Ha francia autó volt, akkor gondolj bele, hogy a 3,5millió egy alkuképes ár, az autót behozták és legalább 2-300ezret fognának rajta.
Nézd meg a külföldi hirdető oldalakat és látni fogod mennyiért mennek kint az autók. Ha azt látod, hogy 11ezer EUR kint egy ilyen kocsi, állapotú és korú akkor nem gyanús, ha azt látod, hogy több akkor gyanakodj.
Köszi.Telefonon azt mondták,hogy franciából hozott és csak (talán a bal)hátsó sárvédőiv felett javitottak egy parkolási sérülést.Most várom az alvázszámát.
Fingom sincs, meg kell néznem a szervízkönyvben. Mióta nálunk van, nem lett még a motorhoz nyúlva. Most, hogy műszakira megy akkor ugrik a majom a vízbe. Olajcsere és társai.
Nehéz tanácsot adni, mert nem ismerjük azt autót. Inkább leírnám a tapasztalataimat és a tényeket, illetve a feltételezésmet.
-ez az autó újonnan 5,7 millió forint, bő egy év alatt 40% értékvesztés sok szerintem
-kintről behozott, kint egyáltalán nem olcsóbbak az autók, sőt! (A mi autónk 3,5 évesen volt 50% környékén az egykori ~ eladási árnak)
-a kocsi a fotók alapján szép, jó állapotban van
-a tippem az, hogy sérült volt, ami -ha igazoltan szakszerűen volt javítva- nem feltétlen gáz, ez indokolhatja az árát, de gyanítom nem szak(szerviz) műhely javította, tehát bukod az átrozsdásodás elleni garanciát még akkor is, ha hibátlanul van kijavítva
Ha csináltatsz egy eurotax értékelést a kocsiról (finanszírozó céghez menj el, add meg az adatait, kérj ajánlatot, kapásból csinálnak egyet for free :) ), akkor nagyjából sejteni fogod hol van a piaci ára.
Nem vagy egyedül. De van III-as Scenic fórum is, igaz, nem pörög, mert ez az autó III-as, új, nem a "régi" Scenic...érted. (A II_est 2008-ig gyártották)
Linkelés: A kívánt oldal címsorát (ami a tetején van és www.hasznaltauto.hu - val kezdődik) teljes egészében kijelölöd, majd CTR+C , majd itt indítassz egy új hozzászólást és a szövegdoozva CTR+V alkalmazásával beilleszted.
Az enyém jobbára elővárosi használatban, dinamikus, de nem pazarló üzemmódban, többnyire 1 személlyel, mérsékelt poggyásszal, 48 km-es átlagsebességet, és 5.0 liter fogyasztást ír a kijelző. Ezt kb télen -nyáron hozza.
Most jött el az első telünk a vásárlás óta. A reggeli első indítás néha kicsit nehézkes, ha pár napot hidegbe áll. Az önindító teker rendesen, kicsit többet a megszokottnál és mikor beindulna akkor nem bepöccen, hanem el-el kapja. Mintha nem minden henger röffenne be. Létezik, hogy kilevegősödik a rendszer?
A miénk is írja néha mikor rájön az 5 perc. Aztán elmúlik, ha lefut egy pár hibátlan ciklus.
Füstölni nem füstöl, szerintem a katalizátor nem 100-as már. A múlkor a kipufogós szétvágta és az előkatalizátor része törött volt, aminek a darbajait ki is szedtük. Tavasszal műszaki akkor lesz gépre dugva. 1.6 16v benya
Nem tudok sajnos városi fogyasztást mondani mert sosem megyek 100km csak városban és az sem mindegy mekkora dombok vannak a városban. Amikor 4. ben eröltetés nélkül tudok menni 3-3.5 a pillanatnyi de ha meglát egy emelkedőt és csak emelkedő, nem domb akár10-ig is felmegy extra gyorsításnál néztem 22l a szemem kigúvadt:). 100km után vegyesen amiből kb 80% város 6-7 között mérek.
Eddig aggódtam a 7 litert közelítő fogyiadattól, de akkor megnyugodtam. Azelőtt 5,8-6,5 között elvoltam. Most felment a jelzett szintre. Viszont megy, mint a barom, ha kell. Én 2500 fele váltok. Hidegen, még alatta.
Nem tudom, mennyit fogyasztanak az ilyenek, ha a többi is ennyit eszik, akkor jó. Pályás használat is szokta csökkenteni a fogyikat, kiég kicsit a rendszer.