Amúgy teljesen érthető LH felháborodása. Wolff helyében én megnyugtattam volna, hogy azt mondom neki, hogy "Emlékszel mit nyilatkoztam? Hogy szerintem az utolsó futamon fog eldőlni a VB!" :)
Persze hogy szartak Fisicora, kiderült hogy nem vezéregyéniség. Jó pilóta de ennyi. Sajnos az a tűz ami volt benne 2001ig kb. az kiment belőle 2005ig. Alonso meg odament az asztalra csapott és vitte előre a csapatot.
Aztán az is kiderült hogy cseszett lassú is:
Egyébként az hogy többet szaródott el a kocsija, az inkább pech. Kizárt hogy a rönó belenyúlt volna szándékosan, még Briós ott léte miatt is kétlem ezt.
Hami meg 3 vc cím után ,2őt a mercivel szerezve, semmit nem elbukva még, mi hajtja arra hogy ilyen nyomi nyilatkozatot tegyen? Megbolondult a csávó. :D
De hát itt pont az a lényeg, hogy a LH fanok is (én legalábbis), hülyeségnek tartjuk ezt a szabotázsos vádat.
Nem hihető az hogy egy csapat eldob egy győzelmet. Azt még csak megérteném, ha mondjuk helycserés dolog lenne, de azt hogy bebukjanak egy győzelmet azt nem.
Én azt sem hiszem hogy Hambi erre célzott volna. Ha valakinek ilyen gondolatok kavarognak a fejében, annak csapatot kell váltania.
Én sokkal inkább hiszem azt hogy feldúltan, csalódottan adott egy nagyon kétértelmű nyilatkozatot, amit azért a média kellőképpen átértelmezett.
2005-ben te is nagyon csalódott lehettél, legalább annyira mint most HAM!
Ilyenkor hajlamos túlgondolni az ember a dolgokat.
Érdekes, amikor én mondtam 2005-ben, hogy Fisichellát szabotálja a Renault (illetve nem is ezt, csak azt, hogy kvázi szarnak bele, meg a gyengébb team van mögötte), akkor le lett ordítva a fejem. Pedig az volt ilyen durva, sőt, sokkal durvább volt.
Egyébként szerintem az ezredforduló óta a csapaton belüli legegyoldalúbb technikai problémák:
Frentzen 2000, Hakkinen 2001, Montoya 2001, Fisichella 2005, Barrichello 2009, Vettel 2010, Hamilton 2012, Schumacher 2012, Webber 2013, Vettel 2016...
Opinion: Was Hamilton’s Malaysia exit sabotage or just a mirage?
Lewis Hamilton claimed “something or someone doesn’t want me to win this year” after his fiery Malaysian GP exit. Charles Bradley wonders who or what that might be…
Kezd egyértelmű lenni, hogy a Mercedes gyári csapata a Petronas "Allinol" fantázianevű üzemanyagát használja, és prof. Zündapp a Tragacsoknak akarja a világuralmat, ezért időnként lesugarazza a több százmilliós csapat éppen győzelemre álló pilótáját. Az a pech, hogy ez többnyire Hamilton (mármint Hamiltonnak), de hát minek is siet ő annyira, nemde? :)
Dehogy pech. Hiszen valaki nem akarja, hogy ő legyen a VB... És furcsa mód a 8 Mercedes-motorból pont az övé füstöl el...
Ha ezt összerakod, összeáll a fejedben a kép, mint a jó Lajosunk buksijában. Mindenki számára egyértelmű kellene, hogy legyen, hogy ez nem pech, hanem... de nem folytatom, mert nem akarok bíróságról bíróságra járni.
mármint nyilván van "széthajtás", de maximum akkor, amikor rászólnak valakire, hogy kíméljen ezt-azt az autón-bár a rádiótilalom idén ebbe bezavart-mert valami gond van, de az leszarja, aztán kiesik. itt nyilvánvalóan nem az ilyen szélsőséges esetekről van szó. Montoya is olyan fafejű volt, hogy mindig széthajtotta Lapaj szerint, ezzel együtt nyert valahogy pár dolgot a versenypályán életében, akkor mekkora balfaszok lehettek azok, akiket legyőzött :)
"Tegnap pedig Rosberg egyszerűen kb. lehetetlen pozícióból bevetődött KR mellé, akinek esélye sem volt elkerülni az ütközést."
1. Ros Vet ütközött
2. ugyanaz volt mert Vet elmérte a féktávot és ezért fordult bele Rosberg, nézted volna a közvetitést ugyanezt mondta versenyző norbi is. túl későn fékezett. ez már csak abból is látszik hogy féktáv előtt még a sorreng: ham, ros,verst, vettel, és a fékezés alatt megelőzi vettel Ves-t, és utána rongyol bele Rózsiba.
1. Ezekben mind-miond Hamilton volt a hibás. Már kiveséztük. Nem tudom mit értetlenkedsz. Kanadában is a szokásos volt, mellément és kiterelte erővel.
3. És miért fogytak el Hami egységei? Lehet pech és lehet ő is hibás. Azaz az is tudás, hogy Rózi megsprol elkatrészeket. Ez most Haminak nem megy. Jövőre becsukják a kiskaput, minden futamon kapnak 10 helyet, ahol az 5-en felüli motort használják. Akkor Haminak lőttek.
Nekem olyasmi rémlik, mintha Kimi valahol azt nyilatkozta volna, hogy már az egyenes végén is érzékelte, hogy Rosberg micsoda hülye ívet vett, szóval sejtette, hogy előzni akar. Akkor miért lepődik meg, hogy Rosberg "bevetődik" rögtön a hülye ívválasztás után, amikor a Merci már bőven benn van mellette?
1. Nem kicsit sántít a példa, hiszen annak a vitának a végén kb. egyértelművé vált, hogy a szabályok szigorú értelmezése alapján Rosberg volt a hibás, de természetesen versenybaleset, mert egy pillanaton múlt ez.
Ausztriát is kiveséztük, még ha nincs is az ügyben egyetértés, szerintem ott Rosberg volt a hibás.
Kanadában mi volt? Nem emlékszem rá hirtelen.
3. Tehát szerinted az nem számít pechnek, hogy oda került, hogy elfogytak az egységei, de az szerencse, hogy egy futamot kellett csak beáldoznia 3 motorért? És ezzel Rosbergtől vettek el bármit is? Te ekkora Rosberg fan vagy, vagy ekkora Hamilton ellenfan?
Én azért bőven érzek különbséget a két eset között. Az elsőnél Hamilton egy egyértelmű kifékezéses előzést hajt végre egy elmért féktávval, aminek köszönhetően a Ferrari nekifordul. Tegnap pedig Rosberg egyszerűen kb. lehetetlen pozícióból bevetődött KR mellé, akinek esélye sem volt elkerülni az ütközést. És azt is látni kell, hogy míg Hamilton már az egyenesben tartósan a Ferrari mellett megy, addig Rosberg egy másodperccel az ütközés előtt még KR mögött volt.