Monza a világbajnokság alapítása óta kirobbanthatatlan helyszín. Na jó, egyszer Imola váltotta 1980-ban, de akkor is csak munkálatok miatt, ideiglenesen. Az egykori királyi vadaspark mellett kialakított pálya az autósport egyik szentélye, leginkább a Ferrari-drukker tifosik miatt. A[...] Bővebben!Tovább »
Massa visszavonul, itt az ideje, ő már megtette a magáét, elnáspángolta azt, aki még mindig itt bukdácsol az F1-ben, na őt kellett volna kirakni innen,
Nem fog ő már versenyezni, hacsak nem havária következtében. Mindig ezt az "ambassador" szerepet lebegtették, aligha éri meg egy-két év gyengébb autós ökörködésért beáldozni. Csak a múltkori megalázó "hosszabbítunk vagy nem" komédia rondít bele a képbe.
Tényleg kicsit felhősebb az ég, de gondolom eső nem lesz egy csepp sem. Nehéz, a rajtnál eldől miylen futamunk lesz, remélem nem alvós. A spai jó futam volt, egy olyat elnéznék ismét.
Jensonnak ez meg nyilván a jövőről szól: már nem akar komolyan versenyezni, viszont egész életére a Meki "arca" lehet, itt-ott versenyezhet (akár Le Mans-ban), szponzori rendezvények, reklámbevételek, mehet TV-be szakértősködni. Egész életére megvan h mivel foglalkozhat.
Ezt most nem teljesen értem, össze sem lehet hasonlítani a két szituációt szvsz. Alonak három éves szerződése van a Mekivel és már most közölte, h ha nem versenyképesek és nem jönnek be a kocsik neki a szabálymódosítás után, akkor jövő év után lelép más kategóriába, nem megy másik csapathoz.
Szerintem nem Stoffelen múlik, hanem azon, h milyen az autó. Ha jó, akkor nem látom magam előtt, hogy Jenson még valaha benne fog ülni. Mivel ha a kocsi jó és Stoffel jobb, mint Alo, bárkit hozhatnak, kevesebbért, többért, akit csak akarnak és aki nem hagyott ki egy teljes évet és nem 38. Ha a kocsi jó és Alo jobb, mint Stoffel, Alo maradni fog, és bárkit hozhatnak mellé, kevesebbért, többért, akit csak akarnak és aki nem hagyott ki egy teljes évet és nem 38.