruk úgy is kétségbeejtően alacsony hogy ha tekertek.
Amúgy én egy 2 éves autónál még kilométert is veszek. 2 évesen ne legyen megtekerve! Valamint nem mindegy hogy 40 vagy 100 ezer km-et mentek az alkatrészek benne.