...én is ajánlottam a fej tisztítást mert saját tapasztalatból jött ... de azt nem állítom hogy minden esetben segíteni fog ... tény hogy annó az a lejátszó már a gyári cd -t sem volt hajlandó lejátszani...tisztítás után azzonnal elindult -.... :-))
Rég írtam már, az autó teszi a dolgát, csak megy és megy. Túl vagyunk a 230 ezredik km-en :):) Felmerült viszont egy kis problémám. A jobb hátsó lámpatestem egyik helyzetjelzője kialudt, gondoltam gyors izzócsere és már megyünk is tovább. A baj ott van hogy eltűnt az egyik láb...az enyészeté lett. Nincs vkinek eladó izzó foglalat 5 ajtós xsara II - höz ? nincs kedvem komplett lámpatestet venni , még utángyártottban sem :S
A Xsara I. 1.8 16V XU7 motor, míg a Xsara II. 1.6 16V TU5 motor. Teljesen más a kettő, így egy az egybe lehetetlen feltenni, lehet hogy rá lehet barkácsolni, de szerintem nem érdemes.
Ha csak a katalizátor ment tönkre, akkor a legegyszerűbb a hátsó lambdaszondát kiírni a motorvezérlő programjából, a katalizátort meg egy az egyben kiszedni :) Viszont ha környezetvédő vagy, akkor egy másikat kell keríteni!
Múltkor írtam hogy a légzsákkal van problémám lexiával lett megnézve a hiba a jobb oldali légzsáknak a kikapcsolójára panaxkodik de ha ki volt kapcsolva akkor is ugyan azt a hibát írta hiába kapcsolgattam nem reagált rá. A két hiba kód 1860 és az F106 tud valaki valami meg fejtést h mit jelentenek ezek mert amit irt az elég rövid mert csak a nyitott áramkört írt ki. Előre is köszi. Üdv.: Ádám
Multkor történt az a bizonyos incidens a tranzisttorok cseréje körül...
Írtad hogy nem tudod hogy mi a szerepe annak a kis korongnak...., kiderítettem, állítólag az a kis korong hőmérőként szolgál, hő hatására változik az ellenállása, és a ventillátor vezérlője tudja hogy milyen meleg a hűtőborda. Elvileg ha jó a kontakt akkor ez védené meg a tranzisztorokat a túlmelegedéstől(kiégéstől).
Üdvözöllek benneteket!Tudnátok nekem segíteni?Olyan kérdésem lenne,hogy van egy xsara 1999 katalizátorom 1.8 azt szeretném tudni,hogy ez a katalizátor megeggyezik-e a xsara2 1.6 katalizátorral?Válaszotokat előre is köszönöm!Szép napot nektek!
Ez esetben akkor csere? Magát az egész elemet kellene (utánanéztem, baromi drága) cserélni, vagy van valamilyen műanyag panel, amire fel lehet fogatni?
Az a baj, h nem vagyok akkora szaki (sőt). Úgyhogy nem tudom, a kábelkötegből melyikben kéne mérnem. Akkor ment el a világítás, amikor kiszereltem a rádiót és vissza. Onnantól nem világít.
Elég érdekes a szintjelző az összes Xsara-ban. Igazából én mindig a napiszámlálót nulláztam le, és tudtam hogy nagyjából mennyi km-t tudok megtenni hogy lemenjen a szint negyed környékére. Bár igazából nekem csak a teli és 3/4 közötti részben volt pontatlan.
A megtehető kilométer pedig tankolás után soha nem azt fogja mutatni amit tényleg menni is tudsz vele. Gondolj bele, az autó menet közben is az alapján jelzi hogy mennyit mehetsz még a tankban lévő üzemanyaggal hogy mennyi a pillanatnyi fogyasztás. Pl. elindultam télen -10°C-ban jéghideg autóval, kiírta hogy mehetek 200km-t, a pillanatnyi 7l körül volt. Mentem vele egy keveset, a motor felmelegedett, és lement a pillanatnyi 4-5l-re, ezzel együtt szépen kúszott fel az az érték is amit jelzett hogy még mehetek a tankban lévő üzemanyaggal.
Tankolás után az autó még lehet azzal az értékkel számolna, mint ami a tankolás előtti pillanatban volt, de már mondjuk tele tankkal. Hagyni kell neki egy kis időt hogy kiszámolja a "pontos értéket".
Tisztelt fórumozok.Egy Citroen Xara 2 lenne szó..Olyan problémám van hogy a benzin szint jelzőm össze vissza mér.Rátankolok és nem jelzi a manuális,kompjuter kijelző se hogy tankoltam.Következő tankolásnál meg jelzi hogy tankoltam de nem csökken a benzin szint jel.A megtehető kilométer is össze vissza mutatja a kompjuter.Mi lehet a hiba?Segítséget köszönöm.Völgyesi Tibor.
Én megpróbélnék egy aksi saru lecsatolást. Lehet, hogy jót tesz a BSI-nek egy restart. Ez vezérli a fedélzetit. De hogy a világítását is... azt nem tudom.
Tegnap egyszer csak elsötétedett, és azóta nem világít a kijelzője. Csatlakozó, égők rendben vannak. Kimérni nem tudom, mit kéne. Ezért gondoltam, h áramot lopva odatákolnék másik égőket, a régi helyére.
Igen, a belső hőmérséklet érzékelő. Ventillátor van benne, az fújja a benti levegőt az érzékelőre. Áramot lopni? Miért, nem kap a csatin keresztül a fed. comp? Kimérted?
...elvileg 8 db. csavar tartja ... gondolom egy kettő meglazult vagy rosszabbik esetben törött valami .. nézd meg közebbről ..addig csak találgatunk ...